Weet ikquote:
Ja dat is lastiger verhaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben we niet. We stuitten op veren
Duwtje…quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
God de tering, ik heb geen reet te ding vandaag op werk en ik neem me al 4 uur voor een uur te gaan wandelen
Ik heb de BH uitgedaanquote:
Tussen je broekband klemmen en alsnog snel naar buitenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb de BH uitgedaanBeginnersfout
Nu is de drempel hoger dan de grebbeberg
hummidittitiesquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen je broekband klemmen en alsnog snel naar buiten
Dit kan ik bevestigen noch ontkennenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt dat door je borstverkleining?
Energie op?quote:
Even bijkomen. Dan ga ik echt.quote:
HUP CANDAASJE HUP!quote:
Ik kan dit bevestigen noch ontkennen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Komt dit door ons gesprek
#opgedroogd.
https://gfycat.com/sardonicunluckybernesemountaindogquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*draait zich nog eens om in bed*
Welke richting rijden jullie náar en óp Corsica?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
https://gfycat.com/sardonicunluckybernesemountaindog
Hij heeft een broek aanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
https://gfycat.com/sardonicunluckybernesemountaindog
Eh? We gaan via duitsland naar zwitserland naar milaan naar florence naar pisa naar corsica en daar overal rijden en dan naar marseille en dan ergens in de middle of nowhere frankrijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke richting rijden jullie náar en óp Corsica?
#aagje
Ik weet niet eens een woord hiervoor eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die gore klootzakken van Essent hebben ons een correctie van 92 kuub in de maag gesplitst. Ze hebben zo vaak tegen me gezegd aan de telefoon dat alles echt klopte, dat alles afgehandeld was. En nu dit. Ik ben echt woest en ga dat in geen geval betalen. We gaan door tot het EHRM
Onbeschoft om te beginnen. Absurd ook.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet niet eens een woord hiervoor eigenlijk.
Wat een roadtrip. Leuk vooruitzicht👍🏼quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eh? We gaan via duitsland naar zwitserland naar milaan naar florence naar pisa naar corsica en daar overal rijden en dan naar marseille en dan ergens in de middle of nowhere frankrijk.
Corsica ergens in de buurt van Ajaccio, maar kan geen details prijsgeven.
Van mij ‘mag’ je nu Kassa benaderen. Wat een klojo’s!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onbeschoft om te beginnen. Absurd ook.
Ik was al die tijd al nijdig dat je bij zo'n grote storing dus van niemand iets hoort. Wij hebben alles moeten oplossen en voorkauwen. Zowel Essent als de netbeheerder doen helemaal niets. Al die tijd hebben ze niets van zich laten horen. Behalve gisteren om ons nog even wat extra kuubs in de maag te splitsen.
En het ergste is nog dat we dit eerst af wilden handelen voor we een nieuw energiecontract afsloten. We wilden de situatie niet ingewikkelder waren voor de simpletons bij Essent. Helaas hebben we nu ook de periode met de lage prijzen van vorige maand gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |