SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even op de AH wachten en daarna medicijnen en dieetvoer bij de dierenarts ophalen, benieuwd naar de rekening![]()
Ze heeft het nog jaren moeten horenquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan, pa had 2 gekneusde ribben
Zeker! Ik ga er wel vanuit dat het hierbij blijft. En anders krijgt hij ook een paar gekneusde ribbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel schrikken![]()
Hopelijk blijft het hier bij.
quote:
Ligt toch helemaal aan wat je wilt weergeven?quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt toch helemaal aan wat je wilt weergeven?
1 vind ik meer twee vriendinnen of zussen die elkaar een kusje geven, waar 2 meer seksueel is?
quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Zeker! Ik ga er wel vanuit dat het hierbij blijft. En anders krijgt hij ook een paar gekneusde ribben
Er zijn ook winkels waar ze recreatieve restrictie middelen verkopen, riemen, leer, haken enzo. Dat kan ook helpenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zeker! Ik ga er wel vanuit dat het hierbij blijft. En anders krijgt hij ook een paar gekneusde ribben
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn ook winkels waar ze recreatieve restrictie middelen verkopen, riemen, leer, haken enzo. Dat kan ook helpen
Huuh nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:24 schreef sigme het volgende:
Misschien moeten jullie dat vreselijke Verisure nemen, zodat JFlip met een gerust hart slaapt
Nu wel, dank je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:26 schreef Kreator het volgende:
Zijn hier nog GeoGuessr fans? Sinds een tijdje weer herontdekt. Wel mooi tijdverdrijf.
Ik heb ooit eens een groot mes gehaald uit de keuken en op mijn nachtkastje neergelegd. Wist dat het een "droom" was maar zo reeel dat ik niet meer durfde te slapenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gelukkig heb ik alleen ervaring met de nietaanvallendevormen van paniek in de nacht en dat kost me al jaren van mn leven. Gaat door merg en been en ik zit elke keer stijf overeind in bed.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een groot mes gehaald uit de keuken en op mijn nachtkastje neergelegd. Wist dat het een "droom" was maar zo reeel dat ik niet meer durfde te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |