wat is dit? Deleted?quote:
Verdorie, nou als ik hem weer vind dan post ik hem nog een keerquote:
hoest met jou pootje? Lijkt ie al weer op die van jou?quote:
Ja bijna ... de kleur is nog wat anders, maar dat kon nog wel een tijdje durenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hoest met jou pootje? Lijkt ie al weer op die van jou?
Mooiquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bijna ... de kleur is nog wat anders, maar dat kon nog wel een tijdje duren
Er zit nog wel een plekje op mn voet waar eerst een grote blaar zat.. we zien het wel ..quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi
Je gaat er dus niets aan over houden zo te horen.
Heb je last van dat plekje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit nog wel een plekje op mn voet waar eerst een grote blaar zat.. we zien het wel ..
Mooizoquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat op en af. Maar momenteel gaat het zijn gangetje
Ja de hele dag al welquote:
Ben maar volleybal aan het kijken .... EK vrouwen @mario390 is groot volleybal-fanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:45 schreef pullup het volgende:
Denk dat de mieren TT een beetje afschrikt
Oh ik had gemist dat dat was begonnen. Heb net eventjes naar de Vuelta gekeken maar daar ga ik ook maar een paar daagjes voor uitzoeken als het spannend gaat worden qua parcours. Niet veel want was best weinig boeiendquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben maar volleybal aan het kijken .... EK vrouwen @:mario390 is groot volleybal-fan
Daar ging het al misquote:
Overmorgen komen ze weer eens in mijn regio .. met een slotklim naar 1 van beste spots van Europa om sterren te kijkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik had gemist dat dat was begonnen. Heb net eventjes naar de Vuelta gekeken maar daar ga ik ook maar een paar daagjes voor uitzoeken als het spannend gaat worden qua parcours. Niet veel want was best weinig boeiend
Ja dat helpt ook al nietquote:
Even checken waar dat isquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Overmorgen komen ze weer eens in mijn regio .. met een slotklim naar 1 van beste spots van Europa om sterren te kijken
Het is een fijn subtiel weefsel van posts gevuld met meningen en wetenswaardigheden hier. Dat missen is voor eigen risicoquote:
Gevondenquote:
Is ook mooi daar ... ken de meeste routes wel ... (niet die naar de slotklim) en ook niet op de fiets natuurlijk ....quote:
Heb al gekeken, best steil ook. Maar men vind in Spanje dit soort routes toch makkelijker dan in Frankrijk blijkbaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook mooi daar ... ken de meeste routes wel ... (niet die naar de slotklim) en ook niet op de fiets natuurlijk ....
Ik vind de ronde van Spanje ook vaak mooier om te kijken kwa routes en natuurquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb al gekeken, best steil ook. Maar men vind in Spanje dit soort routes toch makkelijker dan in Frankrijk blijkbaar
Ja klopt wel en dat is wat ik me herinner van de vorige jaren, maar dan moeten ze nog wat aan het camerawerk gaan doen dit jaar want dat hielp nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind de ronde van Spanje ook vaak mooier om te kijken kwa routes en natuur
Mario is fan van alles waarin vrouwen voorkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben maar volleybal aan het kijken .... EK vrouwen @:mario390 is groot volleybal-fan
Ja denk dat de hele sportwereld een beetje van slag is in Spanje ... incl regie... Maar vandaag hadden ze gewoon zeg 50 km dezelfde route terug als grooot gedeelte van gisterenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja klopt wel en dat is wat ik me herinner van de vorige jaren, maar dan moeten ze nog wat aan het camerawerk gaan doen dit jaar want dat hielp niet
Ongeveer deze etappe blijkt in 2017 vrijwel identiek te zijn verreden. Er zijn denk ik weinig keuzes qua wegenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk dat de hele sportwereld een beetje van slag is in Spanje ... incl regie... Maar vandaag hadden ze gewoon zeg 50 km dezelfde route terug als grooot gedeelte van gisteren
Zeker nadat Evenepoel heeft lopen zeiken , zullen geitenpaden gemeden wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongeveer deze etappe blijkt in 2017 vrijwel identiek te zijn verreden. Er zijn denk ik weinig keuzes qua wegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |