December is wel stamppot tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…
Ik heb nog geen vlaaitikkie gezien, klopt dat?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen Limburgse vlaai… geen koude schotel…
Kloptquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vlaaitikkie gezien, klopt dat?
Ik dacht er steeds wel aan maar vergat het te vragen omdat ik dat fok niet open had. Maar het geld zou er moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
KloptRest had me gepord, wat in de drukte van de afgelopen weken helpend was. Ik tik je meteen
Vegan gehakt?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Bestaat vegan Chili Con Carne?
Zo ja, wat is dan de vleesvervanger?
Geen idee. Nooit gekocht of gegeten. Maar je kan het gewoon in de supermarkt kopen.quote:
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit gekocht of gegeten. Maar je kan het gewoon in de supermarkt kopen.
Geen idee, maar het is al fijn rul, in lasagne en bolognese werk het heel goed en smaakt het primaquote:
Heb mijn post geëditquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.
Heb dat ook nog nooit in de supermarkt in mijn handen gehad.
Maar zal eens Googlen, dat kan ook…
In Nijmegen is een heel goed plantbased restaurant De Winkel, en in Arnhem Konijnenvoer. De laatste heeft een “deftig” restaurant en een trattoria. Daar is het smullenquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat weet ik op zich wel, maar ik heb werkelijk nog nooit iets vegans gegeten.
Heb dat ook nog nooit in de supermarkt in mijn handen gehad.
Maar zal eens Googlen, dat kan ook…
Ik wijs vegan niet af, maar ik rij nu niet meteen die kant op om het te proberen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Nijmegen is een heel goed plantbased restaurant De Winkel, en in Arnhem Konijnenvoer. De laatste heeft een “deftig” restaurant en een trattoria. Daar is het smullen
Was meer voor wanneer je in de buurt zou zijn. Al stapt een vriendin uit Amsterdam er wel voor in de autoquote:Op zaterdag 2 september 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijs vegan niet af, maar ik rij nu niet meteen die kant op om het te proberen.
Maar ik wil het wel een keer, wat dichter bij huis, proberen. Niet om veganist te worden, maar om te kijken/proeven wat het is…
Maar excuus, we dwalen af.
Ik was vooral hardop aan het nadenken wat je in december buiten aan vegan voedsel kan eten en kwam zo uit bij bonen en Chili Con Carne…
Dank je wel, maar de vierdaagse is maar 1 keer per jaar.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was meer voor wanneer je in de buurt zou zijn. Al stapt een vriendin uit Amsterdam er wel voor in de auto
OK….quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet naar een veganbijeenkomst.
Waar dan ook.
Oprecht benieuwd!?quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:38 schreef golfer het volgende:
Ik ga niet naar een veganbijeenkomst.
Waar dan ook.
Ik ben geen groenteneter.quote:
Lijkt mij ook leuk, ergens vlg zomerquote:Op zondag 3 september 2023 08:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik sta wel open voor een vegan-bbq-meet een keer in de tuin bij CandaasjeAllemaal nieuwe dingen proberen, echt wat voor mij
Maar niet 2 december dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nostalgie
Bij BBQ I waren de asperges van @Barreltje!quote:Op zondag 29 juni 2025 07:29 schreef Barreltje het volgende:
Deze asperges waren niet van mij![]()
Ik was helaas niet bij de meet
@Barreltje En deze keer?quote:Op zondag 29 juni 2025 07:29 schreef Barreltje het volgende:
Deze asperges waren niet van mij![]()
Ik was helaas niet bij de meet
Nope, helaas was 6 augustus een datum waar het me NIET ging lukkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |