SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ah, dat is balen zeg. Beterschap!quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit al wekenlang thuis door dengue opgelopen in Mexico, vandaar dat ik hier de laatste tijd zoveel post (lol). Alhoewel het wel goed moet komen als ik mij laat ophalen en thuisbrengen denk ik.
Bijlow 15 miljoenquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Geen Schouten @:GotenSSJ
Ivanusec staat hier over een half jaar ook bijquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Jouw postsquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:09 schreef Pistolero het volgende:
Weinig dingen zo nietszeggend als de marktwaardes op Transfermarkt.
Goeie ondertitel. Ivanu¨ec?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht tot de eerste goal van KroaatGod morgen.
Warmer gaat dit topic niet worden
Ach een Inter haalt een Davey Klaassen..het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 2 september 2023 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bijlow 15 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Je moet als club een zware hersenbloeding hebben gehad wil je dat voor zo'n brekebeen betalen
Onze Balkangoden gaan de hele Eredivisie in vuur en vlam zetten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wacht tot de eerste goal van KroaatGod morgen.
Warmer gaat dit topic niet worden
Cc @Nova ?quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1-5 morgen bij Utrecht, twee keer Paixao, twee keer Ivanusec en een goal van Gimenez.
Geef het een jaartje.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dat zou door ons gewaardeerd worden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:29 schreef fetX het volgende:
Als Ivanusec morgen scoort heb ik een nieuwe UI
Als jij een mooie UI van KloeseGod maakt pas ik hem vandaag nog aan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou door ons gewaardeerd worden.
Verder verwacht ik binnenkort een Lingr-UI van @:dombohetolifantje1 en een te Kloese-UI van @:pistolero
quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als jij een mooie UI van KloeseGod maakt pas ik hem vandaag nog aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |