Het resultaat verbloemt een hoop , tegen een serieuze tegenstander zullen we nog flink in de problemen komenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
Prima resultaat maar in de omschakeling blijven we nog wel kwetsbaar hoor pfff gaat nog een hoop punten kosten als we daarin niet verbeteren.
Zijn maatje naast hem was vele malen kutter vandaag hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Frustrerende speler die Timber. Regelmatig dat je op de banken staat te juichen omdat ie met een onnavolgbare actie 3 man uitspeelt om vervolgens een belabberde pass te gevenvandaag ook weer een paar keer.
Nog frustrerender dat de bal een paar keer een paar meter bij hem vandaan voorbij rolt maar hij alleen er naar staat te kijken en het iemand anders laat oplossen.
Maar al met al zat er best wel weer wat voetbal in vandaag. Mag ook wel tegen een kutploeg als Almere, maar dat het ook daadwerkelijk gebeurt is op zich al winst ten opzichte van veel andere jaren.
Misschien was frustrerend niet het juiste woord. Wisselvallig is beter. Ik denk regelmatig "quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn maatje naast hem was vele malen kutter vandaag hoor.
Timber gewoon weer een prima pot en weinig frustrerends aan.
Welke middenvelder was beter vandaag?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien was frustrerend niet het juiste woord. Wisselvallig is beter. Ik denk regelmatig "![]()
![]()
" maar net zo vaak "wat een ontzettende kutspeler". En meestal wisselt dat elkaar binnen 10 seconden af.
Vandaag zeker. En ik mis gewoon het gif hij hem. Vandaag ook weer zoveel ballen dat je denkt "loop daar gewoon op, hij ligt vlak bij je" maar hij staat te kijken hoe iemand anders keihard moet rennen om de bal in de ploeg te houden.
wtf hoe kan hij een middenvelder halen voor de bankquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluisterd naar Slot
Die gaat eerst aan dit middenveld blijven vasthouden. Arme Lingr.
Dat is lastig vergelijken, maar Wieffer vond ik niet slecht. Af en toe slordig in de passing, maar je weet dat hij dat kan en het wel weer goed komt als ie zo op 6 blijft staan. Bij Timber is het structureel die slordigheid, terwijl hij dus soms ook vlagen heeft dat ie onnavolgbaar is. En dat is gewoon doodzonde.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Welke middenvelder was beter vandaag?
Graag review van Feyenoord vandaag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Timber aardig frustrerend. Goede acties, maar het vervolg is net zo vaak kut.
Timber was goed én frustrerend. Want hij kwam zo vaak in goeie posities om vervolgens de verkeerde keuze te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zijn maatje naast hem was vele malen kutter vandaag hoor.
Timber gewoon weer een prima pot en weinig frustrerends aan.
Ze speelden tegen een ploeg die waarschijnlijk met een recordaantal punten (in negatieve zin dan) gaat degraderen. Lekker om die tegen te komen als je de eerste 2 wedstrijden ook niet top speelt. Feyenoord vond ik overigens prima, een beetje naar verwachting, maar niet groots o.i.d.quote:
Om te herstellen van een lichte blessure?quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:39 schreef ZKA het volgende:
André Lingert heeft nog wel een weekie nodig
Ja, is afwachten. Officiële lezing vanuit SP was overbelasting, maar op Flashscore staat kneuzing (?)quote:Op zondag 27 augustus 2023 19:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Om te herstellen van een lichte blessure?
Dus ook nog niet in de selectie tegen FC Utrecht?
dat zei slot ook tijdens de persco jaquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:03 schreef Haringkop het volgende:
Zie net die overtreding van Arzakan dit weekend, die krijgt dan geel. Best bizar, als je die overtreding vergelijkt met die van bijvoorbeeld Nieuwkoop.
Gewoon welkom heten, zodat ze daarna kunnen presteren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer huldigen we spelers voordat ze ooit een prestatie in het Feyenoordshirt hebben neergelegd, wat een dieptepunt zeg.
Welkom heten prima, maar dit hoeft van mij nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Gewoon welkom heten, zodat ze daarna kunnen presteren.
Stel je voor dat je 2 nieuwe spelers een warm welkom geeft net nadat ze getekend hebben, dat moet je niet willen natuurlijk. Anno 2023 schrijven we als Feyenoordsupporters nieuwe spelers af nadat ze 1 slechte pass hebben gegeven.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
Goed natgeregend wel
Tijd voor een nieuw stadion
Sinds wanneer huldigen we spelers voordat ze ooit een prestatie in het Feyenoordshirt hebben neergelegd, wat een dieptepunt zeg.
Spelers huldigen op de middenstip voordat ze ook maar een bal hebben getrap vind ik inderdaad niet bij Feyenoord passen. Werke voor je kk geldquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 2 nieuwe spelers een warm welkom geeft net nadat ze getekend hebben, dat moet je niet willen natuurlijk. Anno 2023 schrijven we als Feyenoordsupporters nieuwe spelers af nadat ze 1 slechte pass hebben gegeven.
'Dieptepunt' ook echt. Man man man
Slot die ook zeikt dat het eerste schot op doel van Almere gelijk een doelpunt was (lol)quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat zei slot ook tijdens de persco ja
Ze werden niet gehuldigd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers huldigen op de middenstip voordat ze ook maar een bal hebben getrap vind ik inderdaad niet bij Feyenoord passen. Werke voor je kk geld
quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers huldigen op de middenstip voordat ze ook maar een bal hebben getrap vind ik inderdaad niet bij Feyenoord passen. Werke voor je kk geld
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:13 schreef fetX het volgende:
Ik vond dit ook een beetje vreemd. Van mij hoeft dit ook allemaal niet. Waarom gebeurt dit ineens?
Ik vind het juist jammer dat lang niet iedereen meer een mooi afscheid of een ereronde krijgt. Maar nieuwe aanwinsten buiten de open dag welkom heten is voor het eerst toch? Gewoon normaal doen imo.quote:
helemaal eens. je had net zo goed met 0-2 achter kunnen staan ipv 3-0 voor als je net iets meer pech hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot die ook zeikt dat het eerste schot op doel van Almere gelijk een doelpunt was (lol)
Technisch gezien misschien waar maar die spits van Almere miste een kans die ik zelf er nog wel in had geschoten.
Je hoeft niet op alles serieus in te gaan. @Caland die zich druk maakt om zoiets kleins als een korte huldiging van twee spelers vind ik juist wel geestig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
Te Kloese moet bezig zijn met dure spelers slijten in plaats van feestjes houden voor tuig als jij. Of probeerde hij Dilrosun aan dronken gasten te slijten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik ben na de wedstrijd weer het maasgebouw ingedrongen
Gratis drank voor iedereen. Belachelijk dat ze types zoals mij naar binnen laten! Wel op de foto gegaan met Ueda, wat een topper is dat
Blijkbaar is het een taboe om types als Dilrosun klusjes om het huis te laten doen voor dat geldquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Te Kloese moet bezig zijn met dure spelers slijten in plaats van feestjes houden voor tuig als jij. Of probeerde hij Dilrosun aan dronken gasten te slijten?
Vond het ook wel een tikje gênant. Messi zat er niet bij.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom heten prima, maar dit hoeft van mij niet
De natte droom van user @Pistoleroquote:Op zondag 27 augustus 2023 21:42 schreef Scrummie het volgende:
@:Caland is tegen de veramerikanisering van ons voetbal.
Eerst de LED lampjes show, nu de nieuwe spelers op de middenstip. Over een tijdje gaan we elke speler om de beurt uit de tunnel laten lopen tijdens de lichtshow met een announcer. "De rots, de muur, hier is DAAAAAAAAAAAAVID HANCKOOOOOOOOOOOOOO".
Had makkelijk gekund vandaag.quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We wachten allemaal op de goal van Ueda.
Nog nooit gedaan dus hoe is het vreemd om dat vreemd te vinden? Jeetje, wat gek dat mensen zich daar over verbazen!quote:Op zondag 27 augustus 2023 21:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dus oprecht niet hoe mensen dit vreemd of zelfs een dieptepunt vinden. 2 nieuwe spelers worden met een applausje welkom geheten bij de club, thats it. Je moet het ook niet groter maken dan het is.
Maar het past wel een beetje bij het hele nare negatieve sfeertje dat er rond de spelers(met name de nieuwe jongens) hing de afgelopen weken. Vroeger was Feyenoord een club waar zelfs de allegrootste non-voetballers week-in-week-uit werden toegezongen na weer een wanprestatie. Nu heb je voor het eerst in decennia een selectie met bijna louter prima voetballers, is men weer volledige doorgeslagen naar de andere kant door overdreven kritisch te zijn. Bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |