SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40 minutenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 6-0 en 4-0 dombo
Hee domme lul wat is het verschil tussen dit is 6-0 en dit wordt 6-0.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen 6-0 en 4-0 dombo
Tegen Almere.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef bbuddybb het volgende:
Zulke balletjes geeft Stengs dan wel weer goed mee.
Die moet hopelijk gewoon wat fitter worden.
Dit zou een fervent sporter als jij toch moeten snappen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef onlogisch het volgende:
Wat voor gaten heeft Timber nou weer in z'n sokken zitten?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een aanval jongons. We kunnen het wel.
quote:
dit is idd een gele kaart jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef Kerftminister het volgende:
Bij elke normale scheids is dit geel
je kan ook kijken naar wat iemand wel brengt/kan ipv alleen naar de fouten. Hij zorgt prima voor de dreiging rondom de 16, leuke acties en voorzetten. Tis nog geen superster maar brengt wel meer dan we de afgelopen wedstrijden van andere buitenspelers hebben gezien zoals aliquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef Kerftminister het volgende:
Blind Paard met nog zo'n mongolenpass net voor de middellijn, die man heeft echt totaal geen idee wat die aan het doen is
Lijkt me eerder één voor dressuurquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef Kerftminister het volgende:
Ritmeester van de Kamp, moet die niet bij het hockey zijn?
Klopt, maar dat is het hele ding, hij is gehuurd zonder optie. Dus dan ben je dalijk een heel jaar aan het investeren in een jongen zonder rendement en kan die daarna weer terug naar Newcastle.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
je kan ook kijken naar wat iemand wel brengt/kan ipv alleen naar de fouten. Hij zorgt prima voor de dreiging rondom de 16, leuke acties en voorzetten. Tis nog geen superster maar brengt wel meer dan we de afgelopen wedstrijden van andere buitenspelers hebben gezien zoals ali
Dat gehaat op spelers na elke mislukte actie is wel heel ergerlijk ja, kom op zeg. Daarnaast is Minteh een stuk gevaarlijker dan Ali en Dilrosun het hele afgelopen seizoen zijn geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
je kan ook kijken naar wat iemand wel brengt/kan ipv alleen naar de fouten. Hij zorgt prima voor de dreiging rondom de 16, leuke acties en voorzetten. Tis nog geen superster maar brengt wel meer dan we de afgelopen wedstrijden van andere buitenspelers hebben gezien zoals ali
tja als je ondertussen wel gewoon voor de CL kwalificeert door kampioen te worden of 2e, dan heb je er wel gewoon plezier aan gehadquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is het hele ding, hij is gehuurd zonder optie. Dus dan ben je dalijk een heel jaar aan het investeren in een jongen zonder rendement en kan die daarna weer terug naar Newcastle.
En zelfs van Dilrosun zou je kunnen zeggen dat hij op bepaalde momenten belangrijk is geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gehaat op spelers na elke mislukte actie is wel heel ergerlijk ja, kom op zeg. Daarnaast is Minteh een stuk gevaarlijker dan Ali en Dilrosun het hele afgelopen seizoen zijn geweest.
De enige speler in de huidige selectie voor wie een negatieve hetze terecht zou zijn is Dilrosun.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gehaat op spelers na elke mislukte actie is wel heel ergerlijk ja, kom op zeg. Daarnaast is Minteh een stuk gevaarlijker dan Ali en Dilrosun het hele afgelopen seizoen zijn geweest.
De enige speler in de huidige selectie voor wie een negatieve hetze terecht zou zijn is Dilrosun.
Je kan toch veel beter hetzelfde proces met Sauer ingaan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja als je ondertussen wel gewoon voor de CL kwalificeert door kampioen te worden of 2e, dan heb je er wel gewoon plezier aan gehad
is inderdaad wel heel makkelijk liggenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef bbuddybb het volgende:
Volgens mij was dat een schwalbe.
Maar we zien het zo wel.
Ik heb ook veel liever Sauer dan Minteh hoor, dat dat wil nog niet zeggen dat we Minteh nu al maar meteen moeten gaan afkraken. Die jongen kan prima voetballen en gaat nog hartstikke nuttig zijn die seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch veel beter hetzelfde proces met Sauer ingaan?
Nja je mag gewoon benoemen hoe iemand speelt en hij speelde vrij zwak vandaag. Fysiek en technisch zie je het talent wel, maar zijn keuzes zijn heel matig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Sauer dan Minteh hoor, dat dat wil nog niet zeggen dat we Minteh nu al maar meteen moeten gaan afkraken. Die jongen kan prima voetballen en gaat nog hartstikke nuttig zijn die seizoen.
Klopt, maar als je dat dan afzet tegen wat Ali en Dilrosun laten zien, dan kan ik er prima mee leven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja je mag gewoon benoemen hoe iemand speelt en hij speelde vrij zwak vandaag. Fysiek en technisch zie je het talent wel, maar zijn keuzes zijn heel matig.
Het is nu wachten op de 5-1.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Pistolero het volgende:
Nijhuis helpt gewoon even een handje mee om er voor te zorgen dat Dombo gelijk krijgt met zijn voorspelling van 6-0.
Erg sympathiek van hem.
En dan volgende week Utrecht die 0 goals en 0 punten hebben na 3 wedstrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van vijf wedstrijden één goal na één wedstrijd vijf goals
Hoe slecht zijn zij?
dat ben ik wel eens, maar ik denk dat slot sauer rustiger wil brengen.. daar minder risico's mee neemt dan met een speler die niet van jezelf is. Ik kan eigenlijk ook niet oordelen wie er beter in zit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch veel beter hetzelfde proces met Sauer ingaan?
Kan ook wel een lekker potje voor ze zijn waar het alleen maar mee kan vallen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan volgende week Utrecht die 0 goals en 0 punten hebben na 3 wedstrijden.
Als hij blijft presteren is er niks mis mee om hem speeltijd te geven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we nu allemaal even RUSTIG aandoen met Sauer. Afbreukrisico is veel te groot
En daar zitten we nu middenin.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij blijft presteren is er niks mis mee om hem speeltijd te geven.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We brengen even 16 miljoen 8 keer de selectie van Almere aan aankopen in het veld.
Die moet je gewoon winnen hoor. Alles minder dan 3 punten is eem wanprestatie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dan volgende week Utrecht die 0 goals en 0 punten hebben na 3 wedstrijden.
met een dilrosun op de bank had je aan het begin dus 20 miljoen op de bank zitten... er zijn tijden geweest dat de hele selectie dat nog niet opbracht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We brengen even 16 miljoen aan aankopen in het veld.
Ueda zal het straks moeten gaan doen in de CL in de eerste 2 wedstrijden. Santi zal wel balen dat hij zich niet kon beheersen tegen Roma.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Pistolero het volgende:
Wel bijzonder dat Slot tot nu toe steeds Gimenez laat staan als ie Ueda erin brengt.
Multifunctionele spelers genot.
precies wat ik wilde typen..quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Slot gaf GEEN KANSEN aan de jeugd?
Slot heeft dreigbrieven gekregen van Varkenoord.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Slot gaf GEEN KANSEN aan de jeugd?
Voor Dombo.quote:
@fetX en ik zitten ook op de hypetrein.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:10 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben echt Sauerfan, dat is toch 100 keer mooier dan die Minteh om naar te kijken
Minteh kan (nog) niet met de druk omgaan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:10 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben echt Sauerfan, dat is toch 100 keer mooier dan die Minteh om naar te kijken
prima treintje natuurlijk - maar in die trein hoeven we de anderen niet af te kraken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fetx en ik zitten ook op de hypetrein.
Eens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:18 schreef Pistolero het volgende:
En dan krijg je er volgende week ook nog Ivanusec en Lingr bij. Boh.
Hoe lang is het geleden dat je bij het wisselen niet meteen spontaan depressief werd door de treurigheid die er op de bank zat?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gooi het maar eens in translate google. (japans)
geen 6-0 domboquote:
Weer?quote:
Iedereen had wel gedacht dat jullie van Almere zouden kunnen winnen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:25 schreef RvLaak het volgende:
Wie had dat gedacht, van 14e met 2 voor, naar 5e met 8
Ongetwijfeld, maar met 6 doelpunten voor? Lijkt me sterkquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen had wel gedacht dat jullie van Almere zouden kunnen winnen toch?
Iedereen had wel gedacht dat Ajax van Excelsior zou winnen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, jawel hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar met 6 doelpunten voor? Lijkt me sterk
we dachten ook dat 020 wel van excelsior zou gaan winnenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees het topic voor de wedstrijd nog even terug.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we grote uitslagen pakken, dan staat mij in het geheugen vaak dat we niet de 0 houden. Of het nu shaktar of rkc is, ja het gebeurt ons te vaak dat we daar dan niet de 0 houden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Weer?
Tegen Fortuna netjes de nul gehouden hoor.
Enige tegengoals waren tegen Villarreal, Benfica en Sparta.
Nou, nou, wéér niet de nul gehouden.
Het orakel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, jawel hoor.
En @:dombohetolifantje1 al helemaal.
Jezus wat slecht is ditquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:31 schreef Kerftminister het volgende:
Hansie in het Engels, dat wordt genieten
Leukste was dat Zechiel en Sauer het echt goed deden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef Kerftminister het volgende:
Almere was erg zwak natuurlijk, maar die tweede helft was wel genottelijk op momenten.
Mensen waren zich echt aan het indekken tegen Almere?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lees het topic voor de wedstrijd nog even terug.
Liever 6-1 dan 1-0.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als we grote uitslagen pakken, dan staat mij in het geheugen vaak dat we niet de 0 houden. Of het nu shaktar of rkc is, ja het gebeurt ons te vaak dat we daar dan niet de 0 houden.
Een aantal users blijft nog wel eens te lang in het verleden hangen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen waren zich echt aan het indekken tegen Almere?
Jullie zitten wel heel snel in zak en as
Minteh is wel een voetballer met dreiging, maar als je dan ziet hoe volwassen Sauer invalt. Dat is wel een heel groot talent.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Leukste was dat Zechiel en Sauer het echt goed deden.
We missen een moordenaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och Zechiel.
Lieve jongen, nu al.
We hebben een selectie vol met lieve en leuke jongens.
Het resultaat verbloemt een hoop , tegen een serieuze tegenstander zullen we nog flink in de problemen komenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
Prima resultaat maar in de omschakeling blijven we nog wel kwetsbaar hoor pfff gaat nog een hoop punten kosten als we daarin niet verbeteren.
Zijn maatje naast hem was vele malen kutter vandaag hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Frustrerende speler die Timber. Regelmatig dat je op de banken staat te juichen omdat ie met een onnavolgbare actie 3 man uitspeelt om vervolgens een belabberde pass te gevenvandaag ook weer een paar keer.
Nog frustrerender dat de bal een paar keer een paar meter bij hem vandaan voorbij rolt maar hij alleen er naar staat te kijken en het iemand anders laat oplossen.
Maar al met al zat er best wel weer wat voetbal in vandaag. Mag ook wel tegen een kutploeg als Almere, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt is op zich al winst ten opzichte van veel andere jaren.
Misschien was frustrerend niet het juiste woord. Wisselvallig is beter. Ik denk regelmatig "quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn maatje naast hem was vele malen kutter vandaag hoor.
Timber gewoon weer een prima pot en weinig frustrerends aan.
Welke middenvelder was beter vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien was frustrerend niet het juiste woord. Wisselvallig is beter. Ik denk regelmatig "![]()
![]()
" maar net zo vaak "wat een ontzettende kutspeler". En meestal wisselt dat elkaar binnen 10 seconden af.
Vandaag zeker. En ik mis gewoon het gif hij hem. Vandaag ook weer zoveel ballen dat je denkt "loop daar gewoon op, hij ligt vlak bij je" maar hij staat te kijken hoe iemand anders keihard moet rennen om de bal in de ploeg te houden.
wtf hoe kan hij een middenvelder halen voor de bankquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluisterd naar Slot
Die gaat eerst aan dit middenveld blijven vasthouden. Arme Lingr.
Dat is lastig vergelijken, maar Wieffer vond ik niet slecht. Af en toe slordig in de passing, maar je weet dat hij dat kan en het wel weer goed komt als ie zo op 6 blijft staan. Bij Timber is het structureel die slordigheid, terwijl hij dus soms ook vlagen heeft dat ie onnavolgbaar is. En dat is gewoon doodzonde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke middenvelder was beter vandaag?
Graag review van Feyenoord vandaag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Timber aardig frustrerend. Goede acties, maar het vervolg is net zo vaak kut.
Timber was goed én frustrerend. Want hij kwam zo vaak in goeie posities om vervolgens de verkeerde keuze te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn maatje naast hem was vele malen kutter vandaag hoor.
Timber gewoon weer een prima pot en weinig frustrerends aan.
Ze speelden tegen een ploeg die waarschijnlijk met een recordaantal punten (in negatieve zin dan) gaat degraderen. Lekker om die tegen te komen als je de eerste 2 wedstrijden ook niet top speelt. Feyenoord vond ik overigens prima, een beetje naar verwachting, maar niet groots o.i.d.quote:
Om te herstellen van een lichte blessure?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:39 schreef ZKA het volgende:
André Lingert heeft nog wel een weekie nodig
Ja, is afwachten. Officiële lezing vanuit SP was overbelasting, maar op Flashscore staat kneuzing (?)quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Om te herstellen van een lichte blessure?
Dus ook nog niet in de selectie tegen FC Utrecht?
dat zei slot ook tijdens de persco jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:03 schreef Haringkop het volgende:
Zie net die overtreding van Arzakan dit weekend, die krijgt dan geel. Best bizar, als je die overtreding vergelijkt met die van bijvoorbeeld Nieuwkoop.
Gewoon welkom heten, zodat ze daarna kunnen presteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer huldigen we spelers voordat ze ooit een prestatie in het Feyenoordshirt hebben neergelegd, wat een dieptepunt zeg.
Welkom heten prima, maar dit hoeft van mij nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gewoon welkom heten, zodat ze daarna kunnen presteren.
Stel je voor dat je 2 nieuwe spelers een warm welkom geeft net nadat ze getekend hebben, dat moet je niet willen natuurlijk. Anno 2023 schrijven we als Feyenoordsupporters nieuwe spelers af nadat ze 1 slechte pass hebben gegeven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
Goed natgeregend wel
Tijd voor een nieuw stadion
Sinds wanneer huldigen we spelers voordat ze ooit een prestatie in het Feyenoordshirt hebben neergelegd, wat een dieptepunt zeg.
Spelers huldigen op de middenstip voordat ze ook maar een bal hebben getrap vind ik inderdaad niet bij Feyenoord passen. Werke voor je kk geldquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 2 nieuwe spelers een warm welkom geeft net nadat ze getekend hebben, dat moet je niet willen natuurlijk. Anno 2023 schrijven we als Feyenoordsupporters nieuwe spelers af nadat ze 1 slechte pass hebben gegeven.
'Dieptepunt' ook echt. Man man man
Slot die ook zeikt dat het eerste schot op doel van Almere gelijk een doelpunt was (lol)quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat zei slot ook tijdens de persco ja
Ze werden niet gehuldigd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers huldigen op de middenstip voordat ze ook maar een bal hebben getrap vind ik inderdaad niet bij Feyenoord passen. Werke voor je kk geld
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers huldigen op de middenstip voordat ze ook maar een bal hebben getrap vind ik inderdaad niet bij Feyenoord passen. Werke voor je kk geld
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef fetX het volgende:
Ik vond dit ook een beetje vreemd. Van mij hoeft dit ook allemaal niet. Waarom gebeurt dit ineens?
Ik vind het juist jammer dat lang niet iedereen meer een mooi afscheid of een ereronde krijgt. Maar nieuwe aanwinsten buiten de open dag welkom heten is voor het eerst toch? Gewoon normaal doen imo.quote:
helemaal eens. je had net zo goed met 0-2 achter kunnen staan ipv 3-0 voor als je net iets meer pech hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot die ook zeikt dat het eerste schot op doel van Almere gelijk een doelpunt was (lol)
Technisch gezien misschien waar maar die spits van Almere miste een kans die ik zelf er nog wel in had geschoten.
Je hoeft niet op alles serieus in te gaan. @Caland die zich druk maakt om zoiets kleins als een korte huldiging van twee spelers vind ik juist wel geestig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Te Kloese moet bezig zijn met dure spelers slijten in plaats van feestjes houden voor tuig als jij. Of probeerde hij Dilrosun aan dronken gasten te slijten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik ben na de wedstrijd weer het maasgebouw ingedrongen
Gratis drank voor iedereen. Belachelijk dat ze types zoals mij naar binnen laten! Wel op de foto gegaan met Ueda, wat een topper is dat
Blijkbaar is het een taboe om types als Dilrosun klusjes om het huis te laten doen voor dat geldquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese moet bezig zijn met dure spelers slijten in plaats van feestjes houden voor tuig als jij. Of probeerde hij Dilrosun aan dronken gasten te slijten?
Vond het ook wel een tikje gênant. Messi zat er niet bij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom heten prima, maar dit hoeft van mij niet
De natte droom van user @Pistoleroquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland is tegen de veramerikanisering van ons voetbal.
Eerst de LED lampjes show, nu de nieuwe spelers op de middenstip. Over een tijdje gaan we elke speler om de beurt uit de tunnel laten lopen tijdens de lichtshow met een announcer. "De rots, de muur, hier is DAAAAAAAAAAAAVID HANCKOOOOOOOOOOOOOO".
Had makkelijk gekund vandaag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten allemaal op de goal van Ueda.
Nog nooit gedaan dus hoe is het vreemd om dat vreemd te vinden? Jeetje, wat gek dat mensen zich daar over verbazen!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
dat gedoe is al binnen de landsgrenzen gekomen vanuit duitslandquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Eerst de LED lampjes show, nu de nieuwe spelers op de middenstip. Over een tijdje gaan we elke speler om de beurt uit de tunnel laten lopen tijdens de lichtshow met een announcer. "De rots, de muur, hier is DAAAAAAAAAAAAVID HANCKOOOOOOOOOOOOOO".
Topsportklimaat is doorgedrongen in de fanbase.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dan dat de opvolger van Houtman (die volgens mij meermaals in slaap sukkelde vandaag) de voornaam roept zodat wij als publiek de achternaam van die speler mogen brullen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Ah dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat gedoe is al binnen de landsgrenzen gekomen vanuit duitsland
kwestie van tijd
Ja, volgende keer verre hoek pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik telde hem al bijna. Dat was echt een grote kans.
DANKEquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat de opvolger van Houtman (die volgens mij meermaals in slaap sukkelde vandaag) de voornaam roept zodat wij als publiek de achternaam van die speler mogen brullen.
We speelden dan ook 2 van de 3 wedstrijden tegen kwalitatief waarschijnlijk de minste tegenstanders van de eredivisie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:05 schreef Scrummie het volgende:
![]()
![]()
En dat gejank over omschakeling
We kregen tot vandaag de minste kansen tegen van de hele eredivisie, maar daar hoor je niets over als je twee gelijke spelen hebt. Uitstekend vandaag, Sauer liet zich weer zien. Zechiel met een prima debuut. Genoten.
De ketchup fles zit nog dicht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik telde hem al bijna. Dat was echt een grote kans.
pieken in de CLquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De ketchup fles zit nog dicht.
ligt een beetje aan de lotingquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Overwinteren in de Europa liek zou echt al genot zijn.
Het was vanaf minuut 1 een trainingswedstrijdje. In zou er niet al teveel waarde aan hechtenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de kritiek op de omschakeling, en de eerste helft waarin Almere wel erg vrij tot aan de 16 mocht voetballen en een voorzet geven, juist wel terecht.
Gelukkig was Feyenoord de 2e helft heer en meester, maar geef je 3 van zulke kansen weg tegen FC Utrecht dan sta je bij rust 2-0 achter (of je staat gelijk, want de eerste 2 doelpunten van Feyenoord waren heerlijk gecombineerd).
Utrecht kan er echt helemaal niks vanquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de kritiek op de omschakeling, en de eerste helft waarin Almere wel erg vrij tot aan de 16 mocht voetballen en een voorzet geven, juist wel terecht.
Gelukkig was Feyenoord de 2e helft heer en meester, maar geef je 3 van zulke kansen weg tegen FC Utrecht dan sta je bij rust 2-0 achter (of je staat gelijk, want de eerste 2 doelpunten van Feyenoord waren heerlijk gecombineerd).
Precies, je had elf volledig andere namen kunnen opstellen en dan alsnog een soortgelijke uitslag gespeeld. Niveauverschil was verbijsterend en Almere was simpelweg niet in staat om op een manier te spelen die voor ons lastig is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was vanaf minuut 1 een trainingswedstrijdje. In zou er niet al teveel waarde aan hechten
Mwa Utrecht is wel echt compleet ruk aanvallend momenteel, 3 gespeeld 0 punten 0 kools voor (lol)quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Je staat na 3 minuten met 1-0 voor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
helemaal eens. je had net zo goed met 0-2 achter kunnen staan ipv 3-0 voor als je net iets meer pech hebt.
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, je had elf volledig andere namen kunnen opstellen en dan alsnog een soortgelijke uitslag gespeeld. Niveauverschil was verbijsterend en Almere was simpelweg niet in staat om op een manier te spelen die voor ons lastig is.
Throwback naar Peter Bosz met Heracles in de Kuip, dat was ook altijd een feestquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.
Fortuna hoort zeker niet bij de slechtste 5 teams van de Eredivisie. IMO zijn dat Almere, Volendam, RKC, Zwolle en NEC/Heraclesquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
We speelden dan ook 2 van de 3 wedstrijden tegen kwalitatief waarschijnlijk de minste tegenstanders van de eredivisie.
En tegen Sparta die er iets minder slecht waren kwamen we direct 2-0 achter.
Dummiegod.
daarom zeg ik als je pech hebt. In de 9e minuut krijgt almere een prachtige kans, net als die in de 23ste minuut.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Je staat na 3 minuten met 1-0 voor.
Ivanusec/Sauer voor links en Paixao/Minteh/Stengs voor op rechts. Da’s wel net wat lekkerder dan vorig seizoenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat was Sauer trouwens goed he, echt ongelooflijk. Hoop dat we die nog veel in actie mogen zien dit seizoen.
Dat was ook de enige wedstrijd (met voorbereiding) tot nu toe waar het team vaak geen idee had wat er zou kunnen gebeuren met balverlies. Niet voor niets stipte Arend dat aan. Zie dat wel als een incident, het gaat er imo vooral om dat je wat meer tot kansen komt, goede echte test volgende week wat dat betreftquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:25 schreef fetX het volgende:
Die bal zo ongeveer op de lijn die Almere er niet in kreeg![]()
‘eerste kans’ (lol)
Maar verder was het inderdaad een soort trainingspartij alleen kreeg Sparta ook al best wat kansen dus achterin moet wel wat meer solide worden.
Jij kijkt voetbal met een blinddoek op?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond Minteh vandaag de beste speler
Het is een speler die onvoorspelbaar is
goede acties
Tegenstanders worden zenuwachtig van dit soort spelers je wee nooit wat ze gaan doen
Die hakjes van hemquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat was Sauer trouwens goed he, echt ongelooflijk. Hoop dat we die nog veel in actie mogen zien dit seizoen.
Ja zelfs met een blinddoek kan ik spelers en wedstrijden beter analyseren dan clowns zoals jijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij kijkt voetbal met een blinddoek op?
Tsjechië is geen Balkanquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef bbuddybb het volgende:
Aanknopingspunten voor volgende week. Timber dan weer voor Matsie en Stengs maar waar weer op 10.
Kunnen we ook best leuk wisselen met De Balkan Jongons.
Nou er waren wel 4 spelers die je als speler van de wedstrijd had kunnen aanwijzen, maar Minteh? Dan heb je er een hele bijzondere kijk op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja zelfs met een blinddoek kan ik spelers en wedstrijden beter analyseren dan clowns zoals jij
Met een beetje pech degraderen we dit seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
daarom zeg ik als je pech hebt. In de 9e minuut krijgt almere een prachtige kans, net als die in de 23ste minuut.
Feyenoord had met Wieffer ook nog prima gescoord kunnen hebben, maar met wat meer pech (want dat is het verschil van een kans of doelpunt) sta je met 0-2 achter. Je had ook 4-0 kunnen staan dan, maar het gaat er vooral over dat Slot net doet alsof dit het eerste gevaarlijke moment was van Almere, en dat is zeker niet zo.
Jij snapt niet zo goed waar voetbal om draaitquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou er waren wel 4 spelers die je als speler van de wedstrijd had kunnen aanwijzen, maar Minteh? Dan heb je er een hele bijzondere kijk op.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Met een beetje pech degraderen we dit seizoen.
Waar gaat het over. We staan na 19 minuten met 3-0 voor tegen Almere wat er geen kut van kan. Zelfs met pech verlies je hier niet van. Doe normaal hoor
Ik dacht dat voetbal draaide om meer goals scoren dan je tegenstander en daaraan een bijdrage leveren. Dus de spelers die hier vandaag een goede bijdrage aan leverden vond ik goed spelen (Timber, Geertruida, Hancko, Gimenez)quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt niet zo goed waar voetbal om draait
voetbal draait om het onvoorspelbare
het voorspelbare levert in het huidige voetbal niet zo veel op
het gaat om fouten en het onvoorspelbare wat tot fouten kan leiden bij de tegenstander
ik hoop dat je weer wat geleerd heb
Sauer doet mij meer denken aan Arjen Robben op zijn 17equote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer doet mij qua spel een beetje denken aan de jonge Van Persie dat is mooi om te zien.
Ik vind dat ook echt een leuke voetballer. Gaat wel wat worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi ook dat Zechiël mocht invallen ipv Hockeyhoofd
@:Caland
Stengs, Paixao en Trauner droegen ook bij aan de goalsquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetbal draaide om meer goals scoren dan je tegenstander en daaraan een bijdrage leveren. Dus de spelers die hier vandaag een goede bijdrage aan leverden vond ik goed spelen (Timber, Geertruida, Hancko, Gimenez)
Eens, maar Stengs droeg ook wel bij aan veel onnodig balverlies, 1 of 2 keer leidde dat ook direct tot een kans van de tegenstander. Gernotgenot aan het begin ook wel een beetje trouwens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs, Paixao en Trauner droegen ook bij aan de goals
Ging die niet met 3 verdedigers spelen tegen onsquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Throwback naar Peter Bosz met Heracles in de Kuip, dat was ook altijd een feest
Met Buijsbal krijg je pure oogkanker maar het is wel vervelend om tegen te spelen. Het plan van zowel Fortuna en Sparta (het eerste uur) werkte. Bij Almere zag je ze vooral om zich heen kijken wat er toch allemaal gebeurde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |