SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable![]()
Wel zuur voor Salpeter, die wordt vierde zo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enorme plof van Yehualaw
Brons voor Marokko!!
Al 2-3 jaar niet tot nauwelijks hardgelopen, wel flink veel gefietst de laatste maanden, dus iets van basisconditie....héél rustig joggen en af en toe wat wandelen zou moeten kunnen....ik zou inzetten op 7 uur.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 08:58 schreef PippenScottie het volgende:
Stel je voor dat je NU een marathon moet lopen, schoenen aantrekken en gaan. Hoe lang zou je er dan over doen? Ik denk 5,5 uur voor mij.
Al besproken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel zuur voor Salpeter, die wordt vierde zo.
Het is ook bijna 50 km.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Yehualaw totáál naar de gallemiezen, bijna 50km-taferelen dit.
Die zenden de ochtendsessie niet uit nu er geen Belg meer meedoet, vind ik ook wel weer.. typischquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sporza kan nu tevreden afsluiten nu ze Hanne Verbruggen hebben zien binnenkomen
Dat is wel sneu natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niet meest aansprekende ochtendsessie is als je geen fan bent van meerkamp.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zenden de ochtendsessie niet uit nu er geen Belg meer meedoet, vind ik ook wel weer.. typisch
Ja als je geen fan bent van de meerkamp of het kogelstoten is het een vrij karige sessie.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel sneu natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niet meest aansprekende ochtendsessie is als je geen fan bent van meerkamp.
Marathon is wel een hoogtepunt vind ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel sneu natuurlijk. Al moet ik zeggen dat het niet meest aansprekende ochtendsessie is als je geen fan bent van meerkamp.
We mogen blij zijn met ES, anders had ik voor deze sessie even moeten doen alsof ik uit Singapore komquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso schrijnende gebrek aan ambitie als je daar als technicus erachter geen zak aan doet. Hun streams zijn nog van niveau 2010quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
de NOS en livestreams is nog steeds een treurige combinatie.
Wellicht was dat wel een vrouw en is die jarenlang onder druk gezet door Tom E om niks te veranderenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso schrijnende gebrek aan ambitie als je daar als technicus erachter geen zak aan doet. Hun streams zijn nog van niveau 2010
Ze mogen het WK wel met een dag of 2 inkorten om die sessies meer gevuld te krijgen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Broersen of Visser? Kijk niet meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ivo wordt gesloopt door gewezen meerkamper Nadine.
Visser. Broersen is nog steeds meerkampster. Op het NK nog 6047 gehaald! Wel net iets minder dan die 6500 die ze ooit had, maar wel wat kroost rijker natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Broersen of Visser? Kijk niet mee
Wat betreft de bronzen plak wel ja.quote:
Scheisse!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is totaal ruk van Neugebauer.
Tsja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar drie hordes niet geraakt. Klasse Leo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |