Gaan we mooi die Bleiburger wiese ownenquote:
Dat was wel de strekking van die film jaquote:
Voorspellende film danquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was wel de strekking van die film ja
Ik ben nu wel benieuwd naar die film.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:08 schreef pullup het volgende:
Volgens mij was het geen standaard Hollywood happy einde
Lol die trailer is wel spannender dan ik me de film herinnerquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar die film.
mijn schoonouders zitten in Luttach in Noord-Italie.quote:
Oh wow, het is begonnen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is apart. Ik post dit:
[ afbeelding ]
En ik krijg deze reclame:
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is apart. Ik post dit:
[ afbeelding ]
En ik krijg deze reclame te zien:
[ afbeelding ]
Ik leg gewoon mierenlokdoosjes bij mijn overburen voor de deur. Dan ben ik er vanafquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh wow, het is begonnen.
Run For The Hills
nou @Domnivoor zover is het al ....quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat serieus te denken aan een zelftestje
zoonlief had vorige week introductieweek universiteit. Hebben er 3 uit z'n groepje coronaquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
nou @:Domnivoor zover is het al ....
nou, sterkte ermee .....quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief had vorige week introductieweek universiteit. Hebben er 3 uit z'n groepje corona
ik had vandaag soepogen
ja ga idd op tijd platquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:33 schreef maily het volgende:
[..]
nou, sterkte ermee .....
klein slokje rum om lekker te slapen
ondanks de soepogen verder prima hoorquote:
Het begin van het einde…quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
nou @:Domnivoor zover is het al ....
quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief had vorige week introductieweek universiteit. Hebben er 3 uit z'n groepje corona
ik had vandaag soepogen
Goed planquote:
Doenquote:Op maandag 28 augustus 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat serieus te denken aan een zelftestje
guitig koppiequote:
GOEDEMORGEN!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:28 schreef Koen66 het volgende:
zo dan wat een oorverdovene stilte
Goedemorgen
Morguh Koenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 07:28 schreef Koen66 het volgende:
zo dan wat een oorverdovene stilte
Goedemorgen
Morguhquote:
Morguh Cafcaquote:
Veel plezier en/of succesquote:
wat is dit? Deleted?quote:
Verdorie, nou als ik hem weer vind dan post ik hem nog een keerquote:
hoest met jou pootje? Lijkt ie al weer op die van jou?quote:
Ja bijna ... de kleur is nog wat anders, maar dat kon nog wel een tijdje durenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hoest met jou pootje? Lijkt ie al weer op die van jou?
Mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bijna ... de kleur is nog wat anders, maar dat kon nog wel een tijdje duren
Er zit nog wel een plekje op mn voet waar eerst een grote blaar zat.. we zien het wel ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi
Je gaat er dus niets aan over houden zo te horen.
Heb je last van dat plekje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit nog wel een plekje op mn voet waar eerst een grote blaar zat.. we zien het wel ..
Mooizoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat op en af. Maar momenteel gaat het zijn gangetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |