Proost ouwe reusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Meestal in de nacht met een flesje Grolsch
Oke, vrij harde bewoordingen, ook gezien je me niet in het echt kent. Maar ik begrijp je wel, had alleen niet verwacht dat zo'n simpele vraag zoveel teweeg bracht (en nee ik weet er dus niks over of je probeert kinderen te maken en of dat lukt of niet en of je kinderen hebt of wat dan ook). Als je eenmaal als negatief gezien wordt dan blijft dat altijd zo, dat is wat ik denk, want aardig wat mensen kunnen daarna niet meer objectief kijken naar hoe een persoon isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat je geen empathisch vermogen hebt was al heel lang duidelijk, bij je vorige account al.
Je bent dus geen spat veranderd, jammer want iedereen heeft recht op een nieuwe kans.
Hier ga ik het ook bij laten, geen zin om hier energie in te steken.
Vroeger ook wel gehad, niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Proost jongen!
Stiekem is mijn flesje Grolsch een blikje Klok. Niet verder vertellen.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[ [url=https://i.fokzine.net/upload/22/10/221005_1_babes127_26.jpghttps://i.fokzine.net/upl(...)27_26.jpg]afbeelding[/url] ]
dat is maar 5% ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef drakin het volgende:
Ik had de verkeerde Störtebeker geplaatst
Het is deze
[ afbeelding ]
Amstel is niet veel soeps maar Gelderland is toch ook een net niet provincie.quote:
Grootste provincie ongeveer van Nederland maarrrrr oké...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amstel is niet veel soeps maar Gelderland is toch ook een net niet provincie.
Het zijn grote flessen en ik vind het zatquote:
dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn grote flessen en ik vind het zat
De veluwe is wel mooi maar verder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Grootste provincie ongeveer van Nederland maarrrrr oké...
Waren dat echt niet jouw handen of stiekum wel?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn grote flessen en ik vind het zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |