Joran is het monster van Loch Ness?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets met Joran van der Sloot en het monster van Loch Ness.
Hey Marcquote:
Fijn te horen, het revalideren lukt nu een beetje?quote:
Zet het op Facebook en het is waarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joran is het monster van Loch Ness?
Mwah matig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, het revalideren lukt nu een beetje?
Hier hobbelt het zoals het hobbelt
Ik haat feestboek. Bijna net zo erg als smurfenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zet het op Facebook en het is waar
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat feestboek. Bijna net zo erg als smurfen
Nessy niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Iets met Joran van der Sloot en het monster van Loch Ness.
Die kunnen door een sleutelgatquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik haat feestboek. Bijna net zo erg als smurfen
Had al verbeterdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Godsdiensten zijn ook een hoax?
Uh, of ze staan of ze staan niet. Als de US ze zelf heeft opgeblazen staan ze niet he
Nog niet echt tevreden dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah matig.
Hobbelt het wel lekker?
Ik vind dit dus ook grappig. Dat meisje is heel fel soms.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
Heb toch nog even naar die wap uitzending gekeken
Nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
Heb toch nog even naar die wap uitzending gekeken
Ja weet ik maar dat is twee maanden leuk en zo snel ook weer voorbij. Had er stiekem wel op gehoopt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet niet, maar BB komt ook nog he
Ja wel heel kort hoor. Dit is echt te simpel en daardoor weer een beetje beangstigendquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit dus ook grappig. Dat meisje is heel fel soms.
Verre van tevreden zelfsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet echt tevreden dan?
Ach ja het hobbelt
Heb je daar toevallig filmbeelden van?quote:
Ik heb over Nessy gevaren dat is wel een aanraderquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nessy niet.
Of dat over Natalee Holloway waar is weet ik niet. In die zin geloof ik er niet in. Wat ik wel weet is dat niemand weet of het niet waar is. Na alles wat ze onderzocht hebben is hier gewoon nooit echt naar gekeken en dat verbaasd mij heel erg. Ik zie dat ook niet als complottheorie maar als mogelijke oplossing.
Die blogs zijn echt een aanrader om te lezen. Het is ook goed geschreven (met overal bewijs van). Ik kan het uit gaan leggen maar dat werkt niet. Dat vind ik wel lastig soms
100 dagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik maar dat is twee maanden leuk en zo snel ook weer voorbij. Had er stiekem wel op gehoopt.
Gaat het je lukken denk je in die 2 maanden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verre van tevreden zelfs
Maar heb nog 2 maanden.
niet helemaal overtuigend hoor
Dat geloof ik. Ik hoorde op de radio dat het echt zwart is als je in het water kijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb over Nessy gevaren dat is wel een aanrader
Het is vooral prachtig om door de loch's te zeilen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Ik hoorde op de radio dat het echt zwart is als je in het water kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |