SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Dus als ik meer waarde hecht aan het verhaal van de Wijk dan aan de goegemeente hier moet ik met een alomvattende oplossing komen? Bijzonder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:50 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Je hebt steeds kritiek, dus het moet volgens jou anders kunnen. Die oplossing had ik willen horen maar blijkbaar wil je alleen kritiek leveren en het daarbij laten?
Dat is niet hoe hij het gebracht heeft. Hij claimde dat de Russen niet richting Kiev zouden gaan. Dit is wel gebeurd. Daarin had Rob het fout. "hij is geen waarzegger" doet niets af aan het feit dat hij ongelijk had.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
het leek hem niet waarschijnlijk was want de Russen hadden niet genoeg manschappen verzameld en er wonen geen Russen etc.
de Russen probeerden het toch en ze faalden jammerlijk en werden niet onthaald als heroische bevrijders
dan had hij toch gelijk?
quote:Een totale Russische invasie ziet De Wijk niet gebeuren. “Waarom zouden de Russen richting Kiev marcheren?”, vraagt hij zich af. “Het is een miljoenenstad waar nauwelijks Russen wonen. Zoiets past niet bij het Russische denken.” Bovendien is het aantal Russische troepen dat aan de grens staat bij lange na niet voldoende om heel Oekraïne onder controle te krijgen, aldus de hoogleraar.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ze het wel probeerden om genoemde redenen en het is om die genoemde redenen dan ook jammerlijk gruwelijk misluktquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:16 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat is niet hoe hij het gebracht heeft. Hij claimde dat de Russen niet richting Kiev zouden gaan. Dit is wel gebeurd. Daarin had Rob het fout. "hij is geen waarzegger" doet niets af aan het feit dat hij ongelijk had.
[..]
Dat is niet wat ik schreef en dat weet je best. Als je zoveel kritiek levert krijg ik gewoon het idee dat je een soort oplossing in je hoofd hebt hoe het anders zou moeten gaan dan nu het geval is. Ik was benieuwd of ik me kon vinden in je oplossing, dat is alles.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus als ik meer waarde hecht aan het verhaal van de Wijk dan aan de goegemeente hier moet ik met een alomvattende oplossing komen? Bijzonder.
Dus nee, ik heb ook geen pasklare oplossing voor deze oorlog. Ik weet alleen wel wat haalbare en onhaalbare kaarten zijn.
jammerlijk?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ze het wel probeerden om genoemde redenen en het is om die genoemde redenen dan ook jammerlijk mislukt
Is dat geen woord?quote:
Want die weg naar Kiev was een lange weg door het moerasquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:16 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Dat is niet hoe hij het gebracht heeft. Hij claimde dat de Russen niet richting Kiev zouden gaan. Dit is wel gebeurd. Daarin had Rob het fout. "hij is geen waarzegger" doet niets af aan het feit dat hij ongelijk had.
[..]
Oke maar daarover ging het niet, we hadden het erover of dat Rob ongelijk had hierin. Dat had hij.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ze het wel probeerden om genoemde redenen en het is om die genoemde redenen dan ook jammerlijk mislukt
Jawel, maar in deze context met meerdere betekenissen.quote:
Je zegt nu dat je het jammer vind dat de Russen niet erin zijn geslaagd Kiev te veroveren. Tenminste dat is de strekking van die zin.quote:
lijkt me wat gezochtquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je het jammer vind dat de Russen niet erin zijn geslaagd Kiev te veroveren. Tenminste dat is de strekking van die zin.
Nee, dat is te eenzijdig.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:35 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je het jammer vind dat de Russen niet erin zijn geslaagd Kiev te veroveren. Tenminste dat is de strekking van die zin.
quote:bedroevend, deerlijk, jammerlijk
Alle drie woorden geven te kennen, dat een toestand van dien aard is, dat hij leed veroorzaakt en het medelijden gaande maakt. Jammerlijk is sterker dan bedroevend; het slaat op den treurigen toestand van den lijder; bedroevend op den indruk, dien de daad of toestand op den toeschouwer maakt; deerlijk is eigenlijk datgene wat deert of hindert. Deerlijk komt meestal als bijwoord voor en beteekent dan in zeer hooge mate. Ik heb mij deerlijk in hem bedrogen. Hij heeft mij deerlijk beet gehad. Dat kind heeft zich deerlijk gebrand. Dat dronkenmansgevecht was een bedroevend toaneel. Het geharrewar van staatkundige partijen, die slechts door bekrompen zelfzucht worden geleid, levert voor hem, die het met zijn land wel meent, een jammerlijk schouwspel op. Aan de beteekenis dezer woorden sluit zich nauw aan die van deerniswaardig, beklagenswaardig, enz. zie beklaaglijk.
Zeker waar Michaelquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:29 schreef michaelmoore het volgende:
is allen maar een compliment dat hij daarom dacht dat geen enkele idioot zoiets gaat doen, de russen deden het wel
Omdat precies hetzelfde hen in 1968 in Praag wél gelukt is; inname van de hoofdstad middels een luchtbrug naar de ingenomen luchthaven waar luchtlandingstroepen ingevlogen werden, intimidatie middels troepenopbouw aan de grens voorafgaand aan de invasie enz. Iemand als de Wijk hoort dat gewoon te weten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
`quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Omdat precies hetzelfde hen in 1968 in Praag wél gelukt is; inname van de hoofdstad middels luchtlandingstroepen, intimidatie middels troepenopbouw aan de grens voorafgaand aan de invasie enz. Iemand als de Wijk hoort dat gewoon te weten.
Dat is wel zo in de context van sp3c zin: "en het is om die genoemde redenen dan ook jammerlijk mislukt"quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat is te eenzijdig.
https://synoniemen.net/index.php?zoekterm=jammerlijk
[..]
Eh, nee, dan heb je als talking head die pretendeert te kunnen duiden hoe rus het e.e.a. doet dus gewoon gefaald. De man is geen strateeg ofzo hé, hij doet iets met internationale betrekkingen. Het inzicht dat putin volledig van het padje af is, had waardevol geweest. Maar meneer deed alsof putin volstrekt rationeel opereerde.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:29 schreef michaelmoore het volgende:
is allen maar een compliment dat hij daarom dacht dat geen enkele idioot zoiets gaat doen, de russen deden het wel
Putin doet niets , die bemoeit zich er (nog) niet mee ,want dan gaat het echt fout net als met Hitlerquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, nee, dan heb je als talking head die pretendeert te kunnen duiden hoe rus het e.e.a. doet dus gewoon gefaald. De man is geen strateeg ofzo hé, hij doet iets met internationale betrekkingen. Het inzicht dat putin volledig van het padje af is, had waardevol geweest. Maar meneer deed alsof putin volstrekt rationeel opereerde.
Bedankt voor je waardevolle inzichten, 'rob'.
Oh zeker wel, alleen in de context vond ik het opmerkelijk, waarom maakt het je bedroefd?quote:
mij maakt niets hier bedroefdquote:Op zaterdag 2 september 2023 13:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh zeker wel, alleen in de context vond ik het opmerkelijk, waarom maakt het je bedroefd?
edit:
ah ik zie al dat het uitgebreid besproken is![]()
Okee, zo las ik hem wel.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:26 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Dat is niet wat ik schreef en dat weet je best. Als je zoveel kritiek levert krijg ik gewoon het idee dat je een soort oplossing in je hoofd hebt hoe het anders zou moeten gaan dan nu het geval is. Ik was benieuwd of ik me kon vinden in je oplossing, dat is alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |