Meewind?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schilder valt net niet en 19.64 Q
OgunleyePB 19.44 Q
Nr 13. stoot maar 12 cm minder, dus is nog niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Klinken haalt de finale wel zo te zien
Was dit haar Swan Song?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:56 schreef Felagund het volgende:
Song naar 18.64, net onder Van Klinken.
Nee, ze plaatste zich juist virtueel met deze worp, van de 13e naar de 11e plaats!quote:
Kijk uit, straks haalt hij zijn openingshoogte bij het polshoog niet omdat je hem aan het jinxen bent.quote:
Ik neem aan dat hij nu wel even een banker gaat zetten op 4.7 ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Kijk uit, straks haalt hij zijn openingshoogte bij het polshoog niet omdat je hem aan het jinxen bent.
HOLLANDSE ziekte!!!1!!quote:
Blessure aan haar elleboog kennelijk na val met precies op stootbalk. Gaat pas na WK een scan laten doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 11:14 schreef DeeBee het volgende:
Schilder ineens wel weer met iets wat op vorm lijkt?!
Had eerder in het seizoen nog stooteritus ongeveer.
Lekker warm, veel succes morgen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 10:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, om 11:00u.
Nu voelt het voor mij als een milde zomerdag, maar het is wel weer om mensen lekker over de kling te jagen. Geen wonder dat er met de marathon net aardige lijken over de finish kwamen.
[..]
Mijn 3u22 marathon is niet genoeg om voor Kwataar uit te komen
[..]
Wel shirtje cadeau, dus de winst is al binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |