Dit dus.quote:Op zaterdag 2 september 2023 08:53 schreef hhh38 het volgende:
Dramatisch schema. Celtic thuis als ik op vakantie ben, laatste wedstrijd niet in De Kuip
maar santi speelt nietquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit dus.
Gelukkig ben ik in Mexico, ik heb de indruk dat je tegenwoordig daar ook wel een potje van Feyenoord kunt zien
Oh ja kut, dat was ik even vergetenquote:
Ik zou graag het saldo willen weten wat er verkocht en verhuurd is en wat we binnen hebben gehaald.quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:57 schreef Pistolero het volgende:
Goed, even resumeren:
In:
Ueda
Sauer
Ivanusec
Minteh(huur)
Stengs
Lingr
Zerrouki
vd Belt
Zechiel
Beelen
Nieuwkoop
Lamprou
van Sas
Uit:
Kokcu
Danilo
Bozenik
Pedersen
Szymanski(was gehuurd)
Idrissi(was gehuurd)
Rasmussen(was gehuurd)
Azarkan
Taabouni
Conteh
Marciano
Troost
Hall
Bannis
Diemers
Antonucci
Verhuurd:
Walemark
Bullaude
Hendriks
Kasanwirjo
Benita
Jansen
[ afbeelding ]
En dan staan Jahanbaksh, vd Belt en Milambo nog niet eens op dat plaatje. Als dat je 'slechtste' spelers zijn heb je echt een uitstekende selectie. Bizar om dat te vergelijken met de selectie van pak-hem-beet 3 jaar geleden
Onder de streep ben je zowel in de breedte als 'aan de bovenkant' er gigantisch op vooruit gegaan. De hoeveelheid troep die nog onder contract stond waar je deze zomer afscheid van hebt genomen wordt ook nog wel eens vergeten denk ik. Je kan nu op praktisch alle posities een bankzitter inbrengen die er ook daadwerkelijk wat van kan. En dit alles doe je terwijl je qua in- en uitgaven quitte speelt en nog 30+ miljoen aan CL geld gaat krijgen.
Wat een genot
Wat is er kut aan danquote:
Mietje gespot.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutschema.
Geen uitpotje mee, Feyenoord-Lazio midden in de vakantie, uit eindigen en mogelijk nog te ziek om Feyenoord-Celtic te halen
Ziek?quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een kutschema.
Geen uitpotje mee, Feyenoord-Lazio midden in de vakantie, uit eindigen en mogelijk nog te ziek om Feyenoord-Celtic te halen
Transfersommen was autocorrect. Bedoelde te zeggen, hun transfers zijn voor eredivisiebegrippen eigenlijk onmogelijk. Zo’n Schouten was daar heel gewaardeerd en kon binnen een topcompetitie de stap omhoog maken naar een topclub. En een Lozano verwacht je eigenlijk ook nog niet op z’n 28e terug in een kleine competitie (voor een kwart van het bedrag waarvoor je hem 4 jaar geleden hebt verkocht). En zo’n Lang komt ook alleen maar naar Nederland door de timing (kind). Dat zijn gewoon best wel knappe transfers.quote:Op zaterdag 2 september 2023 06:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die transfersommen zijn niet onmogelijk want je geeft zelf al aan dat Ajax dit al (jaren) doet. En dat leverde ze vorig jaar een derde plek op. Op papier verder wel een heel goed team. Geen idee hoe goed Lozano nog is. Midden/Zuid-Amerikanen kunnen op hun 28e top zijn, maar ook totaal uitgeblust.
En op het middenveld hebben ze mooi-weer voetballer Veerman en Schouten? En verder...?
Kampioenwaardig elftal. Veel gaat afhangen van het wel/niet functioneren vh middenveld. Maar dat lijkt steeds beter te gaan en ik denk dat op termijn Lingr wel in de basis komt.quote:
PSV heeft echt een uitstekende transferzomer gedraaid.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Transfersommen was autocorrect. Bedoelde te zeggen, hun transfers zijn voor eredivisiebegrippen eigenlijk onmogelijk. Zo’n Schouten was daar heel gewaardeerd en kon binnen een topcompetitie de stap omhoog maken naar een topclub. En een Lozano verwacht je eigenlijk ook nog niet op z’n 28e terug in een kleine competitie (voor een kwart van het bedrag waarvoor je hem 4 jaar geleden hebt verkocht). En zo’n Lang komt ook alleen maar naar Nederland door de timing (kind). Dat zijn gewoon best wel knappe transfers.
Ik zit al wekenlang thuis door dengue opgelopen in Mexico, vandaar dat ik hier de laatste tijd zoveel post (lol). Alhoewel het wel goed moet komen als ik mij laat ophalen en thuisbrengen denk ik.quote:
Dat moet allemaal nog blijkenquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
PSV heeft echt een uitstekende transferzomer gedraaid.
huilenbalkquote:
je kan gewoon alles doen mietjequote:Dengue hemorragische koorts is de ernstige vorm. Behalve de al genoemde verschijnselen treden blauwe plekken, bloedneuzen, bloedend tandvlees, rusteloosheid en dorst op. Verder kunnen bloedingen en shock ontstaan, mogelijk met dodelijke afloop.
Vind het ook hele mooie transfers (voor hun), maar het komt op mij vooral over dat hun motto is als wij maar meer scoren dan de tegenstander. Want verdedigend hebben ze schijnbaar een groot talent, maar verder blijft het (verdedigend) een rommel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Transfersommen was autocorrect. Bedoelde te zeggen, hun transfers zijn voor eredivisiebegrippen eigenlijk onmogelijk. Zo’n Schouten was daar heel gewaardeerd en kon binnen een topcompetitie de stap omhoog maken naar een topclub. En een Lozano verwacht je eigenlijk ook nog niet op z’n 28e terug in een kleine competitie (voor een kwart van het bedrag waarvoor je hem 4 jaar geleden hebt verkocht). En zo’n Lang komt ook alleen maar naar Nederland door de timing (kind). Dat zijn gewoon best wel knappe transfers.
Prima aankopen ja en veel beter dan Ajax. Die zijn er tov afgelopen seizoen wel op vooruit gegaan. Defensief blijft het wel een ding, en Bosz moet ook nog maar laten zien minder naïef te zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
PSV heeft echt een uitstekende transferzomer gedraaid.
Ik vind dat ook altijd wel een ding ja. Een speler als Schouten die bij Bologna speelt (gewoon geen topploeg, en dan in Nederland opeens als top aankoop wordt gezien. Prima speler hoor maar laten we niet doen alsof de Europese top achter hem aanzatquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vind het ook hele mooie transfers (voor hun), maar het komt op mij vooral over dat hun motto is als wij maar meer scoren dan de tegenstander. Want verdedigend hebben ze schijnbaar een groot talent, maar verder blijft het (verdedigend) een rommel.
En dat Schouten naar de Italiaanse top kan, kan je scharen onder dat Paixao ook naar Milaan kon. Hoevaak ik wel niet heb gelezen dat een Koopmeiners naar Inter/Napoli of AC Milan kon.
Sterker nog, ik denk dat Feyenoord kampioen wordt. Die zijn tot nu toe fantastisch aan het seizoen begonnen!quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima aankopen ja en veel beter dan Ajax. Die zijn er tov afgelopen seizoen wel op vooruit gegaan. Defensief blijft het wel een ding, en Bosz moet ook nog maar laten zien minder naïef te zijn.
Maar voor nu lijkt het tussen Feyenoord en PSV te gaan ja
Yucatan (maar was in Guatemala toen ik ziek werd)quote:
Das dan weer een pak van mijn hart.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
je kan gewoon alles doen mietje![]()
Sow dan was je wel fucked geweest. Als je nu nog zo’n kutselectie had gehad als 3 jaar terug en ook AZ had ook nog 80m CL geld gepakt….quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is allemaal ook wel net op tijd met die extra CL plekken, nog 2 jaar extra aankloten en AZ had die miljoenen gepakt
ik ben altijd extra paranoia als ik in Cancún kom door dat denguequote:Op zaterdag 2 september 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yucatan (maar was in Guatemala toen ik ziek werd)
Maar we hebben die Europese plekken door de Europese prestaties van Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sow dan was je wel fucked geweest. Als je nu nog zo’n kutselectie had gehad als 3 jaar terug en ook AZ had ook nog 80m CL geld gepakt….
Eigenlijk is de hele opmars van Feyenoord en bijbehorende coëfficiëntenpolonaise dus te danken aan Guus Til.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we hebben die Europese plekken door de Europese prestaties van Feyenoord.
Als we dat potje tegen Drita of zelfs die play-off finale tegen Utrecht hadden verloren had de wereld er compleet anders uit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |