Ik hou het met mijn andere hand vastquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Ow jammer voor sommige mensen, wel goede grip niet waar
Oke wat is 'het'?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hou het met mijn andere hand vast
Als ie op de straat ligt post ik wel een foto morgenquote:
Ik praat niet met jou simpelmindje, dus aub ook niet tegen mij, oké!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:09 schreef JeWa100 het volgende:
Nee niet verpesten nu met nonsense reacties ply
Zo dan, ik zal je negeren als je mij dan ook negeert voortaan.. sorry dat ik je op je tenen trapte blijkbaar.. dat was niet mijn bedoelingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik praat niet met jou simpelmindje, dus aub ook niet tegen mij, oké!!
Gezellig vent, schuif aan!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof niet dat ik vroeg ga slapen vandaag, zat net op de pot en de toiletrolhouder vibreerde gewoon van de bass van een feestje hier in de buurt.
Zo gaat het hier volgende week ook in de straatquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik geloof niet dat ik vroeg ga slapen vandaag, zat net op de pot en de toiletrolhouder vibreerde gewoon van de bass van een feestje hier in de buurt.
Je moet er niet zo veel mee bezig zijn, werkt veel beter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef JeWa100 het volgende:
geen probleem, maar gun mij ook wat puntjes, ik ben hier weinig tot nooit maar lijk nu wel in de top 50 te kunnen komen deze maand dus gun factor is belangrijk
ik zou op puntjes gaan focussen vanaf begin september als ik jou wasquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef JeWa100 het volgende:
geen probleem, maar gun mij ook wat puntjes, ik ben hier weinig tot nooit maar lijk nu wel in de top 50 te kunnen komen deze maand dus gun factor is belangrijk
Hier met badeendjequote:
Gezelligheid boven punten idd, komen vanzelf welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet er niet zo veel mee bezig zijn, werkt veel beter.
Is dit een tactiek om me te laten vergeten om te reageren in dit topic (klopt die zin uberhaupt?).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet er niet zo veel mee bezig zijn, werkt veel beter.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Gezelligheid boven punten idd, komen vanzelf wel
Het kan mij echt geen reet meer schelen, ik kom hier alleen voor de sfeer omdat ik hier een aantal jaar heb meegelopen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Is dit een tactiek om me te laten vergeten om te reageren in dit topic (klopt die zin uberhaupt?).
Dan is er de nieuwe ronde? Ik bedoel volgens mij scoor ik nu alsnog veel punten. Niet genoeg om in de top 10 te komen maar de top 30 ofzo kan best wel denk ik..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou op puntjes gaan focussen vanaf begin september als ik jou was
whahahaaa die sbe tochquote:
succes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:16 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dan is er de nieuwe ronde? Ik bedoel volgens mij scoor ik nu alsnog veel punten. Niet genoeg om in de top 10 te komen maar de top 30 ofzo kan best wel denk ik..?
Ja ho maar weer, met je vorige account wist je ook prima hoe het werkte hier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:16 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dan is er de nieuwe ronde? Ik bedoel volgens mij scoor ik nu alsnog veel punten. Niet genoeg om in de top 10 te komen maar de top 30 ofzo kan best wel denk ik..?
Hadden ze niet op het podium toen ik ze zagquote:
okequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hadden ze niet op het podium toen ik ze zag
Nee niks 'ja ho maar weer'. Jullie denken blijkbaar dat ik iemand ben die gebanned is. Jullie laten dat redelijk vaak doorschemeren. Hoezo word ik dan niet gebanned als jullie dat denken en dat ook zo vrij-uit willen melden elke keer?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ho maar weer, met je vorige account wist je ook prima hoe het werkte hier.
Neequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
oke
zal wel iets eenmaligs zijn geweest
Ik heb het nergens over een ban, ik heb het over je vorige account.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:18 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Nee niks 'ja ho maar weer'. Jullie denken blijkbaar dat ik iemand ben die gebanned is. Jullie laten dat redelijk vaak doorschemeren. Hoezo word ik dan niet gebanned als jullie dat denken en dat ook zo vrij-uit willen melden elke keer?
Wel gezellige muziek hoorquote:
Zo te zien was het van iemand die 21 werd, da's niet echt mijn volk meerquote:
Hap nou niet, negeer hem nou!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een ban, ik heb het over je vorige account.
Ik ben niet achterlijk he, ik kan als mod niet eens zien wie bij wie hoort. Dit doe ik op ervaring.
Wat is jouw volk dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo te zien was het van iemand die 21 werd, da's niet echt mijn volk meer
Hangt een beetje van m'n bui af wat leuker isquote:
Uuhh, neequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo te zien was het van iemand die 21 werd, da's niet echt mijn volk meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |