abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210430389
Niet geheel verrassend is Williams de beste hier.
pi_210430398
Dat was nipt. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:25:35 #178
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430429
Oh zij gebruiken de 9000 meerkamp van Warner in de prognose. Ja, dan kom je berooid uit :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210430437
Dit was gisteren al bekend, Ivo.
pi_210430442
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh zij gebruiken de 9000 meerkamp van Warner in de prognose. Ja, dan kom je berooid uit :D
Dat is natuurlijk niet helemaal realistisch :P
pi_210430500
Warner doet nog mee.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:38:45 #182
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430544
Tilga begint te plussen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:38:55 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430546
En Victor over 4.8 is heel lekker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:41:15 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430567
Kwaad. Woedend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210430570
Duitser is MAD.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:47:29 #186
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430604
Als dit een cruciale hoogte is is elke hoogte cruciaal.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210430606
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tilga begint te plussen
In zijn PB meerkamp wel over 4.90
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_210430608
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit een cruciale hoogte is is elke hoogte cruciaal.
Ze gebruiken denk ik zijn PB meerkamp als forecast.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_210430646
Ivo heeft het speerwerpen al gezien?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:52:07 #190
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430650
Het geweldige speerwerpen van Erm vandaag ja, dat was een mooi onderdeel!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210430677
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het geweldige speerwerpen van Erm vandaag ja, dat was een mooi onderdeel!
Ontzettend van genoten _O_
pi_210430690
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:54 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ontzettend van genoten _O_
64.64 _O_
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:56:51 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430720
Warner ouwe mazzelaar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210430725
Warner na een lastig begin toch prima bezig.
pi_210430727
Deze zou niet mogen blijven liggen.
pi_210430731
Warner deed een Blommetje.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:58:00 #197
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2023 14:57 schreef wimderon het volgende:
Deze zou niet mogen blijven liggen.
Ja dit is eigenlijk schandalig maar ja.

Tilga moet nu mee voor brons.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:01:08 #198
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210430778
Die 70 meter zal Tilga nodig hebben
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport zaterdag 26 augustus 2023 @ 15:13:49 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210431016
We gaan bij 4.9 blijven.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210431118
1. LePage
2. Warner
3. Victor

Lijkt het te gaan worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')