SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
JohnDDDgodquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:33 schreef Salina het volgende:
We hadden vroeger ook zo'n leuke user met van die geniaal revolutionaire ideeën. JohnBB ofzo. Jammer dat ie er niet meer is.![]()
Mijn stream loopt achter. De 400m mannen moet zelfs nog beginnen.quote:
We hebben nog wel Piet_proefballon aka capuchon.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:33 schreef Salina het volgende:
We hadden vroeger ook zo'n leuke user met van die geniaal revolutionaire ideeën. JohnBB ofzo. Jammer dat ie er niet meer is.![]()
Capuchon, jonguh!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JohnDDDgod
Of die Belg, ook altijd lachen.
Buzz?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JohnDDDgod
Of die Belg, ook altijd lachen.
Maak toch hopen dat hij zijn broek wel normaal uit kan trekken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als het zonder blessures gaat
Dolle duikavond.quote:
Bobsleeteam oprichten. Dat lijkt me nou eens geinig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:37 schreef kilon het volgende:
Jamaica is best wel goed in lopen. Ze zouden er iets mee moeten doen.
Misschien weer terug naar DWDD.quote:
Onwijs lelijk, lijkt de hele tijd of ie gaat vallenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:38 schreef Redefine het volgende:
Hall weer met zijn mensonterende stijl.
Denk dat hij eerst een paar mensen in de catacomben op de knieën maant.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien weer terug naar DWDD.
Je voelt bijna zelf pijn die hij moet hebben van de verzuring.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onwijs lelijk, lijkt de hele tijd of ie gaat vallen
Eens.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:38 schreef Redefine het volgende:
Hall weer met zijn mensonterende stijl.
Als ze overeind blijft dan hequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen gaan we voor de HOLLANDSE AVOND
Van Kniekerkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst een paar mensen in de catacomben op de knieën maant.
Eerst de mascotte nog uitschelden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst een paar mensen in de catacomben op de knieën maant.
Mwah dit is behoorlijk netjes.quote:
Er gebeurt momenteel ook niet veel bij die wedstrijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb net een stukje van AZ-Brann Bergen zitten kijken maar dit is van een gelijkaardig hoog niveau.
Ik snap niet dat Kassana nog meedoet als alles toch void isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Kassanavoid is echt een prachtige naam
Hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er gebeurt momenteel ook niet veel bij die wedstrijd.
10 kilootjes eraf en het is ook een prachtige vrouw.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Robles rommelquote:
Jaquote:
Braddie tijdens zijn sportieve hoogtepunt.quote:
Je zegt het alsof je het erg vindt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb voor mijn gevoel weinig hamertje slingeren gezien
Zijn we nooit achtergekomen.quote:
quote:
Die geeft toch geen commentaar dit WK?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zogezegd al met pensioen sinds juni, bizar
Ja ik onthoud hamertje slingeren meestal niet. Met Wlodarczyk was het iets beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je het erg vindt.
Janeequote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Die kon nog weleens een monsterworp eruit gooien. Jammer dat ze vorig jaar een robbertje ging vechten met een dief.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik onthoud hamertje slingeren meestal niet. Met Wlodarczyk was het iets beter.
Dat klinkt geil.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van de reclame van die man die een filmpje op de laptop van zijn dochter gaat maken?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Moula leek een beetje op zo'n knikkend hoedenplank hondje
Ow, ik ging er eigenlijk vanuit dat het zijn stem was, verder niet over nagedacht eigenlijk...quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die geeft toch geen commentaar dit WK?
Ze schrikt zich toch rotquote:
Dat zou wat zijn geweestquote:
Goed idee, het is blafheet hier.quote:
21:50 toch?quote:
Denk niet dat we het gaan redden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:48 schreef Zipportal het volgende:
In Amsferfoort is nu een GROOT scherm.
Ter info.
Met Berings. Die wel veel weet maar me bij lange na niet zo in de sfeer brengt als die twee van Eurosport (of Willems en Meertens).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:46 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ow, ik ging er eigenlijk vanuit dat het zijn stem was, verder niet over nagedacht eigenlijk...
Tis begot David Naert
Door een legoblokje?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:49 schreef The_Undertone het volgende:
Ik wens Adekoya ook een verstuikte enkel toe
Ja, Berings wist ik uiteraard, vind haar wel competent. Was meer een Willems dan een Meertens-fan. Zijn dan blijkbaar alle 2 dit jaar op pensioen gegaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met Berings. Die wel veel weet maar me bij lange na niet zo in de sfeer brengt als die twee van Eurosport (of Willems en Meertens).
Of springt ernaast.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk struikelt Bol niet over de kleuterhorden
Voor spanning schakelen we volgende week in voor PSV.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima tijd. Totaal geen spanning verder.
Gewoon bam bam pam bam bam pam die horden aanvallen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
Die Jamaicaanse (en anderen) rent totaal net compact - Greg
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon bam bam pam bam bam pam die horden aanvallen.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met deze race eindigen is wel echt een blunder in het programma.
Zij (en McLaughin) steken wel ver boven de rest uit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef RipCity het volgende:
Is zij nou zo goed of de rest zo slecht?
Haar grootste concurrent is afwezig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef RipCity het volgende:
Is zij nou zo goed of de rest zo slecht?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoezo?
Nu kunnen de Hongaren mooi juichen voor een blanke.
Little lag 5 minuten later nog op de grondquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:55 schreef StephanL het volgende:
Zij rent rond, de anderen komen nog bij
Kan niet.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Little lag 5 minuten later nog op de grond
Niet helemaal, want hij wist niet of ze 14 of 15 passen heeft gezet.quote:
Voordat ze de finishlijn over zijn is de race nog niet gelopen - Karim El Ahmadiquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
"Voordat ze deze race wint kan ze hem alleen maar verliezen"
- Dafne Schippers.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef kilon het volgende:
Als Bol geen Nederlandse was hadden we dit een overwinning met een asterisk genoemd omdat de favoriet niet meedoet.
Maar nu hebben WIJ gewoon GOUD.
Verdorie ik wilde Karim nog noemenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voordat ze de finishlijn over zijn is de race nog niet gelopen - Karim El Ahmadi
@:Tweedeklum
Kan er ook weinig aan doen dat McLaughlin 1x per jaar ofzo loopt natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef kilon het volgende:
Als Bol geen Nederlandse was hadden we dit een overwinning met een asterisk genoemd omdat de favoriet niet meedoet.
Maar nu hebben WIJ gewoon GOUD.
De Eurosportgoden doen dat gewoon tijdens de race.quote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voordat ze de finishlijn over zijn is de race nog niet gelopen - Karim El Ahmadi
@:Tweedeklum
Staat @Aguero hier tussen?quote:
Bob Kersee tacticsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan er ook weinig aan doen dat McLaughlin 1x per jaar ofzo loopt natuurlijk.
Winnaarsmentaliteit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Dafne was er niet zo van om anderen te feliciteren #schoengooier
Even naar Turkije geweest voor een nieuw gebit.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Dafne was er niet zo van om anderen te feliciteren #schoengooier
Dit was helemaal belachelijk.quote:
Gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
Bol kan nu nog genieten. Straks moet ze langs Stekelenburg.
Who cares. Ze heeft hem.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Stekelenlul, ben je wereldkampioen geworden moet je met die klungel een interview houden.
Ik zou zelfs nog eerder langs de pers van St Lucia lopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Stekelenlul, ben je wereldkampioen geworden moet je met die klungel een interview houden.
Dit is een steriel topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij vieze dingen doen met mevrouw Bol?
Dat zou ik sowieso wel doen, hoe vaak krijg je de kans om met de pers van St Lucia te pratenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog eerder langs de pers van St Lucia lopen.
Ben Broeders, Vlaamse polsstokhoogspringer.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Belg Ben Broeders (polsstokhoogspringen)
Ik ben al in training.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Wij willen weer een Elfstedentocht.
Niet de eerste keer dat ze het zeggenquote:
Hij is sowieso korter volgens mij, ook zonder hakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Genant als je korter bent dan je vriendin op hakken
Kun je nagaan als hij geen hakken aan heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Genant als je korter bent dan je vriendin op hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |