Van Kniekerkquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst een paar mensen in de catacomben op de knieën maant.
Eerst de mascotte nog uitschelden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat hij eerst een paar mensen in de catacomben op de knieën maant.
Mwah dit is behoorlijk netjes.quote:
Er gebeurt momenteel ook niet veel bij die wedstrijd.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:39 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb net een stukje van AZ-Brann Bergen zitten kijken maar dit is van een gelijkaardig hoog niveau.
Ik snap niet dat Kassana nog meedoet als alles toch void isquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Kassanavoid is echt een prachtige naam
Hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er gebeurt momenteel ook niet veel bij die wedstrijd.
10 kilootjes eraf en het is ook een prachtige vrouw.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:40 schreef DeeBee het volgende:
Kassanavoid is echt een prachtige naam
Robles rommelquote:
Jaquote:
Braddie tijdens zijn sportieve hoogtepunt.quote:
Je zegt het alsof je het erg vindt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb voor mijn gevoel weinig hamertje slingeren gezien
Zijn we nooit achtergekomen.quote:
quote:
Die geeft toch geen commentaar dit WK?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 20:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zogezegd al met pensioen sinds juni, bizar
Ja ik onthoud hamertje slingeren meestal niet. Met Wlodarczyk was het iets beter.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je het erg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |