19.52 zelfs.quote:
Doe maar uit dat licht.quote:
Blake was in die 2 jaar (het jaar van zijn wereldtitel door die DQ en die OS erna) wel echt heel goed, maar daarna viel hij snel terugquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Die Blake kwam ook ooit dichtbij het WR, zie ik, dacht dat die altijd een stukje achter Bolt zat
Jackson is niet meer de jongste toch? Vraag is hoeveel stappen ze nog maakt. Misschien volgend jaar, weet niet hoe snel die baan in Parijs isquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:44 schreef kilon het volgende:
Nogmaals bevestiging dat het WR er echt wel aan gaat binnenkort.
Hodgkinson vind ik een zeer sierlijke loopster. Helaas is Mu beangstigend sterk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De 800 meter bij de vrouwen heeft weinig characters he. Allemaal van die flopatleten. Alleen Tracey vind ik wel leuk.
Matig programma sowieoso vanavond op deze manier.
Zet hem toch op Eurosport, je weet niet wat je meemaakt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:16 schreef Columbiafan het volgende:
Eline Berings kraamt opvallend veel onzin uit vandaag. Jammer.
Wel pas laat echt doorgebroken en nog steeds beter aan het worden. Al zal Tompsun er volgend jaar ook wel weer staan. En Fraser-Pryce op de 100.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jackson is niet meer de jongste toch? Vraag is hoeveel stappen ze nog maakt. Misschien volgend jaar, weet niet hoe snel die baan in Parijs is
quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:30 schreef DeeBee het volgende:
Ah, de altijd vervelende doperende Ohuruogo familie heeft weer een nieuwe deelnemer
Podiumceremonie Bol?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was bij Oppenheimer. Heb ik behalve de een-na-snelste 200 meter ooit nog iets gemist?
Speerwerpen en hink-stap-springen bij de vrouwen waren wel leuk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was bij Oppenheimer. Heb ik behalve de een-na-snelste 200 meter ooit nog iets gemist?
Nouja die kans is al iets kleinerquote:
Eentje stopt er zelfs mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja die kans is al iets kleiner
8 uur. Ik heb barstende koppijn en voel me niet bepaald fitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
DNF in de huidige vorm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
DNS. Ik moet morgen nog voetballen ja halloquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lig nog in bed, dus zou eerst nog willen aankleden en ontbijten. Kan totaal niet hardlopen, ben voor de rest wel fit (fietsen), ik denk dus ook iets van 5,5 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
En je moet nog een halve tienkamp!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
8 uur. Ik heb barstende koppijn en voel me niet bepaald fit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |