Komt allemaal door die evenepoel, die blijft maar jankenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja denk dat de hele sportwereld een beetje van slag is in Spanje ... incl regie... Maar vandaag hadden ze gewoon zeg 50 km dezelfde route terug als grooot gedeelte van gisteren
Die zijn goed moeilijk jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
Ik ben vanavond begonnen aan "Het grote Bosatlas puzzelboek"![]()
Het is heel erg moeilijk
Sow danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn goed moeilijk ja
Heb er hier meerdere van liggen.
3 verschillende van bosatlas,quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Sow danik voel me na 3 uur puzzelen een beetje een idioot. Toch is het wel leuk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 verschillende van bosatlas,
nederland in kaart
rijksmuseum
quiz
voetbal
allemaal even kut
Wat voor wappies?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:26 schreef engine het volgende:
En nu kijk ik wappies om even te ontspannen
Dat weet ik niet. Het gaat alle kanten op. Van holocaust naar islam. Iedereen mag wat roepenquote:
Maar waarom kijk je er naar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het gaat alle kanten op. Van holocaust naar islam. Iedereen mag wat roepen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het gaat alle kanten op. Van holocaust naar islam. Iedereen mag wat roepen
Die vluchtelingenstroom is Satans werk, hoor ik net.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je verder gekomen dan ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die vluchtelingenstroom is Satans werk, hoor ik net.
Weer wat geleerd
Ik heb het 5 seconden volgehouden.quote:
Echt hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb het 5 seconden volgehouden.
Ik vind dit leukquote:
En wat geloof jij allemaal?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dit leukhet is toch ook grappig en tegelijk ben ik ook wel benieuwd wat ze vinden en waarom.
Vind complottheorieën over van alles en nog wat sowieso interessant. En denken dat elke complottheorie onzin is, daar geloof ik ook weer niet in. Maar deze lui raaskallen maar wat
Hello .quote:
Veel maar geen godsdienstenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat geloof jij allemaal?
Aliens bestaan?
Corona was een hoax?
De twin towers staan nog?
Iets met Joran van der Sloot en het monster van Loch Ness.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat geloof jij allemaal?
Aliens bestaan?
Corona was een hoax?
De twin towers staan nog?
Maar goed ook Videoland net opgezegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hello .
Toch geen livestreams bij dat nieuwe programma
Godsdiensten zijn ook een hoax?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Veel maar geen godsdiensten![]()
De twin towers staan niet meer, maar het zou kunnen dat de US die zelf opgeblazen hebben
Zoals het er nu uit ziet niet, maar BB komt ook nog hequote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hello .
Toch geen livestreams bij dat nieuwe programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |