Dat zijn er twee. Dat was dus ook mijn probleem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onbeschoft om te beginnen. Absurd ook.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was al die tijd al nijdig dat je bij zo'n grote storing dus van niemand iets hoort. Wij hebben alles moeten oplossen en voorkauwen. Zowel Essent als de netbeheerder doen helemaal niets. Al die tijd hebben ze niets van zich laten horen. Behalve gisteren om ons nog even wat extra kuubs in de maag te splitsen.
En het ergste is nog dat we dit eerst af wilden handelen voor we een nieuw energiecontract afsloten. We wilden de situatie niet ingewikkelder waren voor de simpletons bij Essent. Helaas hebben we nu ook de periode met de lage prijzen van vorige maand gemist
Boh. Tot zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kom er zo aan. Flesje Sake in de kuil. Hoppa.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was al die tijd al nijdig dat je bij zo'n grote storing dus van niemand iets hoort. Wij hebben alles moeten oplossen en voorkauwen. Zowel Essent als de netbeheerder doen helemaal niets. Al die tijd hebben ze niets van zich laten horen. Behalve gisteren om ons nog even wat extra kuubs in de maag te splitsen.
En het ergste is nog dat we dit eerst af wilden handelen voor we een nieuw energiecontract afsloten. We wilden de situatie niet ingewikkelder waren voor de simpletons bij Essent. Helaas hebben we nu ook de periode met de lage prijzen van vorige maand gemist
Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo kan ik weer op vakantie ok bedankt.
+1quote:
Dat is goed!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo kan ik weer op vakantie ok bedankt.
Nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes wil graag een duim lenen om 114 te bellen. Onrecht is groot.
@:Vanyel, efteling/niet efteling?
[..]
+1
Jij ook zo’n stervende zwaan in huis?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Poes wil graag een duim lenen om 114 te bellen. Onrecht is groot.
@:Vanyel, efteling/niet efteling?
[..]
+1
Simon 🙃quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jij ook zo’n stervende zwaan in huis?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Regel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:12 schreef Vanyel het volgende:
Niet
[..]
Niet
Ik zou wel weer eens echt willen
Het is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bruutquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
IK ZEI PASTA UIT DE VRIEZER!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |