Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?quote:
Florida zelf trekt mij ook niet, maar zou wel graag een keer naar de Keys willen, al ben je daar ook zo doorheen gereden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Staat bij mij niet hoog op de lijst
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren twee leuke dagen![]()
Ik ben positief gestemd, zeker wel, het werk is nu al gevarieerd, leuke collega's en de eerste dag viel ik meteen al met mijn neus in de boter Koekela
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:41 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoorIk hoop dat deze tof is
Dichtste bij dat ik er ooit was was New Orleans. En daar zou ik meteen weer heengaan. De rest van die staat was doodsaai eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Florida zelf trekt mij ook niet, maar zou wel graag een keer naar de Keys willen, al ben je daar ook zo doorheen gereden.
Magic Cookie Barquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Met je neus in de Koekela
Klinkt superquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga vanmiddag ook kijken bij een mogelijk nieuwe baan. Taarten bakkenKan ik er meteen een voor @:D. meenemen
Dat is ook tofquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga vanmiddag ook kijken bij een mogelijk nieuwe baan. Taarten bakkenKan ik er meteen een voor @:D. meenemen
Maar zelf heb ik dus niets met taart en dat soort bakselsquote:
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant?
Is dat een bekend iets?quote:
Leuk zeg! Dan zou je hobby je werk kunnen wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ja je ziet vaak zulke mooie creaties langskomenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Mijn zwager is banketbakker en die maakt zulke mooie dingen
Niet?! Hoe komt dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar zelf heb ik dus niets met taart en dat soort baksels![]()
Maar fijn, was dat er speciaal voor jou?
Ja, bakken vind ik sowieso al heel leukquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk zeg! Dan zou je hobby je werk kunnen worden![]()
Is dat bij een banketbakker ofzo?
Tofquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je ziet vaak zulke mooie creaties langskomen![]()
Ben benieuwd wat ik vandaag mag maken
Ga je vandaag een testtaart maken?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je ziet vaak zulke mooie creaties langskomen![]()
Ben benieuwd wat ik vandaag mag maken
Ja, het is je weer geluktquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ging er geen liedjesbelletje rinkelen?
Oeh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel lekker, is een combinatie van witte en donkere chocolade met daarin noten, vruchten en natuurlijk koek.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |