Speerwerpen en hink-stap-springen bij de vrouwen waren wel leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was bij Oppenheimer. Heb ik behalve de een-na-snelste 200 meter ooit nog iets gemist?
Nouja die kans is al iets kleinerquote:
Eentje stopt er zelfs mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja die kans is al iets kleiner
8 uur. Ik heb barstende koppijn en voel me niet bepaald fitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
DNF in de huidige vorm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
DNS. Ik moet morgen nog voetballen ja halloquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lig nog in bed, dus zou eerst nog willen aankleden en ontbijten. Kan totaal niet hardlopen, ben voor de rest wel fit (fietsen), ik denk dus ook iets van 5,5 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
En je moet nog een halve tienkamp!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8 uur. Ik heb barstende koppijn en voel me niet bepaald fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |