Dus ik heb mezelf een rondleiding gegevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh gelukkig, er zijn foto's![]()
We (Jflip, LHO en ik) zijn uiteindelijk om 3.30 maar eens gaan slapenNiet heel verstandig, aangezien begin van de middag mijn oom en tante op de koffie komen.
Onwijs bedankt allemaal! Ik vond alles erg lekker. Het liep weer net zo fijn als vorige keer. Handig als iedereen wat meebrengt.
Het was bij vlagen heerlijk chaotischIk heb wel de rondleidingen door het huis enzo overgeslagen bedacht ik later. En de dames met thee hebben geen suiker of zoetje aangeboden gekregen.
gut, je had er toch best bij kunnen zijn. Té lang geleden.quote:
Op zondag 27 augustus 2023 06:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel erg leuk om te lezen dat jullie zo erg hebben genoten van een, denk meer dan geslaagde, bbq meet bij Lucky![]()
Is er uiteindelijk nog veel eten over of viel dat wel mee?
Ja volgens mij ligt mijn trui nog bij julliequote:Op zondag 27 augustus 2023 09:31 schreef JFlip het volgende:
Bedankt voor alle gezelligheid , het lekkere eten en drinken wat jullie hebben meegebracht en alle mooie verhalen.. de after-party ging nog even door en volgens mij ligt er nog iemand in m’n woonkamer te snurken 😀
Respect voor de mensen die nog een paar uur moesten motoren of autorijden om thuis te komen!
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar…
😳 hèhquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Oké het meest teleurstellende in het echte leven was dat AnneX niet in afkortingen praat in het echt
Nog een handvol lamskoteletjes om het af te makenquote:
Die asperges waren geweldig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Asperges: https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon Niet zó ingewikkeld als zijn andere recepten vaak zijn qua inkopen en bereiden.
Klapperden jullie oren niet? We hebben het zo vaak over jullie (en @Isabeau en @Lonaa) gehad dat we jullie er zo graag bij hadden gehad (anderen natuurlijk ook maar jullie ....)quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef Blues het volgende:
Meegenoten van jullie verhalen en de paar foto's![]()
We hebben we de hele avond lopen F-5 en om te kijken of er nieuws was en of er al foto's waren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Klapperden jullie oren niet? We hebben het zo vaak over jullie (en @:Isabeau en @:Lonaa) gehad dat we jullie er zo graag bij hadden gehad (anderen natuurlijk ook maar jullie ....)
Volgens mij was er weinig over. Van @Lucky_Strike kreeg ik een stukje overgebleven (hoe dan???) feta mee om straks heel heel langzaam van te genieten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben we de hele avond lopen F-5 en om te kijken of er nieuws was en of er al foto's waren.
Ziet er allemaal reuze gezellig en lekker uit.
Was er veel over?
Inderdaad...Ik zat met open mond van verbazing te kijken. Het is zo ontzettend gaaf geworden. Da's hele dagen vakantie vieren in eigen huis. En ik snap nu ook hoe het allemaal ligt tov het huis (ik heb minder dan nul inzicht in zoiets)quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike ik zag een paar overzichtsfoto's van jullie tuin, en sinds wij er de laatste keer waren kan ik alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken!
@AnneX voorbeeldje in post 24: P.tent . Je doet het van tijd tot tijd echt welquote:
Idd. Die tuin is geweldig geworden. Was het eerste dat opviel toen ik de tuin in liep.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike ik zag een paar overzichtsfoto's van jullie tuin, en sinds wij er de laatste keer waren kan ik alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken!
Ah...nu snap ik het verschil met die van mijn moeder. Daar heeft nooit yoghurt in gezeten. Daar griezelde ze van. En een vriendin maakt ze ook en die gebruikt ook echt geen yoghurt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eitjesrecept:
https://www.leukerecepten.nl/recepten/gevulde-eieren-recept/ en dan maal heulveul mensen, want dan is het lolliger om te maken. Ik had citroenmayonaise ipv gewone mayonaise. Omdat op voorraad
Supersimpel! Met superverse peterselie en bieslook uit de tuin van @:Lucky_Strike , verzameld en gesneden door mijn ‘keukenhulpje’ @:AnneX
Zo fijn van het weerquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net wakker![]()
![]()
En eigenlijk maar 1 foto gemaakt, toen de eettafel in opbouw was. Inclusief regendruppels op de borden van het enige buitje wat we hadden.
[ afbeelding ]
Lollig hoe men de koude schotel als voorgerecht beschouwde en zelfs op stokbrood smeerde. Dat doen ‘wij’ nietFijn dat hij in de smaak viel!
Diversiteit aan vleesjes en BBQ garniturenFeta heb ik aan me voorbij laten gaan
LS en Flip wonen mooiEn hadden het zo druk dat ik ze niet lastig ging vallen met een vraag om rondleiding. En zelf rondsnuffelen… niet mijn stijl
Behalve in de keuken dan, daar heb ik kastjes opengetrokken. En onbedoeld hun vaatwassystematiek overhoop gegooid
![]()
Piep geaaid, die vond ons maar knap ingewikkeld!
Geef je email maar door via DM.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:52 schreef Morgane89 het volgende:
Heeft er iemand ook nog foto's van de vorige bbq-meet in een PM staan?
Ik probeer me nog wat gezichten voor de geest te halen.
Volgens mij heeft @AnneX toen foto’s gemaakt. Ik zie nog die taarten met viooltjes voor mequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:52 schreef Morgane89 het volgende:
Heeft er iemand ook nog foto's van de vorige bbq-meet in een PM staan?
Ik probeer me nog wat gezichten voor de geest te halen.
Ik snap het verschil tussen PM en DM nooit... Maar ik bedoelde de vorige keer bij Lucky_Strike.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Geef je email maar door via DM.
PM vind ik erg onhandig
Maar mss bedoel je niet die BBQ Black Smoke meet waar ik aan refereer.
PM: https://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op zondag 27 augustus 2023 19:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik snap het verschil tussen PM en DM nooit... Maar ik bedoelde de vorige keer bij Lucky_Strike.
Private message vs Direct messagequote:Op zondag 27 augustus 2023 19:18 schreef sigme het volgende:
[..]
PM: https://messages.fok.nl/inbox.php
Hele lappen tekst, met enter en citaten
DM: https://dm.fok.nl
Korte berichtjes, komen direct in beeld (op de desktop)
Wat zonde! We hebben jullie gemist. Is het nog gelukt om een filmpje jullie kant op te sturen? Ik heb dat een beetje gemist.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:47 schreef golfer het volgende:
Jullie zullen ongetwijfeld veel lekkerder eten dan wij net hebben gedaan.
Die bistro in Haarlem viel namelijk zwaar tegen.
Jij als grootste fan had het grootste recht om het mee naar huis te nemenquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij was er weinig over. Van @:Lucky_Strike kreeg ik een stukje overgebleven (hoe dan???) feta mee om straks heel heel langzaam van te genieten.
2 kiloquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:20 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[..]
Nog een handvol lamskoteletjes om het af te maken
Tot mijn verbazing gingen zelfs die nog allemaal op![]()
Ik had wat meer ruimte moeten houden voor de toetjes, ik ben dol op toetjes en kan behoorlijk wat eten, maar het paste er echt niet meer bij. Ok, de panna cotta paste nog net. Gelukkig mocht ik wat brownies en boterkoek mee naar huis![]()
Ik was vanochtend 2 kilo zwaarder dan gisterochtend![]()
Dank je! Ik heb zo veel complimenten gekregen in de afgelopen paar weken. Er is ook zo'n 50 man op visite geweestquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken!
Haha, het voorgerecht. Ik lees dat net ook. Het kwam toevallig als eerste op tafel. Ik eet het ook wel op stokbrood trouwens. En net nog op het brood van LHOquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollig hoe men de koude schotel als voorgerecht beschouwde en zelfs op stokbrood smeerde. Dat doen ‘wij’ nietFijn dat hij in de smaak viel!
Diversiteit aan vleesjes en BBQ garniturenFeta heb ik aan me voorbij laten gaan
LS en Flip wonen mooiEn hadden het zo druk dat ik ze niet lastig ging vallen met een vraag om rondleiding. En zelf rondsnuffelen… niet mijn stijl
Behalve in de keuken dan, daar heb ik kastjes opengetrokken. En onbedoeld hun vaatwassystematiek overhoop gegooid
![]()
Piep geaaid, die vond ons maar knap ingewikkeld!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik pakte net mijn tas uit en zie tot mijn schande het cadeautje voor julliezoek straks even een envelop en stuur het op
Ik dacht dat ik de enige was, dus had het niet gemeld.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de foto's van @:AnneX beveiligd met een wachtwoord?
Had ik ook. Eerst kon ik ze wel zien en opeens weer niet, dacht ook dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de foto's van @:AnneX beveiligd met een wachtwoord?
Oh ja, die zuurkoolpot kwam met een oude theedoek om het deksel heel te houden op die rammelige dijkjes daaro bij jullie. Het was niet speciaal de bedoeling om je op te zadelen met een oude theedoek maar ik wil 'm ook niet terugquote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, die zuurkoolpot kwam met een oude theedoek om het deksel heel te houden op die rammelige dijkjes daaro bij jullie. Het was niet speciaal de bedoeling om je op te zadelen met een oude theedoek maar ik wil 'm ook niet terug
Een positieve post: Ik heb je wel horen vragen of iemand thee wilde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vergat helemaal om je potjes te geven. En Kaatje heeft geen verse kruiden meegekregen. Niemand kreeg ook koffie bedacht ik later. Ach ja.
Oh, die potjesquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vergat helemaal om je potjes te geven. En Kaatje heeft geen verse kruiden meegekregen. Niemand kreeg ook koffie bedacht ik later. Ach ja.
J was bezig om thee voor mensen te maken, ik had er zelf nooit aan gedachtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een positieve post: Ik heb je wel horen vragen of iemand thee wilde.
De koffie heb ik 's nachts na thuiskomst nog genomen…
Hun huishouden is op die manier ook verrijkt met een gastendoekje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, die zuurkoolpot kwam met een oude theedoek om het deksel heel te houden op die rammelige dijkjes daaro bij jullie. Het was niet speciaal de bedoeling om je op te zadelen met een oude theedoek maar ik wil 'm ook niet terug
Ik was blij met de thee (want had het een beetje koud gekregen) en drink hem zonder suiker. Was dat anders geweest dan had ik het wel gevraagd of was ik gaan zoekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J was bezig om thee voor mensen te maken, ik had er zelf nooit aan gedacht![]()
Wij drinken 's avonds nooit koffie of thee dus het zit totaal niet in mijn systeem.
Dank je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
@:Lucky_Strike, ik heb mijn koeltas ooit gekocht bij Conrad Electronics in Duitsland.
Daar is 'ie niet meer te vinden, maar dit is een soortgelijk model, met klep aan de bovenkant:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.18.ProductTitle
Hier nog meer varianten: https://www.idealo.de/pre(...)omoe-icebreezer.html
Checkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je!
@:morgane89, heb je de bierdopjes nog meegenomen eigenlijk? Ik vond 's ochtends een leeg schaaltje maar geen idee hoe dat is gekomen.
Ik doe een poging voor een crowdfundingactie, voor een nieuwe rolstoelbus voor een vriendin. Maar je schijnt er op het moment weinig voor te krijgen, dus ik vraag me af of het veel zin heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:31 schreef Troel het volgende:
Bierdopjes? Spaar je bierdopjes @:Morgane89 ?
Geen idee eigenlijk. Maar elke cent is er eentje tochquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:32 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik doe een poging voor een crowdfundingactie, voor een nieuwe rolstoelbus voor een vriendin. Maar je schijnt er op het moment weinig voor te krijgen, dus ik vraag me af of het veel zin heeft.
Ja, zeker. Zo'n aangepaste bus is verdomd duurquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar elke cent is er eentje toch
Leuk geprobeerd maar helaas.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:45 schreef AnneX het volgende:
Dacht voor een volgende meet midden in het land aan een flinke ruimte met ruime keuken aan de overkant. Gemaild met de overbuurman: niet dus. Catering in eigen beheer, geen bbq buiten mogelijk en 2 december al gereserveerd.
Ons huis is écht te klein.
Helaasch.
Konijnenvoer, dan komen @Tele6 en @Candaasje misschien ookquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar helaas.
Ik vind een vleesloze of vleeslight meet ook prima. We hebben de laatste twee keer veel vlees gegeten.
Helaas, ik heb dat weekend nachtdienstenquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Konijnenvoer, dan komen @:tele6 en @:candaasje misschien ook
Vroeg diner bij je werk in de buurt een optie?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Helaas, ik heb dat weekend nachtdiensten
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vroeg diner bij je werk in de buurt een optie?
Jij hebt wel een eckte grote tuinquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.
Maar dan moet het inderdaad wel in de buurt zijn van werk, of huis, of er ergens beetje tussen in.
Maar laat mij niet de limiterende factor zijn hoor
Ik wil dat best een keer doen (als mensen een plantbased meet zien zittenquote:
In decemberquote:
Iets om in gedachten te houden, toch? En als het qua planning niet lukt omdat een verder-weg locatie toch fijner is, dan vragen we een volgende keer eerst naar jouw nachtdienstplanningquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.
Maar dan moet het inderdaad wel in de buurt zijn van werk, of huis, of er ergens beetje tussen in.
Maar laat mij niet de limiterende factor zijn hoor
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In december
Wie heeft er 35884 vuurkorven!?!?
Veganquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.
Maar wat is een plantbased meet?
Veganquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.
Maar wat is een plantbased meet?
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik ben overtuigd, dank.
Dus ook geen gevulde eitjes dan…
December is wel stamppot tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…
Ik heb nog geen vlaaitikkie gezien, klopt dat?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…
Kloptquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlaaitikkie gezien, klopt dat?
Ik dacht er steeds wel aan maar vergat het te vragen omdat ik dat fok niet open had. Maar het geld zou er moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KloptRest had me gepord, wat in de drukte van de afgelopen weken helpend was. Ik tik je meteen
Vegan gehakt?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Bestaat vegan Chili Con Carne?
Zo ja, wat is dan de vleesvervanger?
Geen idee. Nooit gekocht of gegeten. Maar je kan het gewoon in de supermarkt kopen.quote:
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gekocht of gegeten. Maar je kan het gewoon in de supermarkt kopen.
Geen idee, maar het is al fijn rul, in lasagne en bolognese werk het heel goed en smaakt het primaquote:
Heb mijn post geëditquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.
Heb dat ook nog nooit in de supermarkt in mijn handen gehad.
Maar zal eens Googlen, dat kan ook…
In Nijmegen is een heel goed plantbased restaurant De Winkel, en in Arnhem Konijnenvoer. De laatste heeft een “deftig” restaurant en een trattoria. Daar is het smullenquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.
Heb dat ook nog nooit in de supermarkt in mijn handen gehad.
Maar zal eens Googlen, dat kan ook…
Ik wijs vegan niet af, maar ik rij nu niet meteen die kant op om het te proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Nijmegen is een heel goed plantbased restaurant De Winkel, en in Arnhem Konijnenvoer. De laatste heeft een “deftig” restaurant en een trattoria. Daar is het smullen
Was meer voor wanneer je in de buurt zou zijn. Al stapt een vriendin uit Amsterdam er wel voor in de autoquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijs vegan niet af, maar ik rij nu niet meteen die kant op om het te proberen.
Maar ik wil het wel een keer, wat dichter bij huis, proberen. Niet om veganist te worden, maar om te kijken/proeven wat het is…
Maar excuus, we dwalen af.
Ik was vooral hardop aan het nadenken wat je in december buiten aan vegan voedsel kan eten en kwam zo uit bij bonen en Chili Con Carne…
Dank je wel, maar de vierdaagse is maar 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was meer voor wanneer je in de buurt zou zijn. Al stapt een vriendin uit Amsterdam er wel voor in de auto
OK….quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet naar een veganbijeenkomst.
Waar dan ook.
Oprecht benieuwd!?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet naar een veganbijeenkomst.
Waar dan ook.
Ik ben geen groenteneter.quote:
Lijkt mij ook leuk, ergens vlg zomerquote:Op zondag 3 september 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta wel open voor een vegan-bbq-meet een keer in de tuin bij CandaasjeAllemaal nieuwe dingen proberen, echt wat voor mij
Maar niet 2 december dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nostalgie
Bij BBQ I waren de asperges van @Barreltje!quote:Op zondag 29 juni 2025 07:29 schreef Barreltje het volgende:
Deze asperges waren niet van mij![]()
Ik was helaas niet bij de meet
@Barreltje En deze keer?quote:Op zondag 29 juni 2025 07:29 schreef Barreltje het volgende:
Deze asperges waren niet van mij![]()
Ik was helaas niet bij de meet
Nope, helaas was 6 augustus een datum waar het me NIET ging lukkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |