quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:44 schreef Karzai het volgende:
Okay zal de komende maand de lekkerste alcoholvrije cocktails maken, keep you posted
g
Mijn gebit is weer opgeschoond vandaag dus ...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh even wachten tot vrijdag om te zien wat er op het menu staat![]()
Hoe is het met jou Chuf?
Meh, test gedaan maar die was negatief..quote:
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn gebit is weer opgeschoond vandaag dus ...
Beterschap. Hopelijk heb je het dan maar gehad voor de rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh, test gedaan maar die was negatief..
Maar wel wat genies en branderige ogen.
Zal wel loslopen. Ben wat medicijn aan drinken
Ach, huidge Corona variant is veelal niet meer dan een verkoudheid. Volgens mij kan je intussen beter corona hebben dan griepquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beterschap. Hopelijk heb je het dan maar gehad voor de rest van het seizoen.
Ik was laatst ook verkouden, loopneus en niezen, voor de 'grap' een test gedaan want ik had er toch nog tig liggen. Ik kon het niet gelovengewoon positief. Niet verwacht, hartje zomer.
Nou ik was er wel een week echt ziek van, maar goed, ik heb long-issues dus dat is niet zo gekquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, huidge Corona variant is veelal niet meer dan een verkoudheid. Volgens mij kan je intussen beter corona hebben dan griep
Inderdaad, risicogroep. Ik had het in maart in de laatste week dat ik er nog iets mee moest ('quarantaine' en thuiswerken) week daarna waren alle maatregelen afgeschaftquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik was er wel een week echt ziek van, maar goed, ik heb long-issues dus dat is niet zo gek
Enjoy kerelquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:55 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker in bed liggen en nog even met het oog morgen luisteren op de wekkerradio, dat is meestal mijn beste medicijn tot in slaap vallen
tot later en slaap lekker straks
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:55 schreef Karzai het volgende:
ik ga lekker in bed liggen en nog even met het oog morgen luisteren op de wekkerradio, dat is meestal mijn beste medicijn tot in slaap vallen
tot later en slaap lekker straks
En doorrrrrr.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:55 schreef Koen66 het volgende:
Op gegeven moment hadden we het hier allemaal gehad in 2 weken
Trustequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en ik moet ook eens gaan slapen![]()
Laterrrr
Wel vaker de afgelopen maanden ... en vroeger regelmatig maar dat is jaren terugquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Hey valt me nu pas op dat @:karzai hier is
Volgens mij kunnen jullie wel goed overweg samenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Hey valt me nu pas op dat @:karzai hier is
Aan hem hebben we tenmiste wat met zijn borrelplanken maar wat hebben we aan jou?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen jullie wel goed overweg samen
Hij maakt fabuleuze borrelplanken @:Karzai![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets moetquote:
Maar posten is wel leuk ... maar het mag van ...quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kinderen? Lijkt me niet verstandig nee
Geen idee wie die rosalia is, en ook dat gaan we zo houden als ik jou zo hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weigerder net een Rosalia nummer ... en vraag me niet welke
En weer verdraai je mijn woorden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
niets .. Mag Danny niet meer noemen tis een einde in het graf constructie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |