Gereekst…quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik update morgen de OP wel met de meest recente lijst.
Ah…de oud en nieuw/verjaardagen/gezelligedagen/latenweietslekkerseten salade van oom Janquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:golfer wat de naam zegt: een koude schotel
Recepten variëren maar in ieder geval gekookte aardappel, rundvlees, erwten, augurkjes, eieren, mayo en wat de kok nog meer bedenkt. Geserveerd op een schaal op blaadjes sla.
Als ik geïnspireerd ben ga ik er retro mee. Met tomaatjes en eitjes in vormpjes en velen komkommerslierten
En vergeet de kermis niet!quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah…de oud en nieuw/verjaardagen/gezelligedagen/latenweietslekkerseten salade van oom Jan
Da’s hier dan weer niet zo’n traditie 😉quote:
Typisch Limburgse cuisine, ik hou wel van zulke klassiekers op zijn tijd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Recepten variëren maar in ieder geval gekookte aardappel, rundvlees, erwten, augurkjes, eieren, mayo en wat de kok nog meer bedenkt. Geserveerd op een schaal op blaadjes sla.
Als ik geïnspireerd ben ga ik er retro mee. Met tomaatjes en eitjes in vormpjes en velen komkommerslierten
Ah, een soort variant op een huzarensalade. Is dat rundvlees dan zoervleisj?quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Neequote:Op maandag 7 augustus 2023 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, een soort variant op een huzarensalade. Is dat rundvlees dan zoervleisj?
Ik kan kijken of ik een randje kan voorzien rondom de koudeschotelquote:Op maandag 7 augustus 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
Retro
Kan iemand dan gevulde eitjes maken plies
Oh, dat hadden we nog niet besproken zie ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe laat begint de BBQ?Want de dag ervoor heb ik al volgepland en eerder wil ik geen eitjes gaan klaarmaken.
Adres volgt per DM?quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, dat hadden we nog niet besproken zie ik![]()
Euh, 15.30?
Wij zijn er niet voor 16:00 uur.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Euh, 15.30?
quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan kijken of ik een randje kan voorzien rondom de koudeschotelIesch traditie
Dan nog rolletjes ham metquote:
Lekker retro.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan nog rolletjes ham metslappe asperges uit pot
erbij en het feest is compleet
Alleen als je ook zo’n hippe asbak met magisch draaischijfje hebtquote:Op maandag 7 augustus 2023 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker retro.
Ik neem het glaasje sigaretten voor op tafel wel mee…
Wij noemden die asperges 'dooie vingers'quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
(nog even onder voorbehoud, ik wil de week voor de meet op vakantie, maar als de meubelmakert geen vrij krijgt dan kan het zijn dat de vakantie nog verschuift - maar als dat lukt dan ben ik er) - Bakkerijdag, dus ik ben er niet eerder dan tegen zessen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, 15.30?
Slappe asperges uit pot zijn de beste basis voor aspergesoep. Pot asperges van Aarts met vocht en al tegen de kook aan brengen, kwart pak boter er in, blender er op, klaar.quote:Op maandag 7 augustus 2023 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |