SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable![]()
Wel zuur voor Salpeter, die wordt vierde zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme plof van Yehualaw
Brons voor Marokko!!
Al 2-3 jaar niet tot nauwelijks hardgelopen, wel flink veel gefietst de laatste maanden, dus iets van basisconditie....héél rustig joggen en af en toe wat wandelen zou moeten kunnen....ik zou inzetten op 7 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
Al besproken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel zuur voor Salpeter, die wordt vierde zo.
Het is ook bijna 50 km.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Yehualaw totáál naar de gallemiezen, bijna 50km-taferelen dit.
Die zenden de ochtendsessie niet uit nu er geen Belg meer meedoet, vind ik ook wel weer.. typischquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sporza kan nu tevreden afsluiten nu ze Hanne Verbruggen hebben zien binnenkomen
Dat is wel sneu natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niet meest aansprekende ochtendsessie is als je geen fan bent van meerkamp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zenden de ochtendsessie niet uit nu er geen Belg meer meedoet, vind ik ook wel weer.. typisch
Ja als je geen fan bent van de meerkamp of het kogelstoten is het een vrij karige sessie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel sneu natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niet meest aansprekende ochtendsessie is als je geen fan bent van meerkamp.
Marathon is wel een hoogtepunt vind ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel sneu natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niet meest aansprekende ochtendsessie is als je geen fan bent van meerkamp.
We mogen blij zijn met ES, anders had ik voor deze sessie even moeten doen alsof ik uit Singapore komquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso schrijnende gebrek aan ambitie als je daar als technicus erachter geen zak aan doet. Hun streams zijn nog van niveau 2010quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
de NOS en livestreams is nog steeds een treurige combinatie.
Wellicht was dat wel een vrouw en is die jarenlang onder druk gezet door Tom E om niks te veranderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso schrijnende gebrek aan ambitie als je daar als technicus erachter geen zak aan doet. Hun streams zijn nog van niveau 2010
Ze mogen het WK wel met een dag of 2 inkorten om die sessies meer gevuld te krijgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Broersen of Visser? Kijk niet meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ivo wordt gesloopt door gewezen meerkamper Nadine.
Visser. Broersen is nog steeds meerkampster. Op het NK nog 6047 gehaald! Wel net iets minder dan die 6500 die ze ooit had, maar wel wat kroost rijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Broersen of Visser? Kijk niet mee
Wat betreft de bronzen plak wel ja.quote:
Scheisse!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is totaal ruk van Neugebauer.
Tsja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar drie hordes niet geraakt. Klasse Leo
Nou ja, de schade is nog enigszins beperkt, als hij verder wel de vorm van gisteren door kan trekken doet hij gewoon nog mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat betreft de bronzen plak wel ja.
Is dat nog na de marathon?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef DeeBee het volgende:
De massa 10km voor kneuzen zoals ik morgen is nu al ingekort tot 6km, stukje mokerwarm hier
Mja ik dacht dat de tijd slechter was dan ie was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de schade is nog enigszins beperkt, als hij verder wel de vorm van gisteren door kan trekken doet hij gewoon nog mee.
Onder welke vlag kom je uit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef DeeBee het volgende:
De massa 10km voor kneuzen zoals ik morgen is nu al ingekort tot 6km, stukje mokerwarm hier
Inschrijfgeld terugvragenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef DeeBee het volgende:
Er overheen in dit gevalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef zorro28 het volgende:
Mislukte race van Neugebauer. Horden altijd zo'n leuk onderdeel, ik ben al blij als alle meerkampers blessurevrij er doorheen komen.
Horden-discus-polshoog is het betere zenuwenwerk als je op een mooie positie staat. Vraag het Nool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef zorro28 het volgende:
Mislukte race van Neugebauer. Horden altijd zo'n leuk onderdeel, ik ben al blij als alle meerkampers blessurevrij er doorheen komen.
Neugebauer ging er bij sommige horden wel doorheen.quote:
Ja, om 11:00u.quote:
Mijn 3u22 marathon is niet genoeg om voor Kwataar uit te komenquote:
Wel shirtje cadeau, dus de winst is al binnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inschrijfgeld terugvragen
Nou nee, liever niet.quote:
Ja zo bedoelde ik hem nietquote:
Niet ten opzichte van Lepage.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:24 schreef heywoodu het volgende:
En nu is de schade voor Neugebauer nog wat kleiner
Dat wordt nu een leuke strijd inderdaad.quote:
Neugebauer is erg wisselvallig en heeft op de onderdelen vandaag wat minder ruimte en Lepage scoort overal gewoon PBs, ik durf hem wel te geven als ze allebei heel blijven. Warner/Victor wordt interessanter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt nu een leuke strijd inderdaad.
Meewind?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schilder valt net niet en 19.64 Q
OgunleyePB 19.44 Q
Nr 13. stoot maar 12 cm minder, dus is nog niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Klinken haalt de finale wel zo te zien
Was dit haar Swan Song?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:56 schreef Felagund het volgende:
Song naar 18.64, net onder Van Klinken.
Nee, ze plaatste zich juist virtueel met deze worp, van de 13e naar de 11e plaats!quote:
Kijk uit, straks haalt hij zijn openingshoogte bij het polshoog niet omdat je hem aan het jinxen bent.quote:
Ik neem aan dat hij nu wel even een banker gaat zetten op 4.7 ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kijk uit, straks haalt hij zijn openingshoogte bij het polshoog niet omdat je hem aan het jinxen bent.
HOLLANDSE ziekte!!!1!!quote:
Blessure aan haar elleboog kennelijk na val met precies op stootbalk. Gaat pas na WK een scan laten doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:14 schreef DeeBee het volgende:
Schilder ineens wel weer met iets wat op vorm lijkt?!
Had eerder in het seizoen nog stooteritus ongeveer.
Lekker warm, veel succes morgen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, om 11:00u.
Nu voelt het voor mij als een milde zomerdag, maar het is wel weer om mensen lekker over de kling te jagen. Geen wonder dat er met de marathon net aardige lijken over de finish kwamen.
[..]
Mijn 3u22 marathon is niet genoeg om voor Kwataar uit te komen
[..]
Wel shirtje cadeau, dus de winst is al binnen.
Geen ES 2 of de PLAYER?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om vanaf 7 u meteen te kijken? Eurosport start niet tot na vuelta, Nederland 3 start pas om 19.50
Player inderdaad, BBC start ook eerder (maar daar heb je goede kans dat je dan alsnog weinig sport ziet omdat ze de neiging hebben om veel te praten in de studio).quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om vanaf 7 u meteen te kijken? Eurosport start niet tot na vuelta, Nederland 3 start pas om 19.50
Wie moet hem dan inhalen? Victor stond nog een flink eind achter in de forecast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neugebauer gaat zijn podium weggeven op deze manier
30 punten ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie moet hem dan inhalen? Victor stond nog een flink eind achter in de forecast.
De PLAYER, of youtube met een VPN, waarbij je moet doen alsof je uit oost-azië komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Nou stond zijn discus ook wel heel scherp, maar over de 50m had wel gemogen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neugebauer gaat zijn podium weggeven op deze manier
Toch vreemd, gisteren zag het er goed uit, ondanks dat Lepage ook duidelijk liet zien op punt te staan. Nu mag je blij zijn als ie de 8600 haaltquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou stond zijn discus ook wel heel scherp, maar over de 50m had wel gemogen.
Ik zie het, dit onderdeel wel heel veel punten verspeeld.quote:
Het kan dat hij toch de druk voelt, zo ervaren is hij natuurlijk nog niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vreemd, gisteren zag het er goed uit, ondanks dat Lepage ook duidelijk liet zien op punt te staan. Nu mag je blij zijn als ie de 8600 haalt
Tilga gaat wel lekker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leo is niet zo lekker uit bed gekomen vandaag.
3 onderdelen kleine min, 2 onderdelen rond PB meerkamp, 2x uitgehaald.quote:
Zou wel een leuke top 3 zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 Lepage 2 Victor 3 Tilga zou serieus kunnen zoMaar Warner staat nog wel ruim voor, die kan ook nog wel voor een Canadese 1-2 zorgen
cm? Ja vast wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Thierry Baudet vanavond 6.23 gaan springen?
Die kan er buiten de VS niet zoveel van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de A-groep geen 4.5 halen is, tsja, niet zo goed.
Ik snap dit nooit zo goed, Taam is hier gewoon een van de minste atleten in het veld. Is het pas leuk als WE winnen ofzo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ruk Taam maakt het me wel moeilijk om fan van hem te worden
Dat helpt uiteraard altijd. Vind het verder ook geen charismatische atleet maar goed dat zijn veel Nederlanders niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit zo goed, Taam is hier gewoon een van de minste atleten in het veld. Is het pas leuk als WE winnen ofzo?
Hoezoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ruk Taam maakt het me wel moeilijk om fan van hem te worden
Waar slaat dit opquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat helpt uiteraard altijd. Vind het verder ook geen charismatische atleet maar goed dat zijn veel Nederlanders niet.
Hij voltooid hemwel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taam heeft geen geweldige meerkamp helaas.
Maar die bungelt het hele weekend al achteraan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nilsson kan gewoon een ruime 5 meter springen. Rare competitie
Briljant_O_quote:
Mja maar alsnog. Met 17 man zit een enkele 1500 meter er dik in trouwens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar die bungelt het hele weekend al achteraan.
Stopt diegene dan niet gewoon?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:19 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is de hoogste score ooit behaald met een 0 op een onderdeel in de tienkamp?
Kan het niet vinden. Maar je kunt met een 0 reglementair nooit hoger eindigen dan iemand die alle 10 de onderdelen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:19 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is de hoogste score ooit behaald met een 0 op een onderdeel in de tienkamp?
Vaak wel, soms niet. Meestal om nog wat te hazen op de 1500, of als het bij polshoog of speer pas is nog even de 1500 doen.quote:
Jeetje, dit wist ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan het niet vinden. Maar je kunt met een 0 reglementair nooit hoger eindigen dan iemand die alle 10 de onderdelen heeft gedaan.
Zijn zwakste onderdeel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:06 schreef zorro28 het volgende:
Warner en polshoog, vaak niet echt een goed huwelijk.
Remember Dan O'Brienquote:
Die kon dit toch prima?quote:
Volgens mij haalde hij bij de Amerikaanse trials de aanvangshoogte niet.quote:
Dat is natuurlijk niet helemaal realistischquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zij gebruiken de 9000 meerkamp van Warner in de prognose. Ja, dan kom je berooid uit
In zijn PB meerkamp wel over 4.90quote:
Ze gebruiken denk ik zijn PB meerkamp als forecast.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit een cruciale hoogte is is elke hoogte cruciaal.
Ontzettend van genotenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het geweldige speerwerpen van Erm vandaag ja, dat was een mooi onderdeel!
64.64quote:
Ja dit is eigenlijk schandalig maar ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 14:57 schreef wimderon het volgende:
Deze zou niet mogen blijven liggen.
Ik denk Victor en Warner omgedraaid. Victor heeft momentum. Tilga komt net tekort denk ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:19 schreef Felagund het volgende:
1. LePage
2. Warner
3. Victor
Lijkt het te gaan worden.
Lekker veilig "gokken."quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk Victor en Warner omgedraaid. Victor heeft momentum. Tilga komt net tekort denk ik
Nouja P2-4 staat echt niet vast. Na 3 onderdelen hadden we hem al aan Leootje gegevenquote:
Heb je gelijk in. Maar verder:....Dan O'Brien en polststok tijdens de trials. ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja P2-4 staat echt niet vast. Na 3 onderdelen hadden we hem al aan Leootje gegeven
1992 ja, maar dat is voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar verder:....Dan O'Brien en polststok tijdens de trials. ?
Carl Lewis, Ben Johnson, Bob Beaman en Jesse Owen ook lijkt me.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
1992 ja, maar dat is voor mijn tijd.
https://www.facebook.com/watch/?v=139616258265978
Hij zal vast een keer 3x nul hebben gesprongen ja, zoiets komt elke meerkamper wel eens tegen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar verder:....Dan O'Brien en polststok tijdens de trials. ?
Dit is hetzelfde als zeggen dat je de 100 meter op de spelen van 88 niet hebt gezien. Ben wiequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zal vast een keer 3x nul hebben gesprongen ja, zoiets komt elke meerkamper wel eens tegen.
De trials uit die tijd weet ik niet zoveel van, toen was ik er zegmaar nog niet en itt de Spelen heb ik daar niet veel van teruggekeken
Vanwaar de verontwaardigingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK atletiek met Nederlandse inbreng in finales kogelstoten, 5.000 meter en estafette
Rik Taam vindt dit niet leuk van de nos
Heb de ochtendsessie niet kunnen kijken, Duitser door de mand gevallen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja P2-4 staat echt niet vast. Na 3 onderdelen hadden we hem al aan Leootje gegeven
Eerder Bol denk ik. Zou Klaver in de 4×100 finale gaan lopen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:34 schreef franklop het volgende:
Opstelling van de estafettes al bekend? Moeten sowieso Bol of Klaver opstellen denk ik, of toch maar allebei?
O die kan ze ook nog doen ja. Al is een Visser wel sneller over 100m toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eerder Bol denk ik. Zou Klaver in de 4×100 finale gaan lopen?
Ik zou voor de 4x400 wel op safe gaan. Om de 4x100 een medaille te halen moeten andere landen flink de mist in gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:39 schreef franklop het volgende:
[..]
O die kan ze ook nog doen ja. Al is een Visser wel sneller over 100m toch?
Bol en Klaver op halve kracht moet je nog wel finale kunnen redden met gemak lijkt mij ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 17:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou voor de 4x400 wel op safe gaan. Om de 4x100 een medaille te halen moeten andere landen flink de mist in gaan.
quote:De samenstellingen van de Nederlandse estafetteploegen 4x400 meter zijn zojuist bekendgemaakt. Het opvallendste is dat bij de vrouwen Lieke Klaver ontbreekt. Mogelijk omdat ze later vanavond de finale van de 4x100 meter loopt, maar de definitieve opstelling voor die estafette is nog niet bekend.
De vrouwen die voor Nederland een finaleplaats moeten gaan afdwingen op de 4x400 zijn Cathelijn Peeters, Femke Bol, Lisanne de Witte en Eveline Saalberg. Bij de mannen lopen Ramsey Angela, Isaya Klein Ikkink, Terrence Aggard en Liemarvin Bonevacia.
Eurosport heeft eerst La Vuelta troepquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:08 schreef Zipportal het volgende:
Avondprogramma
• 19.05 uur: tienkamp (m), speerwerpen - met Rik Taam
• 19.25 uur: polsstokhoogspringen (m), finale
• 19.30 uur: 4 x 400m estafette (m), heats - met TeamNL
• 19.55 uur: 4 x 400m estafette (v), heats - met TeamNL
• 20.10 uur: tienkamp (m), speerwerpen - met Rik Taam
• 20.15 uur: kogelstoten (v), finale - met Jessica Schilder en Jorinde van Klinken
• 20.30 uur: 800m (m), finale
• 20.50 uur: 5000m (v), finale - met Sifan Hassan en Maureen Koster
• 21.25 uur: tienkamp (m), 1500m - met Rik Taam
• 21.40 uur: 4 x 100m estafette (m), finale
• 21.50 uur: 4 x 100m estafette (v), finale - met TeamNL
Eerst BBC en dan maar Canvas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eurosport heeft eerst La Vuelta troep
Bij de vrouwen zouden die vier goed genoeg moeten zijn. Bij de mannen hebben ze het A-team eigenlijk altijd wel nodig.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:03 schreef H.Vviv het volgende:
Nederland in de series bij de vrouwen Peeters, Bol, De Witte, Saalberg en bij de mannen Angela, Klein Ikkink, Agard, Bonevacia
Klaver dan in de 4x100?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:03 schreef H.Vviv het volgende:
Nederland in de series bij de vrouwen Peeters, Bol, De Witte, Saalberg en bij de mannen Angela, Klein Ikkink, Agard, Bonevacia
Geen keizersnede nodig dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vrouwen zouden die vier goed geboren moeten zijn. Bij de mannen hebben ze het A-team eigenlijk altijd wel nodig.
Nee gewoon natuurlijk. Alle vier.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen keizersnede nodig dus?
Nee toch? Nilsson, Garland en Owens-Delerme alle 3 NH toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nilsson is ook gekapt trouwens. Die had zn aanvang wel toch? Wel echt kut gesprongen ja
Oh mja, klopt. Dat waren er een hoop.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nee toch? Nilsson, Garland en Owens-Delerme alle 3 NH toch?
En een verbetering in zijn tweede pogingquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taam plaatst de speer op een keurige 53 meter.
Hij moet nog doorlopen voor 8000. Ik bedoel, in deze vorm is 4.20 ook geen gegeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En een verbetering in zijn tweede poging
VPN even op Singapore gezet.quote:
Vetter werpt verder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En een verbetering in zijn tweede poging
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VPN even op Singapore gezet.
Dan heeft WA tenminste beelden op Youtube.quote:
De BBC heeft ze nu ook wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft WA tenminste beelden op Youtube.
Ik heb weinig zin in India maar ja, daar heb ik weinig keus in vrees ikquote:
Nauwelijks infrastructuur buiten cricket.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat betreft sport is India toch wel underperforming.
Al het geld is naar de maanlanding gegaan. Maar als je zoveel mensen hebt moet je toch wel wat goede atleten ertussen hebben. Desnoods fokprogrammaatje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Grootste underperformer van alle landen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Area recordquote:
Amerikaan dacht 'I dont think so biatch'quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:37 schreef DIJK het volgende:
Die Indiër die de Amerikaan voorbij ging lol. Die amerikaan dacht echt van wtf Is dit.
Ja. En ook genoeg kleinere landen die echt geen geld hebben die het zelfs nog beter doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al het geld is naar de maanlanding gegaan. Maar als je zoveel mensen hebt moet je toch wel wat goede atleten ertussen hebben. Desnoods fokprogrammaatje.
Maar volgens mij wel geld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nauwelijks infrastructuur buiten cricket.
Nee en ja tegelijkertijdquote:
Wordt te veel geld gepompt in het cricket ja, maar ik heb niet zoveel met India dus ik vind het niet zi'n issuequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Continentaal record. In dit geval wel dus Azië.quote:
Ik wil Algerije en Bolivia niet onbenoemd laten (en qua inwonertal Bangladesh maar die hebben geen centuh)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grootste underperformer van alle landen inderdaad.
Gekke term. Zijn die Areas anders dan de continenten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Continentaal record. In dit geval wel dus Azië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |