@Wottequote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez 4 uit 4 trouwens. Was stiekem toch een beetje bang dat eind vorig seizoen een fluke zou blijken, maar hij begint weer écht goed qua goals.
Als we Timber aan de praat krijgen worden we kampioen.quote:Op zondag 3 september 2023 12:27 schreef bbuddybb het volgende:
In balbezit vind ik nog niet goed, maar ik vind Timber nu ook weer een aardige indruk maken.
En Lingr snel in de basis zettenquote:Op zondag 3 september 2023 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we Timber aan de praat krijgen worden we kampioen.
Tja, was bezig met belangrijkere dingen, zodat ik ongestoord kon blijven kijken... Netwerkkabeltje vervangenquote:
Dit is ook wel z’n laatste seizoen bij ons, wat een spits.quote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez 4 uit 4 trouwens. Was stiekem toch een beetje bang dat eind vorig seizoen een fluke zou blijken, maar hij begint weer écht goed qua goals.
Die gaat dus een goal, een assist en een misser voor open doel maken.quote:Op zondag 3 september 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
Paixao heeft de dozen er weer eens om zitten.
Ik vind hem op links vaak beter. Maar het is wel typische momenten voetballer.quote:Op zondag 3 september 2023 12:30 schreef Caland het volgende:
Paixao heeft de dozen er weer eens om zitten.
Dat vind ik al heel lang vermoeiend aan hem. Alles moet voor zijn goede been en het is allemaal te flegmatiek.quote:Op zondag 3 september 2023 12:30 schreef Haringkop het volgende:
Stengs heeft toch vaak moeite met z’n aanname onder druk.
Echte kenners zagen dit vanaf dag 1 al.quote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel lang vermoeiend aan hem. Alles moet voor zijn goede been en het is allemaal te flegmatiek.
In mijn herinnering was hij bij AZ veel technischer begaafd, maar dat gold ook voor Alireza.quote:Op zondag 3 september 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel lang vermoeiend aan hem. Alles moet voor zijn goede been en het is allemaal te flegmatiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |