Dat lijkt mij ook wel gaaf.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is vooral prachtig om door de loch's te zeilen.
Avond Catwoman.quote:
Wat kijk je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:44 schreef engine het volgende:
Nu gaat het over anarchie.
De host onderbreekt eventjes "hey Max, kan je voor mij een biertje pakken"
Wil je niet wetenquote:
Ik wil heel vaak alles weten. Maarrrrr, je hoeft het niet te vertellen natuurlijkquote:
Het stond al in dit topicquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil heel vaak alles weten. Maarrrrr, je hoeft het niet te vertellen natuurlijk
quote:
Zit je mij uit te lachen?quote:
Oh ja, daar moeten we ons hoofd ook weer over gaan brekenquote:
Ga een eind komen hoor, en daarna kan ik door, moet ik er alleen bij werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het je lukken denk je in die 2 maanden?
Met mij gaat het wel goed, wat snotterig, keel en hoofdpijn en moe, NIets ernstigsBen alleen de laatste tijd zo moe.
Dus vandaag rustig aan gedaan. `Gisteren nog naar een vergadering geweest en vandaag lekker helemaal niets
Dat mag gewoon dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, daar moeten we ons hoofd ook weer over gaan breken![]()
Ik heb een traditie met een vriend, dronken stemmen. Dus dat is dan wel weer leuk.
Zou toch mooi zijn als je voor je weer moet werken een eind bentquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga een eind komen hoor, en daarna kan ik door, moet ik er alleen bij werken.
Even niet bij koen in de buurt komen, die snottert ook.
En gewoon op jezelf passen
Nou ja, dronken is een beetje overdreven. Aangeschoten misschien.quote:
Voorheen Twitter?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja, dronken is een beetje overdreven. Aangeschoten misschien.
We hebben eerst een discussie over alle partijen en hun standpunten en uiteindelijk stemmen we altijd op X
Af en toe mopperen we watquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
Die banner zie ik nu pas 'Midden in een midlife crisis? Moet je die nog krijgen of ben je die al voorbij? etc.etc.'
Hoe staat het met jullie midlife crises?
Karzai maakt echt de beste maaltijdenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:11 schreef Karzai het volgende:
Okay vanavond op speciaal verzoek krijgt 40+ de exclusieve rechten op mijn eet foto vanavond
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |