abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210505322
Al met al geen onaardige window, waarbij de grootste winst er in zit dat je veel spelers hebt kunnen behouden, soms zelfs hebt kunnen verlengen, die zich hebben kunnen doorontwikkeling. Denk aan paixao, gimenez, wieffer.

Tegelijkertijd valt er ook nog best wat op aan te merken natuurlijk. In de aanval is het mooi dat je Waldemar kunt verhuren, maar had je niet beide dure beeedtekrachten Ali en Dildo willen houden. Op het middenveld heb je gelukkig eind van de window toch wat extra keuze aangetrokken, maar zal nog best een lastige puzzel gelegd moeten worden, hopelijk lukt het ze echt complementair te gebruiken. Verdedigend staat het in beginsel prima, maar ik houd bedenkingen bij het behouden van Geert, maar en mis een extra LCV. Ook Nieuwkoop vind ik niet zo’n geweldenaar.

PSV lijkt me de gedoodverfde kampioen, wij zullen we gaan strijden om 2/3 met Ajax.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zaterdag 2 september 2023 @ 01:37:03 #227
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210505327
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 00:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee, wel die verplichte koopoptie, maar geen clausule dat ie vervalt als ze degraderen bedoel ik.
Er zit iets van een clausule in. Er werd officieel geen melding van een verplichte optie tot koop (zoals bij Lingr wel gedaan werd) en Pedersen gebruikt de woorden ‘ervan uitgaande dat de transfer definitief wordt’ bij zijn afscheidsbericht. Er is dus sprake van enige (maar zeer lichte) terughoudendheid.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zaterdag 2 september 2023 @ 01:47:33 #228
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210505357
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 01:35 schreef De_Pel het volgende:
PSV lijkt me de gedoodverfde kampioen, wij zullen we gaan strijden om 2/3 met Ajax.
Ik vind PSV niet de gedoodverfde kampioen, dat is teveel krediet na een paar potjes. De enige reden dat ik ze nu nog boven ons zet is dat wij al tegen vier verliespunten zijn aangelopen, want onze selectie is in de breedte iets sterker. Het zou bij PSV bij een paar blessures of afwezigen helemaal mis kunnen gaan, terwijl wij van niemand afhankelijk zijn.

Ajax gaan we (hier ga ik mogelijk nog jaren voor uitgelachen worden) denk ik ver boven eindigen. Die puzzel die daar opgelost moet worden is intens en dat zie ik Steijn toch nooit lukken, tenzij ze gewoon een variant van Dickieball gaan proberen en het zo simpel mogelijk houden. Zelfs Slot zou gillend wegrennen als hij zo’n bizar vreemdelingenlegioen voorgeschoteld krijgt. Makkelijk zesde.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210505596
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 01:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik vind PSV niet de gedoodverfde kampioen, dat is teveel krediet na een paar potjes. De enige reden dat ik ze nu nog boven ons zet is dat wij al tegen vier verliespunten zijn aangelopen, want onze selectie is in de breedte iets sterker. Het zou bij PSV bij een paar blessures of afwezigen helemaal mis kunnen gaan, terwijl wij van niemand afhankelijk zijn.

Ajax gaan we (hier ga ik mogelijk nog jaren voor uitgelachen worden) denk ik ver boven eindigen. Die puzzel die daar opgelost moet worden is intens en dat zie ik Steijn toch nooit lukken, tenzij ze gewoon een variant van Dickieball gaan proberen en het zo simpel mogelijk houden. Zelfs Slot zou gillend wegrennen als hij zo’n bizar vreemdelingenlegioen voorgeschoteld krijgt. Makkelijk zesde.
Gedoodverfd gaat misschien idd wat ver, maar ze lijken me zeker de grootste kanshebber. Hun transfersommen is eigenlijk onmogelijk, voor Nederlandse begrippen. Last minute nog even Lozano in de kracht van z’n leven (28) terughalen, hoe dan?!

Voor Ajax geld tegelijkertijd hetzelfde als vorig jaar, derde worden na 110 (!) miljoen uit te hebben gegeven, dan moet je je echt helemaal kapot schamen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator zaterdag 2 september 2023 @ 06:08:45 #230
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210505713
Sini op huurbasis naar Bournemouth. Beter hadden wij hem gehuurd :{

Belangrijkere zaken;

@Pisces29 gefeliciteerd:) *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210505748
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 04:00 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Gedoodverfd gaat misschien idd wat ver, maar ze lijken me zeker de grootste kanshebber. Hun transfersommen is eigenlijk onmogelijk, voor Nederlandse begrippen. Last minute nog even Lozano in de kracht van z’n leven (28) terughalen, hoe dan?!

Voor Ajax geld tegelijkertijd hetzelfde als vorig jaar, derde worden na 110 (!) miljoen uit te hebben gegeven, dan moet je je echt helemaal kapot schamen.
Die transfersommen zijn niet onmogelijk want je geeft zelf al aan dat Ajax dit al (jaren) doet. En dat leverde ze vorig jaar een derde plek op. Op papier verder wel een heel goed team. Geen idee hoe goed Lozano nog is. Midden/Zuid-Amerikanen kunnen op hun 28e top zijn, maar ook totaal uitgeblust.

En op het middenveld hebben ze mooi-weer voetballer Veerman en Schouten? En verder...?
pi_210506024
twitter

Wat een rollercoaster.
pi_210506034
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 08:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]

Wat een rollercoaster.
Is dat die nep-Fabrizio van jullie ?
  zaterdag 2 september 2023 @ 08:38:39 #234
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210506069
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2023 01:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

De opgave voor Ajax is niet per se moeilijker dan voor ons afgelopen seizoen met 15 nieuwe spelers.

Alleen Steijn is geen Slot lijkt me.
  zaterdag 2 september 2023 @ 08:40:03 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210506073
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 08:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De opgave voor Ajax is niet per se moeilijker dan voor ons afgelopen seizoen met 15 nieuwe spelers.

Alleen Steijn is geen Slot lijkt me.
Juist net wat meer vertrouwen in onze scouting dan die lonermof daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 september 2023 @ 08:52:11 #236
262211 hhh38
pi_210506122
  zaterdag 2 september 2023 @ 08:53:21 #237
262211 hhh38
pi_210506124
Dramatisch schema. Celtic thuis als ik op vakantie ben, laatste wedstrijd niet in De Kuip :{
pi_210506125
Na 3 speelrondes los op kop met 7 punten
pi_210506145
Goed schema, maar dan moet je die eerste wedstrijd gewoon winnen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:28:56 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210506325
Glasgow geboekt, Madrid lijkt niet te doen op een normale manier. :{
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210506414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:28 schreef Caland het volgende:
Glasgow geboekt, Madrid lijkt niet te doen op een normale manier. :{
rond de 200 piek voor retour vlucht
pi_210506437
Feyenoord en PSV lijken de beste papieren te hebben voor de titel. PSV heeft goed (en duur) ingekocht met vooral aanvallend prima spelers. Wel afwachten wat wen Lozano nog kan en defensief is het ook minder dan Feyenoord, maar dat die er een stuk op vooruit gegaan zijn is duidelijk. Ook Bosz blijft een ding, is dat kamikaze eruit bij hem?

Bij Feyenoord is het vooral belangrijk wie er NIET zijn verkocht. Met Hancko, Geert en Santi heb je drie absolute toppers in je selectie. Met vlak daarachter spelers als Trauner, Hartman, Paixao. Vraag is hoe een Ivanusec het gaat doen en of Arne het middenveld aan de praat krijgt. Defensief oersterk. Wij gaan gewoon weer meedoen om de titel. Jammer dat je wel al 4 punten moet inhalen, dat kan wel een ding zijn als jet straks heel dicht bij elkaar zit.

Ajax gaat het moeilijk krijgen, vreemdelingen legioen, trainer die onervaren is met topclubs en nu instapt in het wespennest van de Arena waar het rommelt. Ik moet het nog zien daar.

Gaat wel een leuk en spannend seizoen worden denk ik zo. Mooie CL potjes waar 2e worden in de poule niet onmogelijk is, en meedoen om weer een titel. Zin in.
  zaterdag 2 september 2023 @ 09:42:38 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210506438
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 08:53 schreef hhh38 het volgende:
Dramatisch schema. Celtic thuis als ik op vakantie ben, laatste wedstrijd niet in De Kuip :{
Voor de club wel gunstig, met 3 punten beginnen is toch wel lekker.
pi_210506459
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]
rond de 200 piek voor retour vlucht
Totdat je doorklikt, dan schiet de prijs omhoog
pi_210506492
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:45 schreef XSbig het volgende:

[..]
Totdat je doorklikt, dan schiet de prijs omhoog
oh, ik heb net een tikkie afgerekend :+

zag deze nog bij https://www.kiwi.com/
pi_210506544
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:48 schreef aTypisch het volgende:

[..]
oh, ik heb net een tikkie afgerekend :+

zag deze nog bij https://www.kiwi.com/
[ afbeelding ]
Ik heb ook altijd pech.
pi_210506565
Goed, even resumeren:

In:
Ueda
Sauer
Ivanusec
Minteh(huur)
Stengs
Lingr
Zerrouki
vd Belt
Zechiel
Beelen
Nieuwkoop
Lamprou
van Sas

Uit:
Kokcu
Danilo
Bozenik
Pedersen
Szymanski(was gehuurd)
Idrissi(was gehuurd)
Rasmussen(was gehuurd)
Azarkan
Taabouni
Conteh
Marciano
Troost
Hall
Bannis
Diemers
Antonucci

Verhuurd:
Walemark
Bullaude
Hendriks
Kasanwirjo
Benita
Jansen

En dan staan Jahanbaksh, vd Belt en Milambo nog niet eens op dat plaatje. Als dat je 'slechtste' spelers zijn heb je echt een uitstekende selectie. Bizar om dat te vergelijken met de selectie van pak-hem-beet 3 jaar geleden
Onder de streep ben je zowel in de breedte als 'aan de bovenkant' er gigantisch op vooruit gegaan. De hoeveelheid troep die nog onder contract stond waar je deze zomer afscheid van hebt genomen wordt ook nog wel eens vergeten denk ik. Je kan nu op praktisch alle posities een bankzitter inbrengen die er ook daadwerkelijk wat van kan. En dit alles doe je terwijl je qua in- en uitgaven quitte speelt en nog 30+ miljoen aan CL geld gaat krijgen.

Wat een genot _O_
pi_210506592
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:57 schreef Pistolero het volgende:
Goed, even resumeren:

In:
Ueda
Sauer
Ivanusec
Minteh(huur)
Stengs
Lingr
Zerrouki
vd Belt
Zechiel
Beelen
Nieuwkoop
Lamprou
van Sas

Uit:
Kokcu
Danilo
Bozenik
Pedersen
Szymanski(was gehuurd)
Idrissi(was gehuurd)
Rasmussen(was gehuurd)
Azarkan
Taabouni
Conteh
Marciano
Troost
Hall
Bannis
Diemers
Antonucci

Verhuurd:
Walemark
Bullaude
Hendriks
Kasanwirjo
Benita
Jansen

[ afbeelding ]

En dan staan Jahanbaksh, vd Belt en Milambo nog niet eens op dat plaatje. Als dat je 'slechtste' spelers zijn heb je echt een uitstekende selectie. Bizar om dat te vergelijken met de selectie van pak-hem-beet 3 jaar geleden
Onder de streep ben je zowel in de breedte als 'aan de bovenkant' er gigantisch op vooruit gegaan. De hoeveelheid troep die nog onder contract stond waar je deze zomer afscheid van hebt genomen wordt ook nog wel eens vergeten denk ik. Je kan nu op praktisch alle posities een bankzitter inbrengen die er ook daadwerkelijk wat van kan. En dit alles doe je terwijl je qua in- en uitgaven quitte speelt en nog 30+ miljoen aan CL geld gaat krijgen.

Wat een genot _O_
het is allemaal ook wel net op tijd met die extra CL plekken, nog 2 jaar extra aankloten en AZ had die miljoenen gepakt

nu hopen dat PSV en Ajax (lol) geen topseizoen draaien

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2023 10:01:09 ]
pi_210506621
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2023 09:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]
het is allemaal ook wel net op tijd met die extra CL plekken

nu hopen dat PSV en Ajax (lol) geen topseizoen draaien
Op papier moet je gewoon om plek 1 gaan strijden met PSV. Over de FM-save van Mislintat maak ik me eigenlijk niet zo druk. Lekker op eigen houtje een heel onsamenhangend elftal aan spelers uit je eigen netwerk halen en richting je totaal onervaren trainer gooien. Wat kan er fout gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')