Tot ze 18 wordt en een hengst als partner kiestquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:15 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Mwoa, ik kan het wel waarderen eigenlijk, leukere hobby dan breien ofzo voor een kind
.33 liters vooralquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je een rondje door de buurt aan het doen of zit je gewoon halve liters te klappen?
Heb je wel sneller meer blikkenquote:
beter 10 hobby's in de lucht dan 1 in de handquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Beter een hobby dan geen hobby toch?
Niet meer in de water gooienquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je wel sneller meer blikken
Waarom zou je genoegen nemen met één hobby in de hand, als je met tien hobby's in de lucht kunt jongleren? Zo blijf je tenminste lekker bezig én kun je altijd zeggen dat je het leven in balans houdt – letterlijk! 🤹♂️🎉quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
beter 10 hobby's in de lucht dan 1 in de hand
Huh?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:17 schreef JeWa100 het volgende:
Waarom verzamelde hemarookworst blikken op zaterdagavond 26 augustus 2023 om 22:06 uur?
Omdat hij dacht dat het de perfecte manier was om een "rook-signaal" naar de automaat te sturen en zo een extra lange file voor de snacks te creëren! 🥫🚗😄
Kijk uit! ZE IS LOS!!!1!!!quote:
lees eensquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:20 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Waarom zou je genoegen nemen met één hobby in de hand, als je met tien hobby's in de lucht kunt jongleren? Zo blijf je tenminste lekker bezig én kun je altijd zeggen dat je het leven in balans houdt – letterlijk! 🤹♂️🎉
Waarom noemen ze die kleine muis altijd "Ieniminimuis"?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
And I ;ve been doing just fine
Hoe ik het heb opgeschreven, volgens mij draai je het nu omquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:23 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Wat moet ik lezen als ik vragen mag drakin, vurig typje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |