Done. Ik snap het nu.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de laatste posts in het vorige SC topic…
Nu wel, al 2 posts hier…quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Done. Ik snap het nu.
Slow chat. Ja, ik doe daar nooit aan mee.
Tis al opgelost. Ik snapte niet wat die einsteinige berekeningen met culinair te maken hebben.quote:
Ik ook niet maar ik eet wel graagquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Aha, gaat dat zo?
Zal ik me gauw terugtrekken, want ik ben niet zo'n keukenprinses.
Lekker dagjequote:Op maandag 28 augustus 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de laatste posts in het vorige SC topic…
Wat klopt er niet?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker dagje![]()
Als je tijd hebt, wil je dan de reeks van het meet-topic fiksen? Geen idee wat daar mis is gegaan maar kloppen doet het niet.
De rijstevlaai is hier ook bijna op…quote:Mijn zombieheid fluctueerde nogal vandaag. Ik ben vier dutjes verder. En een panna cotta en stukje kruisbessenvlaai
Als je in het nieuwe topic staat, kan je niet naar het vorige topic in de reeks klikken.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
[..]
De rijstevlaai is hier ook bijna op…
Oh lekker…nog een keer panna cotta mogen eten en dan daarna ook nog kruisbessenvlaaiquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker dagje![]()
Als je tijd hebt, wil je dan de reeks van het meet-topic fiksen? Geen idee wat daar mis is gegaan maar kloppen doet het niet.
Mijn zombieheid fluctueerde nogal vandaag. Ik ben vier dutjes verder. En een panna cotta en stukje kruisbessenvlaai
Ik vermoedde al zoietsquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Reeks was door onverklaarbare reden niet blijven plakken, fixed…
Ja, dat maakt het leven toch wel zwaarquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh lekker…nog een keer panna cotta mogen eten en dan daarna ook nog kruisbessenvlaai
Na het afgelopen weekend en jullie programma komt het je wel toequote:Op maandag 28 augustus 2023 22:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het leven toch wel zwaar
Er waren zaterdag op enig moment 2 'deel 3' vervolgtopics, één van Mascara en één van Troel.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je in het nieuwe topic staat, kan je niet naar het vorige topic in de reeks klikken.
Het was zaterdag wegens een databasefout eerst niet mogelijk om een nieuw topic in de reeks te openen. Een los topic wel en dat is later gereekst.
Dat dus. Ik moest ook de tekst lezen waarover het ging en toen pas zag ik WA.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Damn steve carell aged echt als wijn. Had er pre grijze haren niks mee, maar nu... nomnomnom
Vreemd. En alles ontreeksen en opnieuw reeksen?quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren zaterdag op enig moment 2 'deel 3' vervolgtopics, één van Mascara en één van Troel.
Die van Mascara is verwijderd (ik vermoed niet gesloten), die van Troel is gebleven en opnieuw gereekst. Zie de eerste posts in dit topic en daarom ook mijn lapo in deel 2.
Ik heb geprobeerd dat te fixen door de verwijzingen van de topicnr's aan te passen, maar dat heeft geen effect. Deel 3 blijft, ondanks de aanpassingen, uiteindelijk naar het verwijderde topic verwijzen…
Ja, wegwezen bollejapie, met je moodkillerhoofdquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik moest ook de tekst lezen waarover het ging en toen pas zag ik WA.
het getal in de voorlaatste column…verwijst dat naar het aantal views!??!?! 13.050 ?! 16.750 !?quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat klopt er niet?
[ afbeelding ]
[..]
De rijstevlaai is hier ook bijna op…
Ook al geprobeerd.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vreemd. En alles ontreeksen en opnieuw reeksen?
quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:18 schreef AnneX het volgende:
O
[..]
het getal in de voorlaatste column…verwijst dat naar het aantal views!??!?! 13.050 ?! 16.750 !?
Effe fixen in de database dusquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd.
Het lijkt er op dat het verwijderde/niet gesloten topic van Mascara nog in de reeks hangt en daar wordt vanuit zowel deel 2 (vooruit) als deel 3 (terug) nog naar verwezen. Aangezien ik dat topic niet kan zien (het is niet echt verwijderd, het is voor users en mods 'onzichtbaar' gemaakt), kan ik het niet ontreeksen bij deel 2 en deel 3 en blijft de verwijzing staan…
Dat wordt op je knietjes om dat voor elkaar te krijgen of nietquote:
De vraag staat uit, het antwoord wacht ik af.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wordt op je knietjes om dat voor elkaar te krijgen of niet![]()
Beetje hart voor de zaak, jongeman!quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag staat uit, het antwoord wacht ik af.
Op mijn knieën ga ik er niet voor…
Fixedquote:
Wat prachtig, sigmequote:
Dat zou ik Wildlands niet waard vindenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:15 schreef MadMaster het volgende:
'Even' een dagje Wildlands in Emmen gedaan met onze 2 nichtjes.
5 Uur autorijden en 5 uur slenteren in het dierenpark.
Even languit op de bank nu…
Wel dapper dat hij in zijn slaap besloot de inbreker te pakkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik werd vannacht aangevallen door mijn bedgenoot die wilde vechten met een inbreker. Dat is nieuw en niet voor herhaling vatbaar.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel dapper dat hij in zijn slaap besloot de inbreker te pakkenJammer dat jij het was.
We waren nog niet in Wildlands geweest en we hadden vrijkaartjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik Wildlands niet waard vindenHet is zo'n verslechtering ten opzichte van het Noorderdierenpark. Heel Amerikaans qua opzet. Totaal geen ziel. Ook 20 souvenierwinkels waar je kinderen gillen om die prachtige knuffelbeesten.
Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan, pa had 2 gekneusde ribbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik werd vannacht aangevallen door mijn bedgenoot die wilde vechten met een inbreker. Dat is nieuw en niet voor herhaling vatbaar.
Je moederquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan, pa had 2 gekneusde ribben
Dat is wel schrikkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even op de AH wachten en daarna medicijnen en dieetvoer bij de dierenarts ophalen, benieuwd naar de rekening![]()
Ze heeft het nog jaren moeten horenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan, pa had 2 gekneusde ribben
Zeker! Ik ga er wel vanuit dat het hierbij blijft. En anders krijgt hij ook een paar gekneusde ribbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel schrikken![]()
Hopelijk blijft het hier bij.
quote:
Ligt toch helemaal aan wat je wilt weergeven?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt toch helemaal aan wat je wilt weergeven?
1 vind ik meer twee vriendinnen of zussen die elkaar een kusje geven, waar 2 meer seksueel is?
quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Zeker! Ik ga er wel vanuit dat het hierbij blijft. En anders krijgt hij ook een paar gekneusde ribben
Er zijn ook winkels waar ze recreatieve restrictie middelen verkopen, riemen, leer, haken enzo. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeker! Ik ga er wel vanuit dat het hierbij blijft. En anders krijgt hij ook een paar gekneusde ribben
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn ook winkels waar ze recreatieve restrictie middelen verkopen, riemen, leer, haken enzo. Dat kan ook helpen
Huuh nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:24 schreef sigme het volgende:
Misschien moeten jullie dat vreselijke Verisure nemen, zodat JFlip met een gerust hart slaapt
Nu wel, dank je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:26 schreef Kreator het volgende:
Zijn hier nog GeoGuessr fans? Sinds een tijdje weer herontdekt. Wel mooi tijdverdrijf.
Ik heb ooit eens een groot mes gehaald uit de keuken en op mijn nachtkastje neergelegd. Wist dat het een "droom" was maar zo reeel dat ik niet meer durfde te slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig heb ik alleen ervaring met de nietaanvallendevormen van paniek in de nacht en dat kost me al jaren van mn leven. Gaat door merg en been en ik zit elke keer stijf overeind in bed.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een groot mes gehaald uit de keuken en op mijn nachtkastje neergelegd. Wist dat het een "droom" was maar zo reeel dat ik niet meer durfde te slapen
Ik strijk dolgraag met de eer maar ik herinner me deze tip nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:clubsoda, die geweldige Mepal Just Water die je me aanraadde, gaat denk ik uit het assortiment. Hij is er nog maar in 2 kleuren en alleen in de Mepal outlet in de webshop. De mijne was kapot en dat was een enorm gemis. Ik heb er nu maar 1 extra besteld voor de voorraad.
Oh. Ik denk al een paar jaar aan jou als mensen me vragen waar ik die geweldige fles vandaan hebquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik strijk dolgraag met de eer maar ik herinner me deze tip niet![]()
Wel flauw als ze een succesnummer uit het assortiment halen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh. Ik denk al een paar jaar aan jou als mensen me vragen waar ik die geweldige fles vandaan heb
Met elektronisch broodmes lukt dat wel, maar zonde van je energiequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:55 schreef Blues het volgende:
Wij zijn deaud.
Samen het oude matras proberen dubbel te krijgen touwen erom en van 2 hoog met beleid uit het raam gekieperd op het opritje.
Toen naar binnen gewerkt half tuinkamer half gangetje. Vlg week komt grof vuil we krijgen dit niet zelf weggebracht![]()
![]()
onze ruggen
![]()
We probeerden m eerst met de heggeschaar in stukken te krijgen.
Slecht idee
Hebben we niet. We stuitten op verenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:59 schreef Molo het volgende:
Met elektronisch broodmes lukt dat wel, maar zonde van je energie
Slaapparalyse?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:01 schreef AnneX het volgende:
Dát was een Enorme Boem. Eénmaal. En ik sprong 10 cm omhoog als reactie.
Aan de overkant. Buiten beeld achter bomen.
Allemaal mensen, die huis uitkomen.
Was een klapband van een vrachtwagen. Chauffeur niks gemerkt(?) en doorgereden.
Wat een klap.
Als ik panieker in mijn slaap dan bevries ik en kan niks meer bewegen. Dat besef ik in mijn slaap paniek en blijf proberen. Ondertussen mijzelf vertellen dat ik weet dat het gebeurt en nog geen armen of benen kunnen bewegen.
Dat gebeurt eens in de zo veel jaar.
Isa had er een naam/diagnose voor.
Oh ja…slaapverlamming. Merci voor de reminder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door AnneX op 29-08-2023 13:28:41 ]
Je lijkt echt in alles op een user ooit hier op fok, waar ik 20 jaar geleden nog eens mee heb geknikkerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ik ben dan ook wel van mening dat in mn slaap omkomen zo'n beetje het hoogst haalbare is. Eindigen op de piek
Ik bevestig noch ontken dit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je lijkt echt in alles op een user ooit hier op fok, waar ik 20 jaar geleden nog eens mee heb geknikkerd.
Als blijkt dat je dat bent, zou dat wel de stunt vd eeuw zijn.
Zou zij ook zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik bevestig noch ontken dit.
Weet ikquote:
Ja dat is lastiger verhaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben we niet. We stuitten op veren
Duwtje…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
God de tering, ik heb geen reet te ding vandaag op werk en ik neem me al 4 uur voor een uur te gaan wandelen
Ik heb de BH uitgedaanquote:
Tussen je broekband klemmen en alsnog snel naar buitenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb de BH uitgedaanBeginnersfout
Nu is de drempel hoger dan de grebbeberg
hummidittitiesquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen je broekband klemmen en alsnog snel naar buiten
Dit kan ik bevestigen noch ontkennenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt dat door je borstverkleining?
Energie op?quote:
Even bijkomen. Dan ga ik echt.quote:
HUP CANDAASJE HUP!quote:
Ik kan dit bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt dit door ons gesprek
#opgedroogd.
https://gfycat.com/sardonicunluckybernesemountaindogquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*draait zich nog eens om in bed*
Welke richting rijden jullie náar en óp Corsica?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
https://gfycat.com/sardonicunluckybernesemountaindog
Hij heeft een broek aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
https://gfycat.com/sardonicunluckybernesemountaindog
Eh? We gaan via duitsland naar zwitserland naar milaan naar florence naar pisa naar corsica en daar overal rijden en dan naar marseille en dan ergens in de middle of nowhere frankrijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke richting rijden jullie náar en óp Corsica?
#aagje
Ik weet niet eens een woord hiervoor eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die gore klootzakken van Essent hebben ons een correctie van 92 kuub in de maag gesplitst. Ze hebben zo vaak tegen me gezegd aan de telefoon dat alles echt klopte, dat alles afgehandeld was. En nu dit. Ik ben echt woest en ga dat in geen geval betalen. We gaan door tot het EHRM
Onbeschoft om te beginnen. Absurd ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens een woord hiervoor eigenlijk.
Wat een roadtrip. Leuk vooruitzicht👍🏼quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eh? We gaan via duitsland naar zwitserland naar milaan naar florence naar pisa naar corsica en daar overal rijden en dan naar marseille en dan ergens in de middle of nowhere frankrijk.
Corsica ergens in de buurt van Ajaccio, maar kan geen details prijsgeven.
Van mij ‘mag’ je nu Kassa benaderen. Wat een klojo’s!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onbeschoft om te beginnen. Absurd ook.
Ik was al die tijd al nijdig dat je bij zo'n grote storing dus van niemand iets hoort. Wij hebben alles moeten oplossen en voorkauwen. Zowel Essent als de netbeheerder doen helemaal niets. Al die tijd hebben ze niets van zich laten horen. Behalve gisteren om ons nog even wat extra kuubs in de maag te splitsen.
En het ergste is nog dat we dit eerst af wilden handelen voor we een nieuw energiecontract afsloten. We wilden de situatie niet ingewikkelder waren voor de simpletons bij Essent. Helaas hebben we nu ook de periode met de lage prijzen van vorige maand gemist
Dat zijn er twee. Dat was dus ook mijn probleem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was al die tijd al nijdig dat je bij zo'n grote storing dus van niemand iets hoort. Wij hebben alles moeten oplossen en voorkauwen. Zowel Essent als de netbeheerder doen helemaal niets. Al die tijd hebben ze niets van zich laten horen. Behalve gisteren om ons nog even wat extra kuubs in de maag te splitsen.
En het ergste is nog dat we dit eerst af wilden handelen voor we een nieuw energiecontract afsloten. We wilden de situatie niet ingewikkelder waren voor de simpletons bij Essent. Helaas hebben we nu ook de periode met de lage prijzen van vorige maand gemist
Boh. Tot zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom er zo aan. Flesje Sake in de kuil. Hoppa.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo kan ik weer op vakantie ok bedankt.
+1quote:
Dat is goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo kan ik weer op vakantie ok bedankt.
Nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes wil graag een duim lenen om 114 te bellen. Onrecht is groot.
@:Vanyel, efteling/niet efteling?
[..]
+1
Jij ook zo’n stervende zwaan in huis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes wil graag een duim lenen om 114 te bellen. Onrecht is groot.
@:Vanyel, efteling/niet efteling?
[..]
+1
Simon 🙃quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij ook zo’n stervende zwaan in huis?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Regel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
Niet
[..]
Niet
Ik zou wel weer eens echt willen
Het is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bruutquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK ZEI PASTA UIT DE VRIEZER!!!!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En je zei ook noggorgonzola
![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Attentie, attentie: De topicreeks Topicreeks: CUL Slowchat BBQ meet bij L_S is gefixt.
Ik herhaal: De topicreeks Topicreeks: CUL Slowchat BBQ meet bij L_S is gefixt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |