Nou ja, de schade is nog enigszins beperkt, als hij verder wel de vorm van gisteren door kan trekken doet hij gewoon nog mee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat betreft de bronzen plak wel ja.
Is dat nog na de marathon?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef DeeBee het volgende:
De massa 10km voor kneuzen zoals ik morgen is nu al ingekort tot 6km, stukje mokerwarm hier
Mja ik dacht dat de tijd slechter was dan ie was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, de schade is nog enigszins beperkt, als hij verder wel de vorm van gisteren door kan trekken doet hij gewoon nog mee.
Onder welke vlag kom je uit?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef DeeBee het volgende:
De massa 10km voor kneuzen zoals ik morgen is nu al ingekort tot 6km, stukje mokerwarm hier
Inschrijfgeld terugvragenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:18 schreef DeeBee het volgende:
Er overheen in dit gevalquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef zorro28 het volgende:
Mislukte race van Neugebauer. Horden altijd zo'n leuk onderdeel, ik ben al blij als alle meerkampers blessurevrij er doorheen komen.
Horden-discus-polshoog is het betere zenuwenwerk als je op een mooie positie staat. Vraag het Nool.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef zorro28 het volgende:
Mislukte race van Neugebauer. Horden altijd zo'n leuk onderdeel, ik ben al blij als alle meerkampers blessurevrij er doorheen komen.
Neugebauer ging er bij sommige horden wel doorheen.quote:
Ja, om 11:00u.quote:
Mijn 3u22 marathon is niet genoeg om voor Kwataar uit te komenquote:
Wel shirtje cadeau, dus de winst is al binnen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inschrijfgeld terugvragen
Nou nee, liever niet.quote:
Ja zo bedoelde ik hem nietquote:
Niet ten opzichte van Lepage.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:24 schreef heywoodu het volgende:
En nu is de schade voor Neugebauer nog wat kleiner
Dat wordt nu een leuke strijd inderdaad.quote:
Neugebauer is erg wisselvallig en heeft op de onderdelen vandaag wat minder ruimte en Lepage scoort overal gewoon PBs, ik durf hem wel te geven als ze allebei heel blijven. Warner/Victor wordt interessanter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wordt nu een leuke strijd inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |