De BBC heeft ze nu ook wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heeft WA tenminste beelden op Youtube.
Ik heb weinig zin in India maar ja, daar heb ik weinig keus in vrees ikquote:
Nauwelijks infrastructuur buiten cricket.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat betreft sport is India toch wel underperforming.
Al het geld is naar de maanlanding gegaan. Maar als je zoveel mensen hebt moet je toch wel wat goede atleten ertussen hebben. Desnoods fokprogrammaatje.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Grootste underperformer van alle landen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Area recordquote:
Amerikaan dacht 'I dont think so biatch'quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:37 schreef DIJK het volgende:
Die Indiër die de Amerikaan voorbij ging lol. Die amerikaan dacht echt van wtf Is dit.
Ja. En ook genoeg kleinere landen die echt geen geld hebben die het zelfs nog beter doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al het geld is naar de maanlanding gegaan. Maar als je zoveel mensen hebt moet je toch wel wat goede atleten ertussen hebben. Desnoods fokprogrammaatje.
Maar volgens mij wel geld.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nauwelijks infrastructuur buiten cricket.
Nee en ja tegelijkertijdquote:
Wordt te veel geld gepompt in het cricket ja, maar ik heb niet zoveel met India dus ik vind het niet zi'n issuequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Continentaal record. In dit geval wel dus Azië.quote:
Ik wil Algerije en Bolivia niet onbenoemd laten (en qua inwonertal Bangladesh maar die hebben geen centuh)quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grootste underperformer van alle landen inderdaad.
Gekke term. Zijn die Areas anders dan de continenten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Continentaal record. In dit geval wel dus Azië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |