SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flink wat blikken aan het verzamelen
Eens kijken hoe groot de file is wanneer ik bij de automaat sta
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
10km. 5years later.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken hoe groot de file is wanneer ik bij de automaat sta![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jawel van Turk uit de kroeg wist ik het eerst niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hullo Moontjequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
AnwarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
welkequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:12 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat vond je van dat gif plaatje?![]()
Ja apartThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben je een rondje door de buurt aan het doen of zit je gewoon halve liters te klappen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
Eens kijken hoe groot de file is wanneer ik bij de automaat sta
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tot ze 18 wordt en een hengst als partner kiestquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:15 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Mwoa, ik kan het wel waarderen eigenlijk, leukere hobby dan breien ofzo voor een kind![]()
![]()
![]()
.33 liters vooralquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je een rondje door de buurt aan het doen of zit je gewoon halve liters te klappen?
Uw ADH vitamine Worst
Waarom verzamelde hemarookworst blikken op zaterdagavond 26 augustus 2023 om 22:06 uur?
Omdat hij dacht dat het de perfecte manier was om een "rook-signaal" naar de automaat te sturen en zo een extra lange file voor de snacks te creëren! 🥫🚗😄![]()
Het zal je hobby maar zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb je wel sneller meer blikkenquote:
och nee die chatgp nog steedsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
beter 10 hobby's in de lucht dan 1 in de handquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Beter een hobby dan geen hobby toch?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niet meer in de water gooienquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je wel sneller meer blikkenUw ADH vitamine Worst
Waarom zou je genoegen nemen met één hobby in de hand, als je met tien hobby's in de lucht kunt jongleren? Zo blijf je tenminste lekker bezig én kun je altijd zeggen dat je het leven in balans houdt – letterlijk! 🤹♂️🎉quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
beter 10 hobby's in de lucht dan 1 in de hand![]()
Huh?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:17 schreef JeWa100 het volgende:
Waarom verzamelde hemarookworst blikken op zaterdagavond 26 augustus 2023 om 22:06 uur?
Omdat hij dacht dat het de perfecte manier was om een "rook-signaal" naar de automaat te sturen en zo een extra lange file voor de snacks te creëren! 🥫🚗😄They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk uit! ZE IS LOS!!!1!!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
lees eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:20 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zou je genoegen nemen met één hobby in de hand, als je met tien hobby's in de lucht kunt jongleren? Zo blijf je tenminste lekker bezig én kun je altijd zeggen dat je het leven in balans houdt – letterlijk! 🤹♂️🎉Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Los losThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Waarom noemen ze die kleine muis altijd "Ieniminimuis"?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
And I ;ve been doing just fine
Omdat hij altijd op zoek is naar het "kaas-knopje" op het toetsenbord! 🐭💻😄
Lol![]()
![]()
Hoe ik het heb opgeschreven, volgens mij draai je het nu omquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:23 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat moet ik lezen als ik vragen mag drakin, vurig typjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik of chatgpt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe ik het heb opgeschreven, volgens mij draai je het nu om![]()
jij
Ik doe niet aan chatgptvDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De jeugd op tv zo jeugdig zijn ze niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel aan kaasquote:
Ik zie geen kaasknopje op mijn toetsenbord, jij wel?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dotteke, zo keurig en net,quote:
Met een hart dat niemand vergeet.
Op Fok! forum schitter je daar,
Als moderator, altijd klaar.
Met vriendelijkheid en geduld,
Wordt elke situatie onthuld.
Een goede vrouw, zo gewaardeerd,
Dotteke, jij bent wat iedereen begeert.![]()
We hebben hier geen buurtappquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je buurtapp beantwoorden met chatgptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Verzin nou eens zelf iets leuksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:31 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dotteke, zo keurig en net,
Met een hart dat niemand vergeet.
Op Fok! forum schitter je daar,
Als moderator, altijd klaar.
Met vriendelijkheid en geduld,
Wordt elke situatie onthuld.
Een goede vrouw, zo gewaardeerd,
Dotteke, jij bent wat iedereen begeert.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey Josquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je buurtapp beantwoorden met chatgptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welkom in de buurtapp jos.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smiley met een zon met een lach.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Buurtapps doen mij altijd denken aan die reacties dat mensen weggaan omdat andere mensen iets grappigs willen melden maar dat dat niet mag in de buurtapp want daar is het niet voor bedoeldquote:![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leuks zei ikquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Anders ging ik met capuchon rondjes lopen elke avond. Of met een busje rondjes rijdenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders ging ik met capuchon rondjes lopen elke avond. Of met een busje rondjes rijdenen dan l ezen wat ze schrijve
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ze zien niet dat het de rookworstman is hequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
Henk: worst met capusjon op de d minowegUw ADH vitamine Worst
Nou die kwaliteit gaat echt achteruitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
drakin je bent mijn zon
geef me geen bon
van een ton
want dan geef ik je geen zoon
Ik wil geen zoon
drakin,quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou die kwaliteit gaat echt achteruit
Ik wil geen zoon
Sorry dat ik je teleurgesteld heb,
dat was nooit mijn bedoeling,
ik geef je een dochter bij eb (dus bij het strand als het eb is)![]()
Hij rijdt al 10 keer stapvoets de straat in en uit Anita!Uw ADH vitamine Worst
R.I.P DTS.![]()
Wat denk je zelf schele fapbanaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Was dat naar mijn rijm of naar hemarookworst?Uw ADH vitamine Worst
En dan die filmpjes niet kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naar mij dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat denk je zelf schele fapbanaan![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Laatst vroeg iemand aan me waar mijn dochters waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
drakin,
ik geef je een dochter bij eb (dus bij het strand als het eb is)
Nu weet ik dus dat er 1 bij eb zit.
Waar is of zijn de andere dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dankjewelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk wil ik niet echt grapjes maken over dochters etc. dus ik laat het hierbij als je dat niet erg vindt..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatst vroeg iemand aan me waar mijn dochters waren.
Nu weet ik dus dat er 1 bij eb zit.
Waar is of zijn de andere dan?![]()
zijn die hapjes om dat vieze slootwater weg te spoelen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik wil gewoon weten waar ze zijn, ik wist namelijk niet eens dat ik ze hadquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:50 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet echt grapjes maken over dochters etc. dus ik laat het hierbij als je dat niet erg vindt..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb ook liever den hartogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolk mezelf
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:50 schreef drakin het volgende:
zijn die hapjes om dat vieze slootwater weg te spoelen?![]()
![]()
Het is Willie Wartaal mensen!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
drakin,
ik geef je een dochter bij eb (dus bij het strand als het eb is)![]()
Ik heb een Störtebekerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wil je een van de betere Nederlandse artiesten niet zo beledigen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee maar wat ik zei ging er toch ook over dat ik ze bij je ging maken als het eb was.. Dus op het strand etc. Maar dat was niet zo serieus bedoeld, ik weet niet eens of je me leuk vindt of niet dus jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waar ze zijn, ik wist namelijk niet eens dat ik ze had![]()
Het was idd een piraat, wel zwaar bier hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
JajaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe zwaar?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was idd een piraat, wel zwaar bier hoor![]()
![]()
Ik ben al 3 kg aangekomenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Niks mis mee of zie je liever bolk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:54 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Niet vervallen in dat soort simpele tekstjes om punten te scoren.. beetje productief..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen maar weer een licht biertje nemenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:55 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar iets of?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dit maakt het nog zwaarderquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:56 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
6 halve liters 10% bier? Dan is iedereen gigantisch dronken
Zelf vind ik Boeddhisme meer een Leer, en een filosofie.quote:
Al zegt Wikipedia:
"Het boeddhisme is een levensbeschouwelijke en religieuze[1] stroming die ontstond uit de leer die volgens de overlevering werd gesticht door Gautama Boeddha, de historische Boeddha, die volgens de overlevering in de 6e en 5e eeuw v.Chr. in het noorden van India leefde. Boeddhisme ontstond uit lokale religieuze tradities en in interactie met ritualistische en ascetische stromingen binnen het brahmanisme, een van de voorlopers van het huidige hindoeïsme. Boeddhisten geloven dat men bevrijd kan worden uit de cirkel van wedergeboortes door het volgen van de door de Boeddha onderwezen middenweg. De belangrijkste aspecten van deze middenweg zijn het uitbannen van alle materiële verlangens, het zich ethisch gedragen, en het ontwikkelen van de geest. [..]
----
Vind meer dit passend:
"Followers of Buddhism don't acknowledge a supreme god or deity. They instead focus on achieving enlightenment—a state of inner peace and wisdom. When followers reach this spiritual echelon, they're said to have experienced nirvana. The religion's founder, Buddha, is considered an extraordinary being, but not a god."
[History.com]
------
Andere voorbeelden van filosofieen:
"De drie klassieke filosofieën van China zijn confucianisme, daoïsme (dit wordt ook geschreven als taoïsme) en boeddhisme en worden ook wel de Drie Leren genoemd. "
[Chineescultuurplein]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nee en nu?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:57 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk sorry, maar ik ken die niet, wil je die aan me uitleggen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Proostquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leuk liedje, maar idiote clipquote:![]()
![]()
![]()
Blij dat je hier bent.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga morgenochtend een terraskachel in een Suzuki Alto proberen te proppen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nou dan weet ik het niet en krijg ik het ook niet te weten wellicht. Ben ik een beetje teleurgesteld in mijzelf omdat ik een klassieker niet ken en dat ik ook niet het heb kunnen achterhalen na vriendelijk na te vragen.quote:![]()
hahahaaa, en van waar naar waar ga je die proberen te vervoeren?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgenochtend een terraskachel in een Suzuki Alto proberen te proppen.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:55 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar iets of?![]()
Kabamw(h)am
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Blof!quote:
Ik moet 20 kilometer overbruggen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
hahahaaa, en van waar naar waar ga je die proberen te vervoeren?~FEYENOORD~
Google was mss je vriend?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:00 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het niet en krijg ik het ook niet te weten wellicht. Ben ik een beetje teleurgesteld in mijzelf omdat ik een klassieker niet ken en dat ik ook niet het heb kunnen achterhalen na vriendelijk na te vragen.
Maar ik gaf het antwoord
Nu ja WHAM! danquote:
succes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik moet 20 kilometer overbruggen.![]()
![]()
![]()
Japanse boeddhisme, is weer anders, zitten ze voor een tempeltje met een heilig papiertje erin nam je horen A kjo ofzo. Wel gezien bij de jappanersquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf vind ik Boeddhisme meer een Leer, en een filosofie.
Al zegt Wikipedia:
"Het boeddhisme is een levensbeschouwelijke en religieuze[1] stroming die ontstond uit de leer die volgens de overlevering werd gesticht door Gautama Boeddha, de historische Boeddha, die volgens de overlevering in de 6e en 5e eeuw v.Chr. in het noorden van India leefde. Boeddhisme ontstond uit lokale religieuze tradities en in interactie met ritualistische en ascetische stromingen binnen het brahmanisme, een van de voorlopers van het huidige hindoeïsme. Boeddhisten geloven dat men bevrijd kan worden uit de cirkel van wedergeboortes door het volgen van de door de Boeddha onderwezen middenweg. De belangrijkste aspecten van deze middenweg zijn het uitbannen van alle materiële verlangens, het zich ethisch gedragen, en het ontwikkelen van de geest. [..]
----
Vind meer dit passend:
"Followers of Buddhism don't acknowledge a supreme god or deity. They instead focus on achieving enlightenment—a state of inner peace and wisdom. When followers reach this spiritual echelon, they're said to have experienced nirvana. The religion's founder, Buddha, is considered an extraordinary being, but not a god."
[History.com]
------
Andere voorbeelden van filosofieen:
"De drie klassieke filosofieën van China zijn confucianisme, daoïsme (dit wordt ook geschreven als taoïsme) en boeddhisme en worden ook wel de Drie Leren genoemd. "
[Chineescultuurplein]![]()
Nee dat is niet mijn handDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik hou het met mijn andere hand vastquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ow jammer voor sommige mensen, wel goede grip niet waarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oke wat is 'het'?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou het met mijn andere hand vast![]()
Als ie op de straat ligt post ik wel een foto morgenquote:
~FEYENOORD~
Ik praat niet met jou simpelmindje, dus aub ook niet tegen mij, oké!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:09 schreef JeWa100 het volgende:
Nee niet verpesten nu met nonsense reacties ply![]()
geen probleem, maar gun mij ook wat puntjes, ik ben hier weinig tot nooit maar lijk nu wel in de top 50 te kunnen komen deze maand dus gun factor is belangrijk![]()
Ik geloof niet dat ik vroeg ga slapen vandaag, zat net op de pot en de toiletrolhouder vibreerde gewoon van de bass van een feestje hier in de buurt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo dan, ik zal je negeren als je mij dan ook negeert voortaan.. sorry dat ik je op je tenen trapte blijkbaar.. dat was niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik praat niet met jou simpelmindje, dus aub ook niet tegen mij, oké!!![]()
Gezellig vent, schuif aan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof niet dat ik vroeg ga slapen vandaag, zat net op de pot en de toiletrolhouder vibreerde gewoon van de bass van een feestje hier in de buurt.![]()
![]()
Zo gaat het hier volgende week ook in de straatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof niet dat ik vroeg ga slapen vandaag, zat net op de pot en de toiletrolhouder vibreerde gewoon van de bass van een feestje hier in de buurt.
~FEYENOORD~
Ja als we hier allemaal zijn dan is het extra leuk en maakt het niet uit hoeveel of weinig punten we krijgen want we hebben het dan allemaal naar onze zin![]()
![]()
Je moet er niet zo veel mee bezig zijn, werkt veel beter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef JeWa100 het volgende:
geen probleem, maar gun mij ook wat puntjes, ik ben hier weinig tot nooit maar lijk nu wel in de top 50 te kunnen komen deze maand dus gun factor is belangrijk~FEYENOORD~
ik zou op puntjes gaan focussen vanaf begin september als ik jou wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef JeWa100 het volgende:
geen probleem, maar gun mij ook wat puntjes, ik ben hier weinig tot nooit maar lijk nu wel in de top 50 te kunnen komen deze maand dus gun factor is belangrijk![]()
Hier met badeendjequote:
Gezelligheid boven punten idd, komen vanzelf welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet er niet zo veel mee bezig zijn, werkt veel beter.![]()
Is dit een tactiek om me te laten vergeten om te reageren in dit topic (klopt die zin uberhaupt?).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet er niet zo veel mee bezig zijn, werkt veel beter.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Gezelligheid boven punten idd, komen vanzelf wel
~FEYENOORD~
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het kan mij echt geen reet meer schelen, ik kom hier alleen voor de sfeer omdat ik hier een aantal jaar heb meegelopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Is dit een tactiek om me te laten vergeten om te reageren in dit topic (klopt die zin uberhaupt?).~FEYENOORD~
Dan is er de nieuwe ronde? Ik bedoel volgens mij scoor ik nu alsnog veel punten. Niet genoeg om in de top 10 te komen maar de top 30 ofzo kan best wel denk ik..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou op puntjes gaan focussen vanaf begin september als ik jou was![]()
ik zei bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
whahahaaa die sbe tochquote:![]()
![]()
succes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:16 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dan is er de nieuwe ronde? Ik bedoel volgens mij scoor ik nu alsnog veel punten. Niet genoeg om in de top 10 te komen maar de top 30 ofzo kan best wel denk ik..?![]()
Ja ho maar weer, met je vorige account wist je ook prima hoe het werkte hier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:16 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dan is er de nieuwe ronde? Ik bedoel volgens mij scoor ik nu alsnog veel punten. Niet genoeg om in de top 10 te komen maar de top 30 ofzo kan best wel denk ik..?~FEYENOORD~
Hadden ze niet op het podium toen ik ze zagquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
okequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hadden ze niet op het podium toen ik ze zag
zal wel iets eenmaligs zijn geweest![]()
Nee niks 'ja ho maar weer'. Jullie denken blijkbaar dat ik iemand ben die gebanned is. Jullie laten dat redelijk vaak doorschemeren. Hoezo word ik dan niet gebanned als jullie dat denken en dat ook zo vrij-uit willen melden elke keer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ho maar weer, met je vorige account wist je ook prima hoe het werkte hier.![]()
Neequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
oke
zal wel iets eenmaligs zijn geweest
Ik heb het nergens over een ban, ik heb het over je vorige account.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:18 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee niks 'ja ho maar weer'. Jullie denken blijkbaar dat ik iemand ben die gebanned is. Jullie laten dat redelijk vaak doorschemeren. Hoezo word ik dan niet gebanned als jullie dat denken en dat ook zo vrij-uit willen melden elke keer?
Ik ben niet achterlijk he, ik kan als mod niet eens zien wie bij wie hoort. Dit doe ik op ervaring.~FEYENOORD~
boekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wel gezellige muziek hoorquote:![]()
boeken zijn leuker dan bolken
Zo te zien was het van iemand die 21 werd, da's niet echt mijn volk meerquote:
boeken zijn leuker dan bolken
Hap nou niet, negeer hem nou!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een ban, ik heb het over je vorige account.
Ik ben niet achterlijk he, ik kan als mod niet eens zien wie bij wie hoort. Dit doe ik op ervaring.![]()
Wat is jouw volk dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo te zien was het van iemand die 21 werd, da's niet echt mijn volk meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hangt een beetje van m'n bui af wat leuker isquote:
Uuhh, neequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo te zien was het van iemand die 21 werd, da's niet echt mijn volk meer![]()
![]()
Ja iedereen lijkt te denken dat ik quotadien ben. Ik ontken dat. Dan hoef ik toch niet elke keer te horen te krijgen dat moderators weten wat mijn vorige account is etc.? Bedoel dit niet aanvallend of negatief, meer van als jullie ergens iets naast jullie neer hebben weten te leggen (omdat jullie mij toen bijvoorbeeld niet mochten, als ik toen actief was) dat ik dat dan niet elke keer alsnog te horen hoef te krijgen toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een ban, ik heb het over je vorige account.
Ik ben niet achterlijk he, ik kan als mod niet eens zien wie bij wie hoort. Dit doe ik op ervaring.![]()
40+ die gewoon op de kruk aan de hangtafels bier zitten te slempenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
40+ die gewoon op de kruk aan de hangtafels bier zitten te slempen![]()
![]()
Ik was net nog in een boek bezig, heb een boekmeme op mijn telefoon staan en ben van plan straks weer verder te lezen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hangt een beetje van m'n bui af wat leuker is
Of in 1 van de andere 5 boekenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je weet waar 40+ is?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
40+ die gewoon op de kruk aan de hangtafels bier zitten te slempenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat mag je zo zien, maar, ook al maakt het jou niet uit, ik doe wel dingen voor bijvoorbeeld dierenlot.quote:![]()
Hier toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je maakt jezelf belangrijker dan je bent, het interesseert me namelijk niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ja iedereen lijkt te denken dat ik quotadien ben. Ik ontken dat. Dan hoef ik toch niet elke keer te horen te krijgen dat moderators weten wat mijn vorige account is etc.? Bedoel dit niet aanvallend of negatief, meer van als jullie ergens iets naast jullie neer hebben weten te leggen (omdat jullie mij toen bijvoorbeeld niet mochten, als ik toen actief was) dat ik dat dan niet elke keer alsnog te horen hoef te krijgen toch?
Maar wees gewoon jezelf man.~FEYENOORD~
Bier is bijna opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb nog wel wat liggenquote:
Ik kan niemand anders zijn dan mezelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belangrijker dan je bent, het interesseert me namelijk niet.
Maar wees gewoon jezelf man.![]()
Ik pak ook nog maar een biertje, straks lekker tegen de vrouw aankruipen die morgen weer begint met werken na haar vakantie
~FEYENOORD~
Deze was erg lekker, geniet er nog even van en meer dan 1 neem ik vandaag nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oehh, zwaar de eerste dag weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak ook nog maar een biertje, straks lekker tegen de vrouw aankruipen die morgen weer begint met werken na haar vakantie![]()
Niks mis mee, heb ik ook nog een weekje rustquote:~FEYENOORD~
Plannen voor kinderen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb ik ook nog een weekje rust![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb ik ook nog een weekje rust![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Vooral als de man juist op die laatste nacht nog weer seks wil
~FEYENOORD~
Joh, jullie praten hier 300 reacties per 10 minuten ofzo, mag toch wel een beetje een normale vraag tussen zittenquote:![]()
Het is haat en nijd hier. Je moet vechten voor je punten. Niemand gunt elkander iets! Dit is het hol van de leeuw!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef JeWa100 het volgende:
Oke.. hij is impotent of zijn vriendin? Ik heb daar geen idee van namelijk maar jullie reacties geven mij dat idee..quote:![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is haat en nijd hier. Je moet vechten voor je punten. Niemand gunt elkander iets! Dit is het hol van de leeuw!avond
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is haat en nijd hier. Je moet vechten voor je punten. Niemand gunt elkander iets! Dit is het hol van de leeuw!
Zoek nou maar hulp pikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:30 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke.. hij is impotent of zijn vriendin? Ik heb daar geen idee van namelijk maar jullie reacties geven mij dat idee..![]()
![]()
Zo ken ik DTS weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is haat en nijd hier. Je moet vechten voor je punten. Niemand gunt elkander iets! Dit is het hol van de leeuw!
~FEYENOORD~
beaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is haat en nijd hier. Je moet vechten voor je punten. Niemand gunt elkander iets! Dit is het hol van de leeuw!![]()
![]()
Hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:30 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Oke.. hij is impotent of zijn vriendin? Ik heb daar geen idee van namelijk maar jullie reacties geven mij dat idee..~FEYENOORD~
Ja dat is geen gepaste reactie ook als je mij niet mag..vooral ook omdat je geen reden hebt om mij niet te mogenquote:![]()
Dat was ook geen val, ik vroeg jou gewoon iets normaals en kreeg rare reacties. Of mocht ik niet vragen of je kinderen wil? Ik heb echt eerlijk waar (beetje overbodig want ik ben te eerlijk altijd) geen kwade bedoelingen gehad bij wat ik hier vroeg of typtequote:![]()
Dat je geen empathisch vermogen hebt was al heel lang duidelijk, bij je vorige account al.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dat was ook geen val, ik vroeg jou gewoon iets normaals en kreeg rare reacties. Of mocht ik niet vragen of je kinderen wil? Ik heb echt eerlijk waar (beetje overbodig want ik ben te eerlijk altijd) geen kwade bedoelingen gehad bij wat ik hier vroeg of typte
Je bent dus geen spat veranderd, jammer want iedereen heeft recht op een nieuwe kans.
Hier ga ik het ook bij laten, geen zin om hier energie in te steken.~FEYENOORD~
Meestal in de nacht met een flesje Grolschquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Gezellig dat je ff komt buurten, meestal in de nacht![]()
![]()
Proost ouwe reusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meestal in de nacht met een flesje Grolsch
~FEYENOORD~
R.I.P DTS.![]()
Oke, vrij harde bewoordingen, ook gezien je me niet in het echt kent. Maar ik begrijp je wel, had alleen niet verwacht dat zo'n simpele vraag zoveel teweeg bracht (en nee ik weet er dus niks over of je probeert kinderen te maken en of dat lukt of niet en of je kinderen hebt of wat dan ook). Als je eenmaal als negatief gezien wordt dan blijft dat altijd zo, dat is wat ik denk, want aardig wat mensen kunnen daarna niet meer objectief kijken naar hoe een persoon isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat je geen empathisch vermogen hebt was al heel lang duidelijk, bij je vorige account al.
Je bent dus geen spat veranderd, jammer want iedereen heeft recht op een nieuwe kans.
Hier ga ik het ook bij laten, geen zin om hier energie in te steken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2023 23:38:47 ]![]()
Vroeger ook wel gehad, niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Proost jongen!
Stiekem is mijn flesje Grolsch een blikje Klok. Niet verder vertellen.
Grolsch ben ik niet zo'n fan van, heb zelf Amstel.~FEYENOORD~
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[ [url=https://i.fokzine.net/upload/22/10/221005_1_babes127_26.jpghttps://i.fokzine.net/upl(...)27_26.jpg]afbeelding[/url] ]~FEYENOORD~
Toch heerlijk dat alle seizoenen oppassen! Op YouTube staan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is maar 5% ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef drakin het volgende:
Ik had de verkeerde Störtebeker geplaatst
Het is deze
[ afbeelding ]![]()
Amstel is niet veel soeps maar Gelderland is toch ook een net niet provincie.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grootste provincie ongeveer van Nederland maarrrrr oké...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amstel is niet veel soeps maar Gelderland is toch ook een net niet provincie.![]()
Het zijn grote flessen en ik vind het zatquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn grote flessen en ik vind het zat![]()
![]()
De veluwe is wel mooi maar verder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Grootste provincie ongeveer van Nederland maarrrrr oké...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waren dat echt niet jouw handen of stiekum wel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn grote flessen en ik vind het zat![]()
Pils is pils mensen, dit is bij mij met de paplepel ingegoten, bij een ander is dat Grolsch of Bavaria, boeiend.~FEYENOORD~
Ik ben wel een boertje, Grolsch ligt lekker in de hand. Maare ik ga geen 17 euro voor een krat betalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger ook wel gehad, niks mis mee.
Grolsch ben ik niet zo'n fan van, heb zelf Amstel.
Goedkope pils, en vooral Klok is goed te drinken.![]()
![]()
Dat leek mij een mannenhand van die foto en bier hou ik niet vast met linksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waren dat echt niet jouw handen of stiekum wel?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jaa precies wat ik zeg, dat is daar gewoon normaal en niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben wel een boertje, Grolsch ligt lekker in de hand. Maare ik ga geen 17 euro voor een krat betalen.
Goedkope pils, en vooral Klok is goed te drinken.
Ik betaal het wel, maar ik drink max een kratje in de week, dan is het gelukkig nog wel te doen, al is het nu ik vakantie heb wel een dure onderneming
~FEYENOORD~
Wil je een foto van je handen plaatsen om dit te bevestigen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat leek mij een mannenhand van die foto en bier hou ik niet vast met links![]()
Nee je moet me maar vertrouwen op mijn blauwe ogenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:44 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wil je een foto van je handen plaatsen om dit te bevestigen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Plaats jij eens een foto van je worst danquote:~FEYENOORD~
Wij geloven je wel hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee je moet me maar vertrouwen op mijn blauwe ogen~FEYENOORD~
Heb meer pit tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Plaats jij eens een foto van je worst dan
Uw ADH vitamine Worst
Nou ja in sex kan dat gewoon zag ik. Was iemand die opende een thread en daarin was gewoon een middelmatige piemel te zien en die bleef ook staan![]()
Dat doen ze weleens jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:47 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja in sex kan dat gewoon zag ik. Was iemand die opende een thread en daarin was gewoon een middelmatige piemel te zien en die bleef ook staan![]()
Bohhhhhhhhhhh, lekker manquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb meer pit tegenwoordig
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
Dat was jij met een kloontje ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:47 schreef JeWa100 het volgende:
Nou ja in sex kan dat gewoon zag ik. Was iemand die opende een thread en daarin was gewoon een middelmatige piemel te zien en die bleef ook staanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is mooi dat jij dat als mod zegt, helaas denken ze daar 'boven' jou anders over.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat je geen empathisch vermogen hebt was al heel lang duidelijk, bij je vorige account al.
Hier ga ik het ook bij laten, geen zin om hier energie in te steken.
edit: en bolk![]()
![]()
quote:
Ja was ditquote:
SEX / Twijfel of penis voldoet
spoiler alert voor het volgende, een echte piemel in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het koud
Ik ga mijn dekentje onder kruipen en verder in mijn boekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
enjoyquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
Ik heb het koud
Ik ga mijn dekentje onder kruipen en verder in mijn boek![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee waar hij het over heeft uberhaupt. Onsmadelijke beschuldigingen. Mensen geloven niet in 2e kansen maar ze geven ze maar om vervolgens er alleen maar op te kunnen hameren hoe iemand eerst was. Dat is geen kans, dat is gewoon jezelf beter voelen omdat je het idee hebt dat je iemand een 2e kans hebt gegeven. Niet toepasselijk op mij trouwens, hoe graag zij dat ook zouden willenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:49 schreef NotSourButSweet het volgende:
[..]
Het is mooi dat jij dat als mod zegt, helaas denken ze daar 'boven' jou anders over.
edit: en bolk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: