Hey Ezquote:
Nog een goede verjaardag gehad?quote:
Hey Sal, welke film?quote:
Ja prima, alleen te veel gekocht aan gebak en hapjes moet mij opofferen nuquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog een goede verjaardag gehad?
Je kan nooit teveel gebak en hapjes hebben. Meer voor de dag er na!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prima, alleen te veel gekocht aan gebak en hapjes moet mij opofferen nu
Nou voor de lijn pppfffffquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je kan nooit teveel gebak en hapjes hebben.
1 lijn :quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou voor de lijn pppfffff
Heb een gebak doos vol met slagroomtruffels gekregen zaten er 100 in, een doos bonbons en een zak chocolade
2 regels om te onthouden. Rond is ook een vorm en Buddha is ook een God.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou voor de lijn pppfffff
Heb een gebak doos vol met slagroomtruffels gekregen zaten er 100 in, een doos bonbons en een zak chocolade
Buddha is geen god, en boeddhisme geen religie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2 regels om te onthouden. Rond is ook een vorm en Buddha is ook een God.
quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
2 regels om te onthouden. Rond is ook een vorm en Buddha is ook een God.
Religieuze stroming dan. Want dat is het wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Buddha is geen god, en boeddhisme geen religie.
Ik vond mooi gezegd en hou het in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Religieuze stroming dan. Want dat is het wel.
You toquote:
Filosofie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Religieuze stroming dan. Want dat is het wel.
Mogen poepen in de poepquote:
Is dat niet het empirisme?quote:
Heuj die naam herken ik ook nog van vroegerquote:
quote:
Laforest heeft ook een paar keer hier mee gedaan heeft zelfs een keer gewonnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuj die naam herken ik ook nog van vroeger
Dan ga je lekker in bed bolkenquote:
Het is echt rustig hier. Als mensen moeten werken is het een stuk drukker hierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:50 schreef Ezechielk het volgende:
Er kan niet genoeg gebolkt worden.
Daar word ik juist moe vanquote:
Dan ga je slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |