Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vroeg diner bij je werk in de buurt een optie?
Jij hebt wel een eckte grote tuinquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.
Maar dan moet het inderdaad wel in de buurt zijn van werk, of huis, of er ergens beetje tussen in.
Maar laat mij niet de limiterende factor zijn hoor
Ik wil dat best een keer doen (als mensen een plantbased meet zien zittenquote:
In decemberquote:
Iets om in gedachten te houden, toch? En als het qua planning niet lukt omdat een verder-weg locatie toch fijner is, dan vragen we een volgende keer eerst naar jouw nachtdienstplanningquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, op zich... dat hoeft niet eens vroeg te zijn, want ik start pas om twaalf uur.
Maar dan moet het inderdaad wel in de buurt zijn van werk, of huis, of er ergens beetje tussen in.
Maar laat mij niet de limiterende factor zijn hoor
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In december
Wie heeft er 35884 vuurkorven!?!?
Veganquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.
Maar wat is een plantbased meet?
Veganquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kampvuur, is die wildernis met een beetje mazzel ook meteen weggebrand.
Maar wat is een plantbased meet?
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik ben overtuigd, dank.
Dus ook geen gevulde eitjes dan…
December is wel stamppot tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…
Ik heb nog geen vlaaitikkie gezien, klopt dat?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…
Kloptquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlaaitikkie gezien, klopt dat?
Ik dacht er steeds wel aan maar vergat het te vragen omdat ik dat fok niet open had. Maar het geld zou er moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KloptRest had me gepord, wat in de drukte van de afgelopen weken helpend was. Ik tik je meteen
Vegan gehakt?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Bestaat vegan Chili Con Carne?
Zo ja, wat is dan de vleesvervanger?
Geen idee. Nooit gekocht of gegeten. Maar je kan het gewoon in de supermarkt kopen.quote:
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gekocht of gegeten. Maar je kan het gewoon in de supermarkt kopen.
Geen idee, maar het is al fijn rul, in lasagne en bolognese werk het heel goed en smaakt het primaquote:
Heb mijn post geëditquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.
Heb dat ook nog nooit in de supermarkt in mijn handen gehad.
Maar zal eens Googlen, dat kan ook…
In Nijmegen is een heel goed plantbased restaurant De Winkel, en in Arnhem Konijnenvoer. De laatste heeft een “deftig” restaurant en een trattoria. Daar is het smullenquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.
Heb dat ook nog nooit in de supermarkt in mijn handen gehad.
Maar zal eens Googlen, dat kan ook…
Ik wijs vegan niet af, maar ik rij nu niet meteen die kant op om het te proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Nijmegen is een heel goed plantbased restaurant De Winkel, en in Arnhem Konijnenvoer. De laatste heeft een “deftig” restaurant en een trattoria. Daar is het smullen
Was meer voor wanneer je in de buurt zou zijn. Al stapt een vriendin uit Amsterdam er wel voor in de autoquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijs vegan niet af, maar ik rij nu niet meteen die kant op om het te proberen.
Maar ik wil het wel een keer, wat dichter bij huis, proberen. Niet om veganist te worden, maar om te kijken/proeven wat het is…
Maar excuus, we dwalen af.
Ik was vooral hardop aan het nadenken wat je in december buiten aan vegan voedsel kan eten en kwam zo uit bij bonen en Chili Con Carne…
Dank je wel, maar de vierdaagse is maar 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was meer voor wanneer je in de buurt zou zijn. Al stapt een vriendin uit Amsterdam er wel voor in de auto
OK….quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet naar een veganbijeenkomst.
Waar dan ook.
Oprecht benieuwd!?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet naar een veganbijeenkomst.
Waar dan ook.
Ik ben geen groenteneter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |