Gaan we mooi die Bleiburger wiese ownenquote:
Dat was wel de strekking van die film jaquote:
Voorspellende film danquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel de strekking van die film ja
Ik ben nu wel benieuwd naar die film.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:08 schreef pullup het volgende:
Volgens mij was het geen standaard Hollywood happy einde
Lol die trailer is wel spannender dan ik me de film herinnerquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar die film.
mijn schoonouders zitten in Luttach in Noord-Italie.quote:
Oh wow, het is begonnen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is apart. Ik post dit:
[ afbeelding ]
En ik krijg deze reclame:
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is apart. Ik post dit:
[ afbeelding ]
En ik krijg deze reclame te zien:
[ afbeelding ]
Ik leg gewoon mierenlokdoosjes bij mijn overburen voor de deur. Dan ben ik er vanafquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh wow, het is begonnen.
Run For The Hills
nou @Domnivoor zover is het al ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat serieus te denken aan een zelftestje
zoonlief had vorige week introductieweek universiteit. Hebben er 3 uit z'n groepje coronaquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
nou @:Domnivoor zover is het al ....
nou, sterkte ermee .....quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief had vorige week introductieweek universiteit. Hebben er 3 uit z'n groepje corona
ik had vandaag soepogen
ja ga idd op tijd platquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
nou, sterkte ermee .....
klein slokje rum om lekker te slapen
ondanks de soepogen verder prima hoorquote:
Het begin van het einde…quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
nou @:Domnivoor zover is het al ....
quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief had vorige week introductieweek universiteit. Hebben er 3 uit z'n groepje corona
ik had vandaag soepogen
Goed planquote:
Doenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat serieus te denken aan een zelftestje
guitig koppiequote:
GOEDEMORGEN!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:28 schreef Koen66 het volgende:
zo dan wat een oorverdovene stilte
Goedemorgen
Morguh Koenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:28 schreef Koen66 het volgende:
zo dan wat een oorverdovene stilte
Goedemorgen
Morguhquote:
Morguh Cafcaquote:
Veel plezier en/of succesquote:
wat is dit? Deleted?quote:
Verdorie, nou als ik hem weer vind dan post ik hem nog een keerquote:
hoest met jou pootje? Lijkt ie al weer op die van jou?quote:
Ja bijna ... de kleur is nog wat anders, maar dat kon nog wel een tijdje durenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hoest met jou pootje? Lijkt ie al weer op die van jou?
Mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bijna ... de kleur is nog wat anders, maar dat kon nog wel een tijdje duren
Er zit nog wel een plekje op mn voet waar eerst een grote blaar zat.. we zien het wel ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi
Je gaat er dus niets aan over houden zo te horen.
Heb je last van dat plekje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit nog wel een plekje op mn voet waar eerst een grote blaar zat.. we zien het wel ..
Mooizoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat op en af. Maar momenteel gaat het zijn gangetje
Ja de hele dag al welquote:
Ben maar volleybal aan het kijken .... EK vrouwen @mario390 is groot volleybal-fanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:45 schreef pullup het volgende:
Denk dat de mieren TT een beetje afschrikt
Oh ik had gemist dat dat was begonnen. Heb net eventjes naar de Vuelta gekeken maar daar ga ik ook maar een paar daagjes voor uitzoeken als het spannend gaat worden qua parcours. Niet veel want was best weinig boeiendquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben maar volleybal aan het kijken .... EK vrouwen @:mario390 is groot volleybal-fan
Daar ging het al misquote:
Overmorgen komen ze weer eens in mijn regio .. met een slotklim naar 1 van beste spots van Europa om sterren te kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik had gemist dat dat was begonnen. Heb net eventjes naar de Vuelta gekeken maar daar ga ik ook maar een paar daagjes voor uitzoeken als het spannend gaat worden qua parcours. Niet veel want was best weinig boeiend
Ja dat helpt ook al nietquote:
Even checken waar dat isquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Overmorgen komen ze weer eens in mijn regio .. met een slotklim naar 1 van beste spots van Europa om sterren te kijken
Het is een fijn subtiel weefsel van posts gevuld met meningen en wetenswaardigheden hier. Dat missen is voor eigen risicoquote:
Gevondenquote:
Is ook mooi daar ... ken de meeste routes wel ... (niet die naar de slotklim) en ook niet op de fiets natuurlijk ....quote:
Heb al gekeken, best steil ook. Maar men vind in Spanje dit soort routes toch makkelijker dan in Frankrijk blijkbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook mooi daar ... ken de meeste routes wel ... (niet die naar de slotklim) en ook niet op de fiets natuurlijk ....
Ik vind de ronde van Spanje ook vaak mooier om te kijken kwa routes en natuurquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb al gekeken, best steil ook. Maar men vind in Spanje dit soort routes toch makkelijker dan in Frankrijk blijkbaar
Ja klopt wel en dat is wat ik me herinner van de vorige jaren, maar dan moeten ze nog wat aan het camerawerk gaan doen dit jaar want dat hielp nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind de ronde van Spanje ook vaak mooier om te kijken kwa routes en natuur
Mario is fan van alles waarin vrouwen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben maar volleybal aan het kijken .... EK vrouwen @:mario390 is groot volleybal-fan
Ja denk dat de hele sportwereld een beetje van slag is in Spanje ... incl regie... Maar vandaag hadden ze gewoon zeg 50 km dezelfde route terug als grooot gedeelte van gisterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel en dat is wat ik me herinner van de vorige jaren, maar dan moeten ze nog wat aan het camerawerk gaan doen dit jaar want dat hielp niet
Ongeveer deze etappe blijkt in 2017 vrijwel identiek te zijn verreden. Er zijn denk ik weinig keuzes qua wegenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk dat de hele sportwereld een beetje van slag is in Spanje ... incl regie... Maar vandaag hadden ze gewoon zeg 50 km dezelfde route terug als grooot gedeelte van gisteren
Zeker nadat Evenepoel heeft lopen zeiken , zullen geitenpaden gemeden wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongeveer deze etappe blijkt in 2017 vrijwel identiek te zijn verreden. Er zijn denk ik weinig keuzes qua wegen
Komt allemaal door die evenepoel, die blijft maar jankenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk dat de hele sportwereld een beetje van slag is in Spanje ... incl regie... Maar vandaag hadden ze gewoon zeg 50 km dezelfde route terug als grooot gedeelte van gisteren
Die zijn goed moeilijk jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
Ik ben vanavond begonnen aan "Het grote Bosatlas puzzelboek"![]()
Het is heel erg moeilijk
Sow danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn goed moeilijk ja
Heb er hier meerdere van liggen.
3 verschillende van bosatlas,quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Sow danik voel me na 3 uur puzzelen een beetje een idioot. Toch is het wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 verschillende van bosatlas,
nederland in kaart
rijksmuseum
quiz
voetbal
allemaal even kut
Wat voor wappies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
En nu kijk ik wappies om even te ontspannen
Dat weet ik niet. Het gaat alle kanten op. Van holocaust naar islam. Iedereen mag wat roepenquote:
Maar waarom kijk je er naar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het gaat alle kanten op. Van holocaust naar islam. Iedereen mag wat roepen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het gaat alle kanten op. Van holocaust naar islam. Iedereen mag wat roepen
Die vluchtelingenstroom is Satans werk, hoor ik net.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je verder gekomen dan ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die vluchtelingenstroom is Satans werk, hoor ik net.
Weer wat geleerd
Echt hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het 5 seconden volgehouden.
Ik vind dit leukquote:
En wat geloof jij allemaal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit leukhet is toch ook grappig en tegelijk ben ik ook wel benieuwd wat ze vinden en waarom.
Vind complottheorieën over van alles en nog wat sowieso interessant. En denken dat elke complottheorie onzin is, daar geloof ik ook weer niet in. Maar deze lui raaskallen maar wat
Hello .quote:
Veel maar geen godsdienstenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat geloof jij allemaal?
Aliens bestaan?
Corona was een hoax?
De twin towers staan nog?
Iets met Joran van der Sloot en het monster van Loch Ness.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat geloof jij allemaal?
Aliens bestaan?
Corona was een hoax?
De twin towers staan nog?
Maar goed ook Videoland net opgezegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hello .
Toch geen livestreams bij dat nieuwe programma
Godsdiensten zijn ook een hoax?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Veel maar geen godsdiensten![]()
De twin towers staan niet meer, maar het zou kunnen dat de US die zelf opgeblazen hebben
Zoals het er nu uit ziet niet, maar BB komt ook nog hequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hello .
Toch geen livestreams bij dat nieuwe programma
Joran is het monster van Loch Ness?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets met Joran van der Sloot en het monster van Loch Ness.
Hey Marcquote:
Fijn te horen, het revalideren lukt nu een beetje?quote:
Zet het op Facebook en het is waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joran is het monster van Loch Ness?
Mwah matig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, het revalideren lukt nu een beetje?
Hier hobbelt het zoals het hobbelt
Ik haat feestboek. Bijna net zo erg als smurfenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zet het op Facebook en het is waar
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat feestboek. Bijna net zo erg als smurfen
Nessy niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets met Joran van der Sloot en het monster van Loch Ness.
Die kunnen door een sleutelgatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat feestboek. Bijna net zo erg als smurfen
Had al verbeterdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Godsdiensten zijn ook een hoax?
Uh, of ze staan of ze staan niet. Als de US ze zelf heeft opgeblazen staan ze niet he
Nog niet echt tevreden dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah matig.
Hobbelt het wel lekker?
Ik vind dit dus ook grappig. Dat meisje is heel fel soms.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
Heb toch nog even naar die wap uitzending gekeken
Nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
Heb toch nog even naar die wap uitzending gekeken
Ja weet ik maar dat is twee maanden leuk en zo snel ook weer voorbij. Had er stiekem wel op gehoopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet niet, maar BB komt ook nog he
Ja wel heel kort hoor. Dit is echt te simpel en daardoor weer een beetje beangstigendquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit dus ook grappig. Dat meisje is heel fel soms.
Verre van tevreden zelfsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet echt tevreden dan?
Ach ja het hobbelt
Heb je daar toevallig filmbeelden van?quote:
Ik heb over Nessy gevaren dat is wel een aanraderquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nessy niet.
Of dat over Natalee Holloway waar is weet ik niet. In die zin geloof ik er niet in. Wat ik wel weet is dat niemand weet of het niet waar is. Na alles wat ze onderzocht hebben is hier gewoon nooit echt naar gekeken en dat verbaasd mij heel erg. Ik zie dat ook niet als complottheorie maar als mogelijke oplossing.
Die blogs zijn echt een aanrader om te lezen. Het is ook goed geschreven (met overal bewijs van). Ik kan het uit gaan leggen maar dat werkt niet. Dat vind ik wel lastig soms
100 dagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik maar dat is twee maanden leuk en zo snel ook weer voorbij. Had er stiekem wel op gehoopt.
Gaat het je lukken denk je in die 2 maanden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verre van tevreden zelfs
Maar heb nog 2 maanden.
niet helemaal overtuigend hoor
Dat geloof ik. Ik hoorde op de radio dat het echt zwart is als je in het water kijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb over Nessy gevaren dat is wel een aanrader
Het is vooral prachtig om door de loch's te zeilen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Ik hoorde op de radio dat het echt zwart is als je in het water kijkt.
Dat lijkt mij ook wel gaaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vooral prachtig om door de loch's te zeilen.
Avond Catwoman.quote:
Wat kijk je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:44 schreef engine het volgende:
Nu gaat het over anarchie.
De host onderbreekt eventjes "hey Max, kan je voor mij een biertje pakken"
Wil je niet wetenquote:
Ik wil heel vaak alles weten. Maarrrrr, je hoeft het niet te vertellen natuurlijkquote:
Het stond al in dit topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil heel vaak alles weten. Maarrrrr, je hoeft het niet te vertellen natuurlijk
quote:
Zit je mij uit te lachen?quote:
Oh ja, daar moeten we ons hoofd ook weer over gaan brekenquote:
Ga een eind komen hoor, en daarna kan ik door, moet ik er alleen bij werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het je lukken denk je in die 2 maanden?
Met mij gaat het wel goed, wat snotterig, keel en hoofdpijn en moe, NIets ernstigsBen alleen de laatste tijd zo moe.
Dus vandaag rustig aan gedaan. `Gisteren nog naar een vergadering geweest en vandaag lekker helemaal niets
Dat mag gewoon dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, daar moeten we ons hoofd ook weer over gaan breken![]()
Ik heb een traditie met een vriend, dronken stemmen. Dus dat is dan wel weer leuk.
Zou toch mooi zijn als je voor je weer moet werken een eind bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga een eind komen hoor, en daarna kan ik door, moet ik er alleen bij werken.
Even niet bij koen in de buurt komen, die snottert ook.
En gewoon op jezelf passen
Nou ja, dronken is een beetje overdreven. Aangeschoten misschien.quote:
Voorheen Twitter?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, dronken is een beetje overdreven. Aangeschoten misschien.
We hebben eerst een discussie over alle partijen en hun standpunten en uiteindelijk stemmen we altijd op X
Af en toe mopperen we watquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Die banner zie ik nu pas 'Midden in een midlife crisis? Moet je die nog krijgen of ben je die al voorbij? etc.etc.'
Hoe staat het met jullie midlife crises?
Karzai maakt echt de beste maaltijdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:11 schreef Karzai het volgende:
Okay vanavond op speciaal verzoek krijgt 40+ de exclusieve rechten op mijn eet foto vanavond
[ afbeelding ]
dankuquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Karzai maakt echt de beste maaltijden![]()
Ziet er heerlijk uit!
Falafel of gehaktballetjes?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:11 schreef Karzai het volgende:
Okay vanavond op speciaal verzoek krijgt 40+ de exclusieve rechten op mijn eet foto vanavond
[ afbeelding ]
De vrijdagmiddag/avond hapjes vooralquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Karzai maakt echt de beste maaltijden![]()
Ziet er heerlijk uit!
daar ben ik even mee gestopt, wil van mijn buikje afkomenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag/avond hapjes vooral
Dat is absoluut zo!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:13 schreef pullup het volgende:
Hoe weet je nu dan ook of het een midlife crisis is![]()
Als je 120 kan worden ben je pas op 1/3
Ook datquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is absoluut zo!
En als je morgen doodgaat is het weer een ander verhaal.
Oh even wachten tot vrijdag om te zien wat er op het menu staatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag/avond hapjes vooral
top hoor, lekker aan het werk bij de kringloop met leuke collega's, moet alleen wat meer afleiding vinden in mijn vrije tijdquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook datMaar dat klinkt wat minder optimistisch
Hobby's bedoel je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
top hoor, lekker aan het werk bij de kringloop met leuke collega's, moet alleen wat meer afleiding vinden in mijn vrije tijd
Zijn die 0.0-toestanden een alternatief?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:21 schreef Karzai het volgende:
ik moet eigenlijk ook een paar maanden stoppen met drinken, dat is wel een valkuil waar ik steeds in terug val
Vandaar die vega hapjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar ben ik even mee gestopt, wil van mijn buikje afkomen
ja opzich vind ik wel veel dingen leuk, moet me er alleen even toe zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hobby's bedoel je?
Fijn dat je op je plek bent bij de kringloop!
Fijn om er dan een gewoonte van te kunnen makenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja opzich vind ik wel veel dingen leuk, moet me er alleen even toe zetten
mja vind ik niks, niet te zuipen die bende drink ik liever bubbeltjeswater met citroen en je hebt veel lekkere limonadequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zijn die 0.0-toestanden een alternatief?
Opgelost.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja vind ik niks, niet te zuipen die bende drink ik liever bubbeltjeswater met citroen en je hebt veel lekkere limonade
ja je word er ook een heel ander persoon van als je drinktquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Opgelost.
Ik drink sinds corona amper eigenlijk en als ik drink, krijg ik het bijna niet meer weg.
Niet dat het echt een issue was trouwens...
Hmmmquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja je word er ook een heel ander persoon van als je drinkt
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:44 schreef Karzai het volgende:
Okay zal de komende maand de lekkerste alcoholvrije cocktails maken, keep you posted
g
Mijn gebit is weer opgeschoond vandaag dus ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh even wachten tot vrijdag om te zien wat er op het menu staat![]()
Hoe is het met jou Chuf?
Meh, test gedaan maar die was negatief..quote:
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn gebit is weer opgeschoond vandaag dus ...
Beterschap. Hopelijk heb je het dan maar gehad voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, test gedaan maar die was negatief..
Maar wel wat genies en branderige ogen.
Zal wel loslopen. Ben wat medicijn aan drinken
Ach, huidge Corona variant is veelal niet meer dan een verkoudheid. Volgens mij kan je intussen beter corona hebben dan griepquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap. Hopelijk heb je het dan maar gehad voor de rest van het seizoen.
Ik was laatst ook verkouden, loopneus en niezen, voor de 'grap' een test gedaan want ik had er toch nog tig liggen. Ik kon het niet gelovengewoon positief. Niet verwacht, hartje zomer.
Nou ik was er wel een week echt ziek van, maar goed, ik heb long-issues dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, huidge Corona variant is veelal niet meer dan een verkoudheid. Volgens mij kan je intussen beter corona hebben dan griep
Inderdaad, risicogroep. Ik had het in maart in de laatste week dat ik er nog iets mee moest ('quarantaine' en thuiswerken) week daarna waren alle maatregelen afgeschaftquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik was er wel een week echt ziek van, maar goed, ik heb long-issues dus dat is niet zo gek
Enjoy kerelquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:55 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker in bed liggen en nog even met het oog morgen luisteren op de wekkerradio, dat is meestal mijn beste medicijn tot in slaap vallen
tot later en slaap lekker straks
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:55 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker in bed liggen en nog even met het oog morgen luisteren op de wekkerradio, dat is meestal mijn beste medicijn tot in slaap vallen
tot later en slaap lekker straks
En doorrrrrr.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Op gegeven moment hadden we het hier allemaal gehad in 2 weken
Trustequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en ik moet ook eens gaan slapen![]()
Laterrrr
Wel vaker de afgelopen maanden ... en vroeger regelmatig maar dat is jaren terugquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Hey valt me nu pas op dat @:karzai hier is
Volgens mij kunnen jullie wel goed overweg samenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Hey valt me nu pas op dat @:karzai hier is
Aan hem hebben we tenmiste wat met zijn borrelplanken maar wat hebben we aan jou?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie wel goed overweg samen
Hij maakt fabuleuze borrelplanken @:Karzai![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets moetquote:
Maar posten is wel leuk ... maar het mag van ...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kinderen? Lijkt me niet verstandig nee
Geen idee wie die rosalia is, en ook dat gaan we zo houden als ik jou zo hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weigerder net een Rosalia nummer ... en vraag me niet welke
En weer verdraai je mijn woorden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
niets .. Mag Danny niet meer noemen tis een einde in het graf constructie..
Hey Miauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:20 schreef D. het volgende:
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een streefgewicht of was dit het?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Onder de 80 was het streefgewichtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed gedaanHeb je een streefgewicht of was dit het?
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het waren twee leuke dagenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:51 schreef -Miauw- het volgende:
@:deisyy hoe waren je eerste werkdagen?
Snelle Jellequote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:15 schreef pullup het volgende:
Deze wilde niet op de foto
[ twitter ]
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je de weerberichten wel goed in de gaten?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Huh?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!
Hou je de weerberichten wel goed in de gaten?
Fijn dat het zo bevalt!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren twee leuke dagen![]()
Ik ben positief gestemd, zeker wel, het werk is nu al gevarieerd, leuke collega's en de eerste dag viel ik meteen al met mijn neus in de boter Koekela
Niet naar Florida gaanquote:
Wauw, netjes gedaanquote:
Altijd?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet naar Florida gaan
Dat zou op 88 kg ook al wel een slecht idee zijn de komende dagen
Eigenlijk altijd wel
Zekers! Al durf ik het bijna niet te zeggen, omdat ik dat bij mijn vorige baan ook zei en het toen maar 5 leuke maanden werden.quote:
Staat bij mij niet hoog op de lijstquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd?
Ik zou er ooit nog wel naar toe willen
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?quote:
Florida zelf trekt mij ook niet, maar zou wel graag een keer naar de Keys willen, al ben je daar ook zo doorheen gereden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat bij mij niet hoog op de lijst
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren twee leuke dagen![]()
Ik ben positief gestemd, zeker wel, het werk is nu al gevarieerd, leuke collega's en de eerste dag viel ik meteen al met mijn neus in de boter Koekela
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoorIk hoop dat deze tof is
Dichtste bij dat ik er ooit was was New Orleans. En daar zou ik meteen weer heengaan. De rest van die staat was doodsaai eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Florida zelf trekt mij ook niet, maar zou wel graag een keer naar de Keys willen, al ben je daar ook zo doorheen gereden.
Magic Cookie Barquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Met je neus in de Koekela
Klinkt superquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga vanmiddag ook kijken bij een mogelijk nieuwe baan. Taarten bakkenKan ik er meteen een voor @:D. meenemen
Dat is ook tofquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga vanmiddag ook kijken bij een mogelijk nieuwe baan. Taarten bakkenKan ik er meteen een voor @:D. meenemen
Maar zelf heb ik dus niets met taart en dat soort bakselsquote:
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?
Is dat een bekend iets?quote:
Leuk zeg! Dan zou je hobby je werk kunnen wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ja je ziet vaak zulke mooie creaties langskomenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Mijn zwager is banketbakker en die maakt zulke mooie dingen
Niet?! Hoe komt dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar zelf heb ik dus niets met taart en dat soort baksels![]()
Maar fijn, was dat er speciaal voor jou?
Ja, bakken vind ik sowieso al heel leukquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk zeg! Dan zou je hobby je werk kunnen worden![]()
Is dat bij een banketbakker ofzo?
Tofquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je ziet vaak zulke mooie creaties langskomen![]()
Ben benieuwd wat ik vandaag mag maken
Ga je vandaag een testtaart maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je ziet vaak zulke mooie creaties langskomen![]()
Ben benieuwd wat ik vandaag mag maken
Ja, het is je weer geluktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging er geen liedjesbelletje rinkelen?
Oeh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel lekker, is een combinatie van witte en donkere chocolade met daarin noten, vruchten en natuurlijk koek.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |