Ik heb ook veel liever Sauer dan Minteh hoor, dat dat wil nog niet zeggen dat we Minteh nu al maar meteen moeten gaan afkraken. Die jongen kan prima voetballen en gaat nog hartstikke nuttig zijn die seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch veel beter hetzelfde proces met Sauer ingaan?
Nja je mag gewoon benoemen hoe iemand speelt en hij speelde vrij zwak vandaag. Fysiek en technisch zie je het talent wel, maar zijn keuzes zijn heel matig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever Sauer dan Minteh hoor, dat dat wil nog niet zeggen dat we Minteh nu al maar meteen moeten gaan afkraken. Die jongen kan prima voetballen en gaat nog hartstikke nuttig zijn die seizoen.
Klopt, maar als je dat dan afzet tegen wat Ali en Dilrosun laten zien, dan kan ik er prima mee leven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja je mag gewoon benoemen hoe iemand speelt en hij speelde vrij zwak vandaag. Fysiek en technisch zie je het talent wel, maar zijn keuzes zijn heel matig.
Het is nu wachten op de 5-1.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Pistolero het volgende:
Nijhuis helpt gewoon even een handje mee om er voor te zorgen dat Dombo gelijk krijgt met zijn voorspelling van 6-0.
Erg sympathiek van hem.
En dan volgende week Utrecht die 0 goals en 0 punten hebben na 3 wedstrijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van vijf wedstrijden één goal na één wedstrijd vijf goals
Hoe slecht zijn zij?
dat ben ik wel eens, maar ik denk dat slot sauer rustiger wil brengen.. daar minder risico's mee neemt dan met een speler die niet van jezelf is. Ik kan eigenlijk ook niet oordelen wie er beter in zit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
[..]
Je kan toch veel beter hetzelfde proces met Sauer ingaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |