Ik of chatgpt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe ik het heb opgeschreven, volgens mij draai je het nu om
Ik ook nietquote:
Wel aan kaasquote:
Dotteke, zo keurig en net,quote:
We hebben hier geen buurtappquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je buurtapp beantwoorden met chatgpt
Verzin nou eens zelf iets leuksquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:31 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Dotteke, zo keurig en net,
Met een hart dat niemand vergeet.
Op Fok! forum schitter je daar,
Als moderator, altijd klaar.
Met vriendelijkheid en geduld,
Wordt elke situatie onthuld.
Een goede vrouw, zo gewaardeerd,
Dotteke, jij bent wat iedereen begeert.
Hey Josquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je buurtapp beantwoorden met chatgpt
Buurtapps doen mij altijd denken aan die reacties dat mensen weggaan omdat andere mensen iets grappigs willen melden maar dat dat niet mag in de buurtapp want daar is het niet voor bedoeldquote:
leuks zei ikquote:
Anders ging ik met capuchon rondjes lopen elke avond. Of met een busje rondjes rijdenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anders ging ik met capuchon rondjes lopen elke avond. Of met een busje rondjes rijden
Ze zien niet dat het de rookworstman is hequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
Henk: worst met capusjon op de d minoweg
Nou die kwaliteit gaat echt achteruitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:37 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
drakin je bent mijn zon
geef me geen bon
van een ton
want dan geef ik je geen zoon
drakin,quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou die kwaliteit gaat echt achteruit
Ik wil geen zoon
Wat denk je zelf schele fapbanaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Was dat naar mijn rijm of naar hemarookworst?
Naar mij dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat denk je zelf schele fapbanaan
Laatst vroeg iemand aan me waar mijn dochters waren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:41 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
drakin,
Sorry dat ik je teleurgesteld heb,
dat was nooit mijn bedoeling,
ik geef je een dochter bij eb (dus bij het strand als het eb is)
Dankjewelquote:
Eigenlijk wil ik niet echt grapjes maken over dochters etc. dus ik laat het hierbij als je dat niet erg vindt..quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatst vroeg iemand aan me waar mijn dochters waren.
Nu weet ik dus dat er 1 bij eb zit.
Waar is of zijn de andere dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |