dat gedoe is al binnen de landsgrenzen gekomen vanuit duitslandquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland is tegen de veramerikanisering van ons voetbal.
Eerst de LED lampjes show, nu de nieuwe spelers op de middenstip. Over een tijdje gaan we elke speler om de beurt uit de tunnel laten lopen tijdens de lichtshow met een announcer. "De rots, de muur, hier is DAAAAAAAAAAAAVID HANCKOOOOOOOOOOOOOO".
Topsportklimaat is doorgedrongen in de fanbase.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Ik hoop dan dat de opvolger van Houtman (die volgens mij meermaals in slaap sukkelde vandaag) de voornaam roept zodat wij als publiek de achternaam van die speler mogen brullen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland is tegen de veramerikanisering van ons voetbal.
Eerst de LED lampjes show, nu de nieuwe spelers op de middenstip. Over een tijdje gaan we elke speler om de beurt uit de tunnel laten lopen tijdens de lichtshow met een announcer. "De rots, de muur, hier is DAAAAAAAAAAAAVID HANCKOOOOOOOOOOOOOO".
Ah dat wist ik helemaal nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat gedoe is al binnen de landsgrenzen gekomen vanuit duitsland
kwestie van tijd
Ja, volgende keer verre hoek pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik telde hem al bijna. Dat was echt een grote kans.
DANKEquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat de opvolger van Houtman (die volgens mij meermaals in slaap sukkelde vandaag) de voornaam roept zodat wij als publiek de achternaam van die speler mogen brullen.
We speelden dan ook 2 van de 3 wedstrijden tegen kwalitatief waarschijnlijk de minste tegenstanders van de eredivisie.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:05 schreef Scrummie het volgende:
![]()
![]()
En dat gejank over omschakeling
We kregen tot vandaag de minste kansen tegen van de hele eredivisie, maar daar hoor je niets over als je twee gelijke spelen hebt. Uitstekend vandaag, Sauer liet zich weer zien. Zechiel met een prima debuut. Genoten.
De ketchup fles zit nog dicht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik telde hem al bijna. Dat was echt een grote kans.
pieken in de CLquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De ketchup fles zit nog dicht.
ligt een beetje aan de lotingquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Overwinteren in de Europa liek zou echt al genot zijn.
Het was vanaf minuut 1 een trainingswedstrijdje. In zou er niet al teveel waarde aan hechtenquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de kritiek op de omschakeling, en de eerste helft waarin Almere wel erg vrij tot aan de 16 mocht voetballen en een voorzet geven, juist wel terecht.
Gelukkig was Feyenoord de 2e helft heer en meester, maar geef je 3 van zulke kansen weg tegen FC Utrecht dan sta je bij rust 2-0 achter (of je staat gelijk, want de eerste 2 doelpunten van Feyenoord waren heerlijk gecombineerd).
Utrecht kan er echt helemaal niks vanquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind de kritiek op de omschakeling, en de eerste helft waarin Almere wel erg vrij tot aan de 16 mocht voetballen en een voorzet geven, juist wel terecht.
Gelukkig was Feyenoord de 2e helft heer en meester, maar geef je 3 van zulke kansen weg tegen FC Utrecht dan sta je bij rust 2-0 achter (of je staat gelijk, want de eerste 2 doelpunten van Feyenoord waren heerlijk gecombineerd).
Precies, je had elf volledig andere namen kunnen opstellen en dan alsnog een soortgelijke uitslag gespeeld. Niveauverschil was verbijsterend en Almere was simpelweg niet in staat om op een manier te spelen die voor ons lastig is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was vanaf minuut 1 een trainingswedstrijdje. In zou er niet al teveel waarde aan hechten
Mwa Utrecht is wel echt compleet ruk aanvallend momenteel, 3 gespeeld 0 punten 0 kools voor (lol)quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Je staat na 3 minuten met 1-0 voor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
helemaal eens. je had net zo goed met 0-2 achter kunnen staan ipv 3-0 voor als je net iets meer pech hebt.
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, je had elf volledig andere namen kunnen opstellen en dan alsnog een soortgelijke uitslag gespeeld. Niveauverschil was verbijsterend en Almere was simpelweg niet in staat om op een manier te spelen die voor ons lastig is.
Throwback naar Peter Bosz met Heracles in de Kuip, dat was ook altijd een feestquote:Op zondag 27 augustus 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Pastoor is een leuke trainer maar die wil overal een soort Slotball spelen, pakte niet voor het eerst goed voor ons uit.
Fortuna hoort zeker niet bij de slechtste 5 teams van de Eredivisie. IMO zijn dat Almere, Volendam, RKC, Zwolle en NEC/Heraclesquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
We speelden dan ook 2 van de 3 wedstrijden tegen kwalitatief waarschijnlijk de minste tegenstanders van de eredivisie.
En tegen Sparta die er iets minder slecht waren kwamen we direct 2-0 achter.
Dummiegod.
daarom zeg ik als je pech hebt. In de 9e minuut krijgt almere een prachtige kans, net als die in de 23ste minuut.quote:Op zondag 27 augustus 2023 22:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Je staat na 3 minuten met 1-0 voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |