Ik was blij met de thee (want had het een beetje koud gekregen) en drink hem zonder suiker. Was dat anders geweest dan had ik het wel gevraagd of was ik gaan zoekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J was bezig om thee voor mensen te maken, ik had er zelf nooit aan gedacht![]()
Wij drinken 's avonds nooit koffie of thee dus het zit totaal niet in mijn systeem.
Dank je!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
@:Lucky_Strike, ik heb mijn koeltas ooit gekocht bij Conrad Electronics in Duitsland.
Daar is 'ie niet meer te vinden, maar dit is een soortgelijk model, met klep aan de bovenkant:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_12.18.ProductTitle
Hier nog meer varianten: https://www.idealo.de/pre(...)omoe-icebreezer.html
Checkquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je!
@:morgane89, heb je de bierdopjes nog meegenomen eigenlijk? Ik vond 's ochtends een leeg schaaltje maar geen idee hoe dat is gekomen.
Ik doe een poging voor een crowdfundingactie, voor een nieuwe rolstoelbus voor een vriendin. Maar je schijnt er op het moment weinig voor te krijgen, dus ik vraag me af of het veel zin heeft.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:31 schreef Troel het volgende:
Bierdopjes? Spaar je bierdopjes @:Morgane89 ?
Geen idee eigenlijk. Maar elke cent is er eentje tochquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:32 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik doe een poging voor een crowdfundingactie, voor een nieuwe rolstoelbus voor een vriendin. Maar je schijnt er op het moment weinig voor te krijgen, dus ik vraag me af of het veel zin heeft.
Ja, zeker. Zo'n aangepaste bus is verdomd duurquote:Op woensdag 30 augustus 2023 08:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar elke cent is er eentje toch
Leuk geprobeerd maar helaas.quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:45 schreef AnneX het volgende:
Dacht voor een volgende meet midden in het land aan een flinke ruimte met ruime keuken aan de overkant. Gemaild met de overbuurman: niet dus. Catering in eigen beheer, geen bbq buiten mogelijk en 2 december al gereserveerd.
Ons huis is écht te klein.
Helaasch.
Konijnenvoer, dan komen @Tele6 en @Candaasje misschien ookquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar helaas.
Ik vind een vleesloze of vleeslight meet ook prima. We hebben de laatste twee keer veel vlees gegeten.
Helaas, ik heb dat weekend nachtdienstenquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Konijnenvoer, dan komen @:tele6 en @:candaasje misschien ook
Vroeg diner bij je werk in de buurt een optie?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Helaas, ik heb dat weekend nachtdiensten
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vroeg diner bij je werk in de buurt een optie?
Jij hebt wel een eckte grote tuinquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.
Maar dan moet het inderdaad wel in de buurt zijn van werk, of huis, of er ergens beetje tussen in.
Maar laat mij niet de limiterende factor zijn hoor
Ik wil dat best een keer doen (als mensen een plantbased meet zien zittenquote:
In decemberquote:
Iets om in gedachten te houden, toch? En als het qua planning niet lukt omdat een verder-weg locatie toch fijner is, dan vragen we een volgende keer eerst naar jouw nachtdienstplanningquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.
Maar dan moet het inderdaad wel in de buurt zijn van werk, of huis, of er ergens beetje tussen in.
Maar laat mij niet de limiterende factor zijn hoor
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In december
Wie heeft er 35884 vuurkorven!?!?
Veganquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.
Maar wat is een plantbased meet?
Veganquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.
Maar wat is een plantbased meet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |