quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:18 schreef AnneX het volgende:
O
[..]
het getal in de voorlaatste column…verwijst dat naar het aantal views!??!?! 13.050 ?! 16.750 !?
Effe fixen in de database dusquote:Op maandag 28 augustus 2023 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd.
Het lijkt er op dat het verwijderde/niet gesloten topic van Mascara nog in de reeks hangt en daar wordt vanuit zowel deel 2 (vooruit) als deel 3 (terug) nog naar verwezen. Aangezien ik dat topic niet kan zien (het is niet echt verwijderd, het is voor users en mods 'onzichtbaar' gemaakt), kan ik het niet ontreeksen bij deel 2 en deel 3 en blijft de verwijzing staan…
Dat wordt op je knietjes om dat voor elkaar te krijgen of nietquote:
De vraag staat uit, het antwoord wacht ik af.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wordt op je knietjes om dat voor elkaar te krijgen of niet![]()
Beetje hart voor de zaak, jongeman!quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag staat uit, het antwoord wacht ik af.
Op mijn knieën ga ik er niet voor…
Fixedquote:
Wat prachtig, sigmequote:
Dat zou ik Wildlands niet waard vindenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:15 schreef MadMaster het volgende:
'Even' een dagje Wildlands in Emmen gedaan met onze 2 nichtjes.
5 Uur autorijden en 5 uur slenteren in het dierenpark.
Even languit op de bank nu…
Wel dapper dat hij in zijn slaap besloot de inbreker te pakkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik werd vannacht aangevallen door mijn bedgenoot die wilde vechten met een inbreker. Dat is nieuw en niet voor herhaling vatbaar.
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel dapper dat hij in zijn slaap besloot de inbreker te pakkenJammer dat jij het was.
We waren nog niet in Wildlands geweest en we hadden vrijkaartjes.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zou ik Wildlands niet waard vindenHet is zo'n verslechtering ten opzichte van het Noorderdierenpark. Heel Amerikaans qua opzet. Totaal geen ziel. Ook 20 souvenierwinkels waar je kinderen gillen om die prachtige knuffelbeesten.
Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan, pa had 2 gekneusde ribbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik werd vannacht aangevallen door mijn bedgenoot die wilde vechten met een inbreker. Dat is nieuw en niet voor herhaling vatbaar.
Je moederquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heeft mijn moeder ook eens gedaan, pa had 2 gekneusde ribben
Dat is wel schrikkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 08:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |