Zou wel een leuke top 3 zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 Lepage 2 Victor 3 Tilga zou serieus kunnen zoMaar Warner staat nog wel ruim voor, die kan ook nog wel voor een Canadese 1-2 zorgen
cm? Ja vast wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Thierry Baudet vanavond 6.23 gaan springen?
Die kan er buiten de VS niet zoveel van.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de A-groep geen 4.5 halen is, tsja, niet zo goed.
Ik snap dit nooit zo goed, Taam is hier gewoon een van de minste atleten in het veld. Is het pas leuk als WE winnen ofzo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ruk Taam maakt het me wel moeilijk om fan van hem te worden
Dat helpt uiteraard altijd. Vind het verder ook geen charismatische atleet maar goed dat zijn veel Nederlanders niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit zo goed, Taam is hier gewoon een van de minste atleten in het veld. Is het pas leuk als WE winnen ofzo?
Hoezoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ruk Taam maakt het me wel moeilijk om fan van hem te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |