Dan vindt Arne zichzelf wel het type trainer die de jeugd kansen geeft ja.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fijn dat Arne de jeugd kansen geeft
anders gooi je wieffer nog in de achterste lijn... dat werkte eerder ook goed </sarcasme>quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:34 schreef H.FR het volgende:
Als Dilrosun nog weg gaat is de bezetting ook wel prima, genoeg concurrentie maar niet teveel, achterin net wat smal wellicht.
Volgens Arne kan Geert ook prima op LCVquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:34 schreef H.FR het volgende:
Als Dilrosun nog weg gaat is de bezetting ook wel prima, genoeg concurrentie maar niet teveel, achterin net wat smal wellicht.
Daar heeft hij ook wel eens gestaan naast Gernot.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Arne kan Geert ook prima op LCV
Hier moet ik het wellicht een beetje oneens zijn met SlotGod, maar hee. Hij traint natuurlijk met de jongens.
Dombo haat Nieuwkoop die dan in de ploeg komt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook wel eens gestaan naast Gernot.
Je bent wel vaak zuur héquote:Op vrijdag 1 september 2023 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan vindt Arne zichzelf wel het type trainer die de jeugd kansen geeft ja.
Geef het tot zondag. Genieten van KroaatGodquote:Op vrijdag 1 september 2023 21:59 schreef Kopiko het volgende:
Badwater verliest wat aan (aangename) warmte.
Mooiquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Kasanwirjo naar Rapid confirmed.
Overbodige uitspraak en bovendien gewoon niet waar. Ik ben al jarenlang de uberpositivo van dit topic, zelfs in de donkere tijden.quote:
Pedersen voor net zo’n dik bedrag als Danilo (hoe zat die constructie ook alweer?)quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alleen Orrie (en Danilo) dus verkocht voor dikke bedragen deze periode. Mooi dat de kern er nog staat, gaat volgende zomer wel wat minder worden.
Maar dan staan Ueda en Zerrouki bijvoorbeeld al weer klaar.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alleen Orrie (en Danilo) dus verkocht voor dikke bedragen deze periode. Mooi dat de kern er nog staat, gaat volgende zomer wel wat minder worden.
Die vertrekt voor 7 miljoen als Sassuolo niet degradeert. Maar dat geld kan je gedeeltelijk wegstrepen ten opzichte van Lingr die een zelfde constructie heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen voor net zo’n dik bedrag als Danilo (hoe zat die constructie ook alweer?)
Maar wel 3 miljoen minder.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vertrekt voor 7 miljoen als Sassuolo niet degradeert. Maar dat geld kan je gedeeltelijk wegstrepen ten opzichte van Lingr die een zelfde constructie heeft
Volgend seizoen weer een heel ander team, ja. Kun je weer opnieuw beginnen met waarschijnlijk een andere trainer. Dus wel echt zaak om die 2e plek te pakken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die clausule van Pedersen was er toch uit?quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vertrekt voor 7 miljoen als Sassuolo niet degradeert. Maar dat geld kan je gedeeltelijk wegstrepen ten opzichte van Lingr die een zelfde constructie heeft
Nou ja, ik denk dat er aankomende zomer drie spelers op de nominatie staan om te vertrekken, Wieffer, Gimenez en Geertruida, die bij elkaar wel honderd miljoen gaan opleveren, en voor twee daarvan heb je al een goede vervanger. Alle andere spelers behalve Minteh staan langer vast en gaan denk ik alleen weg bij een goed bod of als ze overbodig blijken. In principe kan je dus ook na de zomer grotendeels doorbouwen in plaats van weer opnieuw beginnen, zelfs als er een nieuwe trainer komt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer een heel ander team, ja. Kun je weer opnieuw beginnen met waarschijnlijk een andere trainer. Dus wel echt zaak om die 2e plek te pakken.
Dat denk ik niet, de eerdere berichtgeving is nooit ontkracht volgens mij en ook aan de berichtgeving van Feyenoord en Slot had ik niet het idee dat hij terug verwacht werd. Anders had hij hem vandaag wel genoemd in het rijtje van Wålemark, Kasanwirjo en Hendriks.quote:Op vrijdag 1 september 2023 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die clausule van Pedersen was er toch uit?
Hancko gaan we, als hij nog zo'n goed seizoen draait, onmogelijk kunnen houden. Zal inderdaad wel een mooi bedrag tegenover gaan staan. Wordt wel een lastige opgave om hem adequaat te vervangen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat er aankomende zomer drie spelers op de nominatie staan om te vertrekken, Wieffer, Gimenez en Geertruida, die bij elkaar wel honderd miljoen gaan opleveren, en voor twee daarvan heb je al een goede vervanger. Alle andere spelers behalve Minteh staan langer vast en gaan denk ik alleen weg bij een goed bod of als ze overbodig blijken. In principe kan je dus ook na de zomer grotendeels doorbouwen in plaats van weer opnieuw beginnen, zelfs als er een nieuwe trainer komt.
Nee, wel die verplichte koopoptie, maar geen clausule dat ie vervalt als ze degraderen bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de eerdere berichtgeving is nooit ontkracht volgens mij en ook aan de berichtgeving van Feyenoord en Slot had ik niet het idee dat hij terug verwacht werd. Anders had hij hem vandaag wel genoemd in het rijtje van Wålemark, Kasanwirjo en Hendriks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |