quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef kilon het volgende:
Als Bol geen Nederlandse was hadden we dit een overwinning met een asterisk genoemd omdat de favoriet niet meedoet.
Maar nu hebben WIJ gewoon GOUD.
Verdorie ik wilde Karim nog noemenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voordat ze de finishlijn over zijn is de race nog niet gelopen - Karim El Ahmadi
@:Tweedeklum
Kan er ook weinig aan doen dat McLaughlin 1x per jaar ofzo loopt natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef kilon het volgende:
Als Bol geen Nederlandse was hadden we dit een overwinning met een asterisk genoemd omdat de favoriet niet meedoet.
Maar nu hebben WIJ gewoon GOUD.
De Eurosportgoden doen dat gewoon tijdens de race.quote:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voordat ze de finishlijn over zijn is de race nog niet gelopen - Karim El Ahmadi
@:Tweedeklum
Staat @Aguero hier tussen?quote:
Bob Kersee tacticsquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan er ook weinig aan doen dat McLaughlin 1x per jaar ofzo loopt natuurlijk.
Winnaarsmentaliteit.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Dafne was er niet zo van om anderen te feliciteren #schoengooier
Even naar Turkije geweest voor een nieuw gebit.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
Dafne was er niet zo van om anderen te feliciteren #schoengooier
Dit was helemaal belachelijk.quote:
Gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:04 schreef Redefine het volgende:
Bol kan nu nog genieten. Straks moet ze langs Stekelenburg.
Who cares. Ze heeft hem.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Stekelenlul, ben je wereldkampioen geworden moet je met die klungel een interview houden.
Ik zou zelfs nog eerder langs de pers van St Lucia lopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Stekelenlul, ben je wereldkampioen geworden moet je met die klungel een interview houden.
Dit is een steriel topic.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij vieze dingen doen met mevrouw Bol?
Dat zou ik sowieso wel doen, hoe vaak krijg je de kans om met de pers van St Lucia te pratenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou zelfs nog eerder langs de pers van St Lucia lopen.
Ben Broeders, Vlaamse polsstokhoogspringer.quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Belg Ben Broeders (polsstokhoogspringen)
Ik ben al in training.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Wij willen weer een Elfstedentocht.
Niet de eerste keer dat ze het zeggenquote:
Hij is sowieso korter volgens mij, ook zonder hakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Genant als je korter bent dan je vriendin op hakken
Kun je nagaan als hij geen hakken aan heeftquote:Op donderdag 24 augustus 2023 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Genant als je korter bent dan je vriendin op hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |