Dus ik heb mezelf een rondleiding gegevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh gelukkig, er zijn foto's![]()
We (Jflip, LHO en ik) zijn uiteindelijk om 3.30 maar eens gaan slapenNiet heel verstandig, aangezien begin van de middag mijn oom en tante op de koffie komen.
Onwijs bedankt allemaal! Ik vond alles erg lekker. Het liep weer net zo fijn als vorige keer. Handig als iedereen wat meebrengt.
Het was bij vlagen heerlijk chaotischIk heb wel de rondleidingen door het huis enzo overgeslagen bedacht ik later. En de dames met thee hebben geen suiker of zoetje aangeboden gekregen.
gut, je had er toch best bij kunnen zijn. Té lang geleden.quote:
Op zondag 27 augustus 2023 06:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Heel erg leuk om te lezen dat jullie zo erg hebben genoten van een, denk meer dan geslaagde, bbq meet bij Lucky![]()
Is er uiteindelijk nog veel eten over of viel dat wel mee?
Ja volgens mij ligt mijn trui nog bij julliequote:Op zondag 27 augustus 2023 09:31 schreef JFlip het volgende:
Bedankt voor alle gezelligheid , het lekkere eten en drinken wat jullie hebben meegebracht en alle mooie verhalen.. de after-party ging nog even door en volgens mij ligt er nog iemand in m’n woonkamer te snurken 😀
Respect voor de mensen die nog een paar uur moesten motoren of autorijden om thuis te komen!
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar…
😳 hèhquote:Op zondag 27 augustus 2023 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Oké het meest teleurstellende in het echte leven was dat AnneX niet in afkortingen praat in het echt
Nog een handvol lamskoteletjes om het af te makenquote:
Die asperges waren geweldig.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Asperges: https://ottolenghi.co.uk/(...)tter-and-burnt-lemon Niet zó ingewikkeld als zijn andere recepten vaak zijn qua inkopen en bereiden.
Klapperden jullie oren niet? We hebben het zo vaak over jullie (en @Isabeau en @Lonaa) gehad dat we jullie er zo graag bij hadden gehad (anderen natuurlijk ook maar jullie ....)quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:42 schreef Blues het volgende:
Meegenoten van jullie verhalen en de paar foto's![]()
We hebben we de hele avond lopen F-5 en om te kijken of er nieuws was en of er al foto's waren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Klapperden jullie oren niet? We hebben het zo vaak over jullie (en @:Isabeau en @:Lonaa) gehad dat we jullie er zo graag bij hadden gehad (anderen natuurlijk ook maar jullie ....)
Volgens mij was er weinig over. Van @Lucky_Strike kreeg ik een stukje overgebleven (hoe dan???) feta mee om straks heel heel langzaam van te genieten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:48 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben we de hele avond lopen F-5 en om te kijken of er nieuws was en of er al foto's waren.
Ziet er allemaal reuze gezellig en lekker uit.
Was er veel over?
Inderdaad...Ik zat met open mond van verbazing te kijken. Het is zo ontzettend gaaf geworden. Da's hele dagen vakantie vieren in eigen huis. En ik snap nu ook hoe het allemaal ligt tov het huis (ik heb minder dan nul inzicht in zoiets)quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike ik zag een paar overzichtsfoto's van jullie tuin, en sinds wij er de laatste keer waren kan ik alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken!
@AnneX voorbeeldje in post 24: P.tent . Je doet het van tijd tot tijd echt welquote:
Idd. Die tuin is geweldig geworden. Was het eerste dat opviel toen ik de tuin in liep.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
@:Lucky_Strike ik zag een paar overzichtsfoto's van jullie tuin, en sinds wij er de laatste keer waren kan ik alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |