Overdrijven is ook een vak. Je staat na 3 minuten met 1-0 voor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
helemaal eens. je had net zo goed met 0-2 achter kunnen staan ipv 3-0 voor als je net iets meer pech hebt.
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, je had elf volledig andere namen kunnen opstellen en dan alsnog een soortgelijke uitslag gespeeld. Niveauverschil was verbijsterend en Almere was simpelweg niet in staat om op een manier te spelen die voor ons lastig is.
Throwback naar Peter Bosz met Heracles in de Kuip, dat was ook altijd een feestquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.
Fortuna hoort zeker niet bij de slechtste 5 teams van de Eredivisie. IMO zijn dat Almere, Volendam, RKC, Zwolle en NEC/Heraclesquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
We speelden dan ook 2 van de 3 wedstrijden tegen kwalitatief waarschijnlijk de minste tegenstanders van de eredivisie.
En tegen Sparta die er iets minder slecht waren kwamen we direct 2-0 achter.
Dummiegod.
daarom zeg ik als je pech hebt. In de 9e minuut krijgt almere een prachtige kans, net als die in de 23ste minuut.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Je staat na 3 minuten met 1-0 voor.
Ivanusec/Sauer voor links en Paixao/Minteh/Stengs voor op rechts. Da’s wel net wat lekkerder dan vorig seizoenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat was Sauer trouwens goed he, echt ongelooflijk. Hoop dat we die nog veel in actie mogen zien dit seizoen.
Dat was ook de enige wedstrijd (met voorbereiding) tot nu toe waar het team vaak geen idee had wat er zou kunnen gebeuren met balverlies. Niet voor niets stipte Arend dat aan. Zie dat wel als een incident, het gaat er imo vooral om dat je wat meer tot kansen komt, goede echte test volgende week wat dat betreftquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:25 schreef fetX het volgende:
Die bal zo ongeveer op de lijn die Almere er niet in kreeg![]()
‘eerste kans’ (lol)
Maar verder was het inderdaad een soort trainingspartij alleen kreeg Sparta ook al best wat kansen dus achterin moet wel wat meer solide worden.
Jij kijkt voetbal met een blinddoek op?quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vond Minteh vandaag de beste speler
Het is een speler die onvoorspelbaar is
goede acties
Tegenstanders worden zenuwachtig van dit soort spelers je wee nooit wat ze gaan doen
Die hakjes van hemquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
Wat was Sauer trouwens goed he, echt ongelooflijk. Hoop dat we die nog veel in actie mogen zien dit seizoen.
Ja zelfs met een blinddoek kan ik spelers en wedstrijden beter analyseren dan clowns zoals jijquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij kijkt voetbal met een blinddoek op?
Tsjechië is geen Balkanquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:29 schreef bbuddybb het volgende:
Aanknopingspunten voor volgende week. Timber dan weer voor Matsie en Stengs maar waar weer op 10.
Kunnen we ook best leuk wisselen met De Balkan Jongons.
Nou er waren wel 4 spelers die je als speler van de wedstrijd had kunnen aanwijzen, maar Minteh? Dan heb je er een hele bijzondere kijk op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja zelfs met een blinddoek kan ik spelers en wedstrijden beter analyseren dan clowns zoals jij
Met een beetje pech degraderen we dit seizoen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:21 schreef snabbi het volgende:
[..]
daarom zeg ik als je pech hebt. In de 9e minuut krijgt almere een prachtige kans, net als die in de 23ste minuut.
Feyenoord had met Wieffer ook nog prima gescoord kunnen hebben, maar met wat meer pech (want dat is het verschil van een kans of doelpunt) sta je met 0-2 achter. Je had ook 4-0 kunnen staan dan, maar het gaat er vooral over dat Slot net doet alsof dit het eerste gevaarlijke moment was van Almere, en dat is zeker niet zo.
Jij snapt niet zo goed waar voetbal om draaitquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou er waren wel 4 spelers die je als speler van de wedstrijd had kunnen aanwijzen, maar Minteh? Dan heb je er een hele bijzondere kijk op.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Met een beetje pech degraderen we dit seizoen.
Waar gaat het over. We staan na 19 minuten met 3-0 voor tegen Almere wat er geen kut van kan. Zelfs met pech verlies je hier niet van. Doe normaal hoor
Ik dacht dat voetbal draaide om meer goals scoren dan je tegenstander en daaraan een bijdrage leveren. Dus de spelers die hier vandaag een goede bijdrage aan leverden vond ik goed spelen (Timber, Geertruida, Hancko, Gimenez)quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt niet zo goed waar voetbal om draait
voetbal draait om het onvoorspelbare
het voorspelbare levert in het huidige voetbal niet zo veel op
het gaat om fouten en het onvoorspelbare wat tot fouten kan leiden bij de tegenstander
ik hoop dat je weer wat geleerd heb
Sauer doet mij meer denken aan Arjen Robben op zijn 17equote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer doet mij qua spel een beetje denken aan de jonge Van Persie dat is mooi om te zien.
Ik vind dat ook echt een leuke voetballer. Gaat wel wat worden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi ook dat Zechiël mocht invallen ipv Hockeyhoofd
@:Caland
Stengs, Paixao en Trauner droegen ook bij aan de goalsquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetbal draaide om meer goals scoren dan je tegenstander en daaraan een bijdrage leveren. Dus de spelers die hier vandaag een goede bijdrage aan leverden vond ik goed spelen (Timber, Geertruida, Hancko, Gimenez)
Eens, maar Stengs droeg ook wel bij aan veel onnodig balverlies, 1 of 2 keer leidde dat ook direct tot een kans van de tegenstander. Gernotgenot aan het begin ook wel een beetje trouwens.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stengs, Paixao en Trauner droegen ook bij aan de goals
Ging die niet met 3 verdedigers spelen tegen onsquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Throwback naar Peter Bosz met Heracles in de Kuip, dat was ook altijd een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |