Hey Miauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:20 schreef D. het volgende:
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je een streefgewicht of was dit het?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Onder de 80 was het streefgewichtquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed gedaanHeb je een streefgewicht of was dit het?
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het waren twee leuke dagenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 07:51 schreef -Miauw- het volgende:
@:deisyy hoe waren je eerste werkdagen?
Snelle Jellequote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:15 schreef pullup het volgende:
Deze wilde niet op de foto
[ twitter ]
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaan hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je de weerberichten wel goed in de gaten?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Taart vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Huh?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor!
Hou je de weerberichten wel goed in de gaten?
Fijn dat het zo bevalt!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren twee leuke dagen![]()
Ik ben positief gestemd, zeker wel, het werk is nu al gevarieerd, leuke collega's en de eerste dag viel ik meteen al met mijn neus in de boter Koekela
Niet naar Florida gaanquote:
Wauw, netjes gedaanquote:
Altijd?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet naar Florida gaan
Dat zou op 88 kg ook al wel een slecht idee zijn de komende dagen
Eigenlijk altijd wel
Zekers! Al durf ik het bijna niet te zeggen, omdat ik dat bij mijn vorige baan ook zei en het toen maar 5 leuke maanden werden.quote:
Staat bij mij niet hoog op de lijstquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd?
Ik zou er ooit nog wel naar toe willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |