SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef PotjeSambal het volgende:
Jan Roos moet ook een KLB account hebben.
Zou me niet verbazen als dat vogeltjesdans isquote:
Ik weet heel zeker van niet (vogeltjesdans is niet Jan Roos of die andere knakker van Roddelpraat)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat vogeltjesdans is
Nou inderdaad zeg, wat een misdadigers die Jan Roos en Dennis Schoutenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker van niet (vogeltjesdans is niet Jan Roos of die andere knakker van Roddelpraat)
Overigens ook wel erg flauw om een user hiervan te betichten in een serieus subforum.
Alles voor de fame.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Waarom gaat ie bij deze pestkoppen aan tafel zitten?
Een groot deel van zijn eigen content bestaat uit het afzeiken als "BN'ers" zoals Barbie, Lil Kleine en Rapper Sjors. Alleen toen ze het bij Roddelpraat over hemzelf hadden vond hij het niet meer zo leuk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Waarom gaat ie bij deze pestkoppen aan tafel zitten?
Maar dit levert hem kortstondig een boost in views en misschien wel wat donaties. Hij zou wel gek zijn om dat te laten liggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mmm. Voor Braad zelf lijkt het me het beste als hij in relatieve obscuriteit wat pingelt, in plaats van de aandacht te blijven zoeken bij kanalen die bij een groter publiek bekend zijn.
Een uitkeringtrekker als legende bestempelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef Paul het volgende:
Het staat ook op de Frontpage SCOOOOOOOOOOOP
The Bradge morgen te gast bij Roddelpraat
Hij houdt je wel bezig hèquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Viezig het volgende:
Hij is ook gewoon echt niet goed snik. Hij is op dit moment live en zegt dat hij ook wel een speciaal kinderkoortje heeft voor Marco (Borsato red.).
Dus hij zit zelf over iemand die niet veroordeeld is dit soort dingen te verspreiden. Hoe dom kan je zijn?
Alles op het spits drijven en het dan raar vinden dat er een keer mensen achter hem aan komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Viezig het volgende:
Hij is ook gewoon echt niet goed snik. Hij is op dit moment live en zegt dat hij ook wel een speciaal kinderkoortje heeft voor Marco (Borsato red.).
Dus hij zit zelf over iemand die niet veroordeeld is dit soort dingen te verspreiden. Hoe dom kan je zijn?
Ik vind zijn streams vermakelijk. Misschien niet om de reden dat hij zelf voor ogen heeft, maar maakt dat wat uit?quote:
Niet kortstondig. Het levert sowieso nieuwe samenwerkingen op. Die ook weer nieuwe aandacht genereren . En zo blijft het relevantie balletje rollen en kun je nieuwe inkomsten blijven genereren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:39 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar dit levert hem kortstondig een boost in views en misschien wel wat donaties. Hij zou wel gek zijn om dat te laten liggen.
Vervolgens flink wat uitgaven doen die passen bij de tijdelijke inkomsten alsof die de rest van zijn leven zo blijven en het feest is helemaal compleet.![]()
Waarschijnlijk denkt hij weer dat hij binnenkort een auto kan leasen van 30k+ dus kunnen we ook heel wat autoreviews tegemoet zien!
Ik heb werkelijk niets tegen Jan of Braddy. Maar wat was het leuke aan Jan zijn foodreviews?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:33 schreef BMW1993 het volgende:
Ik maak mij geen zorgen, The Bradge weet heus wel wat hij doet.![]()
Hij heeft een huid dik genoeg om tegen de commentaar te kunnen die Jan Roos veelal geeft.
Ik keek altijd naar 2 kanalen, Braddie met zijn foodreviews en supermarktvlogs, en naar 'Jan Roos Foodreviews'
Nog steeds jammer dat Jan gestopt is met die video's.![]()
Lekker gaan doen joh!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:04 schreef Gunnter het volgende:
Zal ik ook foodreviews gaan doen. Dan haal ik bij de duitse dumpwinkel een zooi onbekende chocorepen en snoep. En ga die dan reviewen.
Braddie wil aandacht dus geven we hem dat jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Al die aandacht die Braddie krijgt , onbegrijpelijk.
Heel triest wat hij moet maken maar ik vind doodvermoeiend al die topics over hem
Vind je? Hij heeft nog steeds gevaarlijk veel overgewicht (niet dat ik de slankste ben maar bij hem is het wel extreem)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 03:49 schreef Elan het volgende:
En dan heb je nog steeds lui hier die roepen dat Bretsj alleen relevantie heeft voor wat FOK!ers.
De beste man is een ware BN'er geworden. Hij ziet er ook stukken beter uit nu.
Hard bezig om mondjes te snoeren
Maar dat is niet verstandig nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Braddie wil aandacht dus geven we hem dat ja
Vond hem nog vermakelijk toen hij zichzelf veel te serieus nam bij PowNews. En bij de Oekraïne-referendum. En de Tweede Kamer-verkiezingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:04 schreef Gunnter het volgende:
Ik heb werkelijk niets tegen Jan of Braddy. Maar wat was het leuke aan Jan zijn foodreviews?
Je hoeft er niet op te klikken en in te reageren hè. Negeren is niet zo vermoeiend, dat doe ik ook met vele topics die mij niet interesserenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Al die aandacht die Braddie krijgt , onbegrijpelijk.
Heel triest wat hij moet maken maar ik vind doodvermoeiend al die topics over hem
Wanneer heeft Jan of Dennis Braddie pedo genoemd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Leuk gaan doen bij mensen die je pedo noemen
bottom feedersquote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat zijn karpers (behalve vissen)?
Ja leuk ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:04 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk niets tegen Jan of Braddy. Maar wat was het leuke aan Jan zijn foodreviews?
Zal ik ook foodreviews gaan doen. Dan haal ik bij de duitse dumpwinkel een zooi onbekende chocorepen en snoep. En ga die dan reviewen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bottom feeders
[ afbeelding ]
Het heeft een bepaalde treurigheid inderdaad om als 50-er op deze manier je geld bij elkaar te verdienen. Het is geen echte baan, en dit ga je niet tot je pensioen kunnen doen. De klok tikt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vond hem nog vermakelijk toen hij zichzelf veel te serieus nam bij PowNews. En bij de Oekraïne-referendum. En de Tweede Kamer-verkiezingen.
Nu heb ik eigenlijk alleen medelijden met hem. De beste man is erg afgegleden als hij zijn inkomen op een Bradge manier moet verdienen (food reviews) en het van dat achterlijke achterklap moet hebben.
Heeft alle recht van spreken verloren wanneer het op Braddie-bashen aankomt.
Ik heb weleens emotionele diepte interviews van hem gezien en ik geloof er wel oprecht in dat hij een goed mens kan zijn. Hij is ook maar een man met vrouw en kinderen die succesvol wil worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het heeft een bepaalde treurigheid inderdaad om als 50-er op deze manier je geld bij elkaar te verdienen. Het is geen echte baan, en dit ga je niet tot je pensioen kunnen doen. De klok tikt.
volgens mij amuseert hij zich stierlijk nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb weleens emotionele diepte interviews van hem gezien en ik geloof er wel oprecht in dat hij een goed mens kan zijn. Hij is ook maar een man met vrouw en kinderen die succesvol wil worden.
Alleen laat hij zijn normen en waarden varen voor een klein beetje succes, dan ben je wat mij betreft af. En heb medelijden met zijn koters gezien Roddelpraat door de halve jeugd bekeken wordt.
Uiteraard maar hij heeft al wel een flinke jas uitgedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 08:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind je? Hij heeft nog steeds gevaarlijk veel overgewicht (niet dat ik de slankste ben maar bij hem is het wel extreem)
Of zijn normen en waarden zijn de jouwe gewoon niet. Hij is voor zover wij hem kennen altijd al zo geweest bij Powned 15 jaar geleden deed hij het zelfde kunstje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb weleens emotionele diepte interviews van hem gezien en ik geloof er wel oprecht in dat hij een goed mens kan zijn. Hij is ook maar een man met vrouw en kinderen die succesvol wil worden.
Alleen laat hij zijn normen en waarden varen voor een klein beetje succes, dan ben je wat mij betreft af. En heb medelijden met zijn koters gezien Roddelpraat door de halve jeugd bekeken wordt.
Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Of zijn normen en waarden zijn de jouwe gewoon niet. Hij is voor zover wij hem kennen altijd al zo geweest bij Powned 15 jaar geleden deed hij het zelfde kunstje.
Jij zegt medelijden te hebben maar de jeugd kijkt die onzin dus als je pa Roddelpraat presenteert vinden andere kinderen dat juist misschien wel cool.
Amen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap niet dat je je hier zo mee bezig kan houden en wat ik al helemaal niet snap is dat (volwassen)mensen hier een ding van maken inc dreigmenten, discord en telegram groepjes.
Dan heb je zelf ook wel een bitter leeg leven.
Denk toch dat veel mensen op FOK! het gevoel hebben hem te 'kennen' hier. Omdat ze in het verleden in zijn topics hebben gereageerd, of in een chat/discord hebben gezeten met hem toen hij nog een totaal irrelevant figuur was. En nu zit hij in het 8-uur journaal, Roddelpraat en wat al niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik snap niet dat je je hier zo mee bezig kan houden en wat ik al helemaal niet snap is dat (volwassen)mensen hier een ding van maken inc dreigmenten, discord en telegram groepjes.
Dan heb je zelf ook wel een bitter leeg leven.
Ja ik snap wel dat dit een reeks is die interesse trekt, ik kan me dat ook nog herinneren. De aanleiding is wel intens sneu thoughquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk toch dat veel mensen op FOK! het gevoel hebben hem te 'kennen' hier. Omdat ze in het verleden in zijn topics hebben gereageerd, of in een chat/discord hebben gezeten met hem toen hij nog een totaal irrelevant figuur was. En nu zit hij in het 8-uur journaal, Roddelpraat en wat al niet.
Dit ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk toch dat veel mensen op FOK! het gevoel hebben hem te 'kennen' hier. Omdat ze in het verleden in zijn topics hebben gereageerd, of in een chat/discord hebben gezeten met hem toen hij nog een totaal irrelevant figuur was. En nu zit hij in het 8-uur journaal, Roddelpraat en wat al niet.
Niet echt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf reageer je toch ook regelmatig?Met je amen
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf reageer je toch ook regelmatig?Met je amen
Dit. Plus we zitten op een forum dat groot is geworden door real life soaps dus qua demografie is dit helemaal wat je kan verwachten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
Het is nu gewoon een BN'er
Die man is beschamend inmiddels.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:16 schreef Madderhat het volgende:
Volgens mij amuseert hij zich stierlijk nu.
Lijkt me nogal tegenvallen, beetje hetzelfde als tukkertje Lorenzo, dat waren ook zeer matige uitzendingen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:03 schreef Paul het volgende:
Nog een paar uur en dan kunnen we genieten van Bradge + Roddelpraat
Braddie paste niet in beeld.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef Paul het volgende:
Het komt een uur later online door problemen met de montage 🤔
Hij maakt hem gewoonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Braddie paste niet in beeld.
BRADDIE HIERquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef Madderhat het volgende:
Om halfzes Bradley Twitch stream met commentaar over zijn deelname in Roddelpraat, double Bradley pleasure
Ik hoefde iig geen stresskakske te doenquote:
Hou op hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:07 schreef Madderhat het volgende:
quadruple bradley pleasure!!
[ afbeelding ]
En dan zelf huillie doen als ze de begrafenis van zijn opa online pleurenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef Solotovski het volgende:
Braddie lekker lachen en grappen maken over de dode pa van glennis grace
Man man
Als ik de pa van glennis grace was zou ik ook liever dood zijn dan toekijken wat dat misbaksel allemaal uitvreetquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef Solotovski het volgende:
Braddie lekker lachen en grappen maken over de dode pa van glennis grace
Man man
Niet geklikt. Roddelpraatquote:
Allebei morbide obesitasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:11 schreef Enchanter het volgende:
Is Bradge het zoontje van Frans Timmermans ?
1000 maar? Ik zou daar nog voor geen miljoen gaan zittenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel, eerlijk is eerlijk, als ik braddie was en ze me er geld voor wilde betalen zou ik daar ook zitten.
Ik denk dat de grens bij 1000 zou liggen voor ome tim. Hoeveel zou ie krijgen
Niet geklikt voordat ik per ongeluk mijn YouTube-algoritme daarmee vervuil.quote:
Jot, voor duizend euro wil ik daar best zitten hoor. Het verschil tussen jou en mij is denkelijk dat ik mezelf niet zo serieus neem.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
1000 maar? Ik zou daar nog voor geen miljoen gaan zitten
Iemand die zelf haar halfdode vader filmt is toch heel wat anders dan een uitvaart die zonder toestemming online gegooid wordt? Man man man.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan zelf huillie doen als ze de begrafenis van zijn opa online pleuren
Hij zei zelf dat hij er niets voor heeft gekregen, zelfs geen reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Hoewel, eerlijk is eerlijk, als ik braddie was en ze me er geld voor wilde betalen zou ik daar ook zitten.
Ik denk dat de grens bij 1000 zou liggen voor ome tim. Hoeveel zou ie krijgen
Dan zou ik toch liever een avondje lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:03 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij er niets voor heeft gekregen, zelfs geen reiskostenvergoeding.
Zelf huillie doen om een dode opa zijn uitvaart en dan een ander uitlachen om zoiets. En dan moeten we massaal medelijden hebben met die wandelende frituurpan toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:02 schreef Viezig het volgende:
[..]
Iemand die zelf haar halfdode vader filmt is toch heel wat anders dan een uitvaart die zonder toestemming online gegooid wordt? Man man man.
Maar jij hebt waarschijnlijk enige eigenwaarde.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ik toch liever een avondje lekker op de bank liggen
Het is misschien ook waardering van je eigen tijd. Als braddie dit voor de lol doet, kan je het gratis doen. Ik zou het als een moetje zien, iets waar ik voor betaald moet worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:10 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar jij hebt waarschijnlijk enige eigenwaarde.
Nee, ik denk dat hij het alleen maar verder voor zichzelf verpest heeft met deze show, maar er zit voor mij toch echt een enorm verschil tussen lachen om een filmpje dat iemand zelf op Instagram gooit of een opname van een uitvaart dat nooit voor een breder publiek bedoeld is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zelf huillie doen om een dode opa zijn uitvaart en dan een ander uitlachen om zoiets. En dan moeten we massaal medelijden hebben met die wandelende frituurpan toch?
Maar volgens mij is hij nog altijd doodongelukkig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja.
Het is nu gewoon een BN'er
huh? hij is dikker dan ooit, noem je dat beter?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 03:49 schreef Elan het volgende:
En dan heb je nog steeds lui hier die roepen dat Bretsj alleen relevantie heeft voor wat FOK!ers.
De beste man is een ware BN'er geworden. Hij ziet er ook stukken beter uit nu.
Hard bezig om mondjes te snoeren
Hij claimt te zijn afgevallen, nou mag je dat gerust met een pak zout nemen bij hem maar zijn kleur was (waarschijnlijk door alle stress van die idioten) ronduit ongezond dat is nu niet meer.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
huh? hij is dikker dan ooit, noem je dat beter?
Wat nog treuriger is zijn de mensen die wat vinden van de mensen die wat vinden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat FOK! olv Paul aandacht blijft geven aan Braddie. Arrestaties van Looijkartel had nog wel nieuwswaarde maar dit levert Braddie alleen maar meer shit op.
hoezo onder leiding van mij, ik heef er maar 1 topicje over gestart, zoveel mensen hebben dat gedaanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Treurig dat FOK! olv Paul aandacht blijft geven aan Braddie. Arrestaties van Looijkartel had nog wel nieuwswaarde maar dit levert Braddie alleen maar meer shit op.
En Frontpage berichtquote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo onder leiding van mij, ik heef er maar 1 topicje over gestart, zoveel mensen hebben dat gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, hoeveel artikelen heb je over hem geschreven op de frontpage totaal?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
hoezo onder leiding van mij, ik heef er maar 1 topicje over gestart, zoveel mensen hebben dat gedaan
Wat verwacht je van de OP van het Alex Soze fantopic? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 14:33 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Onzin, hoeveel artikelen heb je over hem geschreven op de frontpage totaal?
Hij heeft een fiep op de kanslozen in deze maatschappijquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de OP van het Alex Soze fantopic? Dan weet je wat voor vlees je in de kuip hebt toch?
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:04 schreef PS. het volgende:
Deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Niet gewoon een midweek De Admiraal boekenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 18:41 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Niet op vakantie the bradge checken._!
Niet gewoon weten door dit en alle vele andere topics weten wat 'De Admiraal' isquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Niet gewoon een midweek de Admiraal boeken
Ik heb vanmiddag rond lunchtijd friet gegetenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet gewoon weten door dit en alle vele andere topics weten wat 'De Admiraal' is
* mascara-klodder schuift een frikandel naar binnen.
/viesdik
Pohhhhhquote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder schuift een frikandel naar binnen.
Kapsalon, hamburger, sitostick, grote milkshake, frietje en kipnuggets klappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 14:43 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Niet gewoon een midweek De Admiraal boeken
Jouw baasquote:
Inmiddels lopen ze weer op vrije voeten, want Nederland.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:33 schreef Telefoonvork het volgende:
Belaging (zoals stalken in het Nederlands heet) is een strafbaar feit. Ongeacht het EXCUUS, valt het nooit goed te praten.
Ik ben blij voor Brad dat de grootste daders achter tralies zitten. Nu nog de meelopers aanpakken... HARD aanpakken.
Er is geen excuus voor belaging.
Ja?quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Inmiddels lopen ze weer op vrije voeten, want Nederland.
Hoe kom je daar bij? Alleen die 2 minderjarigen, maar dat zullen vast de ''leiders'' niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze minderjarig zijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Alvast wennen voor wat komen gaatquote:Op vrijdag 1 september 2023 13:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Klopt, omdat ze minderjarig zijn
26 en 39 zitten nog wel vast, al sinds half juli
100% waarquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:53 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Jouw baas
Dat is de lokale snackbar waar hij meestal bestelde.
De eigenaar schijnt nu het grootste deel van het jaar op zijn megajacht bij St. Tropez te vertoeven
Banged up abroadquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Alvast wennen voor wat komen gaat
Hoe zit dat nou eigenlijk als je in voorarrest zit? Zit je dan gewoon in een normale gevangenis samen met drugsdealers en andere criminelen die ongetwijfeld gaan vragen waarvoor je vast zit?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hun voorarrest was met 90 dagen verlengd. Dan zitten ze in ieder geval vast tot de zaak voor de rechter komt.quote:
Dat is niet mals.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:33 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hun voorarrest was met 90 dagen verlengd. Dan zitten ze in ieder geval vast tot de zaak voor de rechter komt.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)90-dagen-langer-vast
Politie beslist dat niet dat ze langer blijven vastzitten, maar OvJ en de Rechter-Commissaris.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet mals.
Gejank dat de politie geen reet doet slaat dus ook nergens op.
Klopt maar de politie heeft wel goed bewijs geleverd anders gebeurt dit niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Politie beslist dat niet dat ze langer blijven vastzitten, maar OvJ en de Rechter-Commissaris.
Desalniettemin goed dat ze dit hebben doorgepakt.
Ook echt benieuwd wat voor figuren dit zijn, maar we kunnen wel raden denk ik..
Politie doet wel de opsporing, vraag me af hoe ze dat überhaupt voor elkaar hebben gekregen via een anonieme telegram groep.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:10 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Politie beslist dat niet dat ze langer blijven vastzitten, maar OvJ en de Rechter-Commissaris.
Desalniettemin goed dat ze dit hebben doorgepakt.
Ook echt benieuwd wat voor figuren dit zijn, maar we kunnen wel raden denk ik..
Ik hoop dat ze er verstandig aan doet om de scheidingspapieren alvast te regelen, dan hoeft ze de P.I. maar 1x te bezoeken.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:18 schreef Marsenal het volgende:
Zou die kerel zn vrouw weten dat hij online een youtuber het leven zuur maakte? Hoe de neuk vertel je zoiets thuis?
Waarschijnlijk heeft hij geen vrouw en of kinderen. Als je ook maar iets te verliezen hebt in het leven hou je je toch niet met dit soort onzin bezig.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:18 schreef Marsenal het volgende:
Zou die kerel zn vrouw weten dat hij online een youtuber het leven zuur maakte? Hoe de neuk vertel je zoiets thuis?
Ik weet ook niet waar die info vandaan komt, ik hoop enorm dat je gelijk hebt. Een bleke incel die dit doet, dat past wel beter bij mijn wereldbeeld.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij geen vrouw en of kinderen. Als je ook maar iets te verliezen hebt in het leven hou je je toch niet met dit soort onzin bezig.
Hij heeft al een advocaat, kan lekker vlot schakelenquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er verstandig aan doet om de scheidingspapieren alvast te regelen, dan hoeft ze de P.I. maar 1x te bezoeken.
Denk, of hoop, dat ze flink in hun broek hebben gescheten toen het AT voor de deur stond...quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Politie doet wel de opsporing, vraag me af hoe ze dat überhaupt voor elkaar hebben gekregen via een anonieme telegram groep.
Dit was blijkbaar wereldwijd een unieke zaak dus die debielen hebben alle aandacht gekregen waar ze in gevraagd hebben.
Ik denk niet dat er een AT voor de deur heeft gestaan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Denk, of hoop, dat ze flink in hun broek hebben gescheten toen het AT voor de deur stond...
Dacht dat ik daar een filmpje van voorbij zag komen hier.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:07 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een AT voor de deur heeft gestaan.
Dat was een ''promo'' van de politie. Niet de daadwerkelijke aanhouding dacht ik.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:09 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dacht dat ik daar een filmpje van voorbij zag komen hier.
Oeps.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Jawel, die zijn daadwerkelijk aangehouden door een AT.
Mede omdat er ook met een vuurwapen gedreigd was.
Dit dus. Lekker voor ze.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Jawel, die zijn daadwerkelijk aangehouden door een AT.
Mede omdat er ook met een vuurwapen gedreigd was.
Ik kan je zeggen dat een arrestatie door het AT je niet in de koude kleren gaat zitten.quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat een arrestatie door het AT je niet in de koude kleren gaat zitten.
Dat gaat gepaard met veel lawaai, (gepast) geweld en intimidatie.
Logisch wel natuurlijk.
Kennis van mij is vroeger opgepakt door een AT.
Bleek dat ze de verkeerde hadden![]()
Hij heeft er in het begin wel wat problemen (angststoornis, 's avonds en 's nachts regelmatig wakker worden van geluidjes en zo) mee gehad, maar dat is uiteindelijk na een aantal maanden wel over gegaan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]wel een ontzettend vette ervaring achteraf denk ik zo
Hij stond hardop te lachen om andermans leed, dan mis je al een paar hersencellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij stond hardop te lachen om andermans leed, dan mis je al een paar hersencellen.
Hij streamt gewoon, ik kreeg ook vandaag nog een notificatie van Twitch. Ik heb een paar dagen geleden nog even naar een stream gekeken en hij leek toen heel erg goed gehumeurd en vertelde over mooie ontwikkelingen in zijn leven.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
Iemand enig idee waar 'de bradge' uithangt? Hij is al 11 dagen niet op youtube geweest, begin een beetje zorgen te maken over hem..
Je zou juist zorgen moeten maken als hij in zijn oude patronen blijft. Hij moet zichzelf vooral op 1 zetten en juist niet meer zo prominent op internet begeven. Hij is vast leuk vermaak voor je maar voor hem zelf is het niet perse goed.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
Iemand enig idee waar 'de bradge' uithangt? Hij is al 11 dagen niet op youtube geweest, begin een beetje zorgen te maken over hem..
Je volgt de bradge al jaren maar je weet niet dat hij dagelijks live kampmuziek op twitch maaktquote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
quote:Op zondag 3 september 2023 21:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Je volgt de bradge al jaren maar je weet niet dat hij dagelijks live kampmuziek op twitch maakt
Betere lach ook dan dat geniepige rattenlachje zoals in deel 1. Nja iedereen vond hem ook heel welbespraakt, dus leuk dat hij een beetje publiek aanspreekt. Het heeft hem allemaal geen windeieren gelegd.quote:Op woensdag 6 september 2023 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Straks heeft niemand nog medelijden met de Bradge 🥲 kijk hem lachen
Wat een kneuzenbende..quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef Febe1 het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-je-zelf-slachtoffer
zie #179quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef Febe1 het volgende:
Ongeveer -10 in de min.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel kg in de min sinds zomer?
Kennelijk is de 6e aangehouden, maar waar nummer 5 is?quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:55 schreef Febe1 het volgende:
Maar ook echt. Wat een krankzinnig zieke zielen zijn het.quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:08 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een kneuzenbende..
Oprecht benieuwd wat voor figuren dit zijn. Ik kan het bijna al invullen...
Why, lijkt mij wel iemand die goed voor zichzelf zorgt.quote:Op zondag 3 september 2023 19:56 schreef BMW1993 het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Kennelijk is de 6e aangehouden, maar waar nummer 5 is?
NWS / Looijkartel Braddie pesters verdachte nummer 6 opgepakt
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Delano* was werkzaam bij een callcenter dat werkte voor telefoonaanbieder VodafoneZiggo en hij was actief in de Telegramgroep. Naar eigen zeggen zou hij onder druk van de Telegramgroep - en uit angst zelf slachtoffer te worden - persoonsgegevens van klanten hebben gedeeld. VodafoneZiggo stelde een onderzoek in, maar Delano wachtte dat niet af en zegde zijn baan op. Hij wordt nu verdacht van lekken van persoonsgegevens.
Op zich niet nieuws, toen ik 20 jaar geleden op een UPC afdeling werkte konden wij die gegevens ook allemaal opzoeken, via het ip kwam je bij het mac adres van het modem uit, dat kon je dan weer opzoeken en zodoende achter het adres en klant gegevens komen, voor de duidelijkheid nooit misbruik van gemaakt en ik werk daar al jaren niet meer, maar het kon wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
mckroketgenotquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:40 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mac adres
Rijksweg 5, 6581 EC Malden
Ik had er niks van verwacht, had ook nog nooit eerder een vleesvervanger op, maar die viel mij 100% mee, integendeel ik vind die erg lekker zelfs.quote:
NWS / 5de verdachte 'Looijkartel' opgepaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Kennelijk is de 6e aangehouden, maar waar nummer 5 is?
NWS / Looijkartel Braddie pesters verdachte nummer 6 opgepakt
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
NWS / Rechtzaak tegen Braddie pesters (looijkartel) start dinsdag
rooster:
[ afbeelding ]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
hij praat nonens, die 2 die als eerste gepakt zijn zitten nog steeds in voorarrest, daarvan loopt het voorarrest op 5 november af, (dan hebben ze 110 dagen in voorarrest gezeten 2x3 dagen + 14 dagen + 90 dagen)quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.
Ik heb vrij genomen om eens te komen kijken wie dit zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:34 schreef SnodeSnuiter het volgende:
NWS / Rechtzaak tegen Braddie pesters (looijkartel) start dinsdag
rooster:
[ afbeelding ]
Wil je ALSJEBLIEFT een verslag schrijven?quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om eens te komen kijken wie dit zijn
Nee beelden maken nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wil je ALSJEBLIEFT een verslag schrijven?![]()
Mag foto's maken in de rechtbank? Nee zeker?
Mooie verhalen voor de meet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen om eens te komen kijken wie dit zijn
Ik ook.quote:Op maandag 23 oktober 2023 06:10 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ben dus ook reuze benieuwd wat voor figuren hier dus achter hebben gezeten.
Ja!quote:Op zondag 22 oktober 2023 23:10 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Wil je ALSJEBLIEFT een verslag schrijven?![]()
Mag foto's maken in de rechtbank? Nee zeker?
Lolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel erg stil rondom hem op tiktok, of volg ik de verkeerde kanalenquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ga ik wel van uit. Effe zijn zegje doen denk ik.
Twitchquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel erg stil rondom hem op tiktok, of volg ik de verkeerde kanalen
Wat een classicquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
tiktok noemen en dan jezelf te oud noemen voor twitchquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:33 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Daar ben ik te oud voor en ik wil snelle korte content
Per ongeluk door de deuren geleavedquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:06 schreef Aberkullie het volgende:
Braddie heeft de rechtzaak geragequit.
Op vrije voeten nuquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:56 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hij praat nonens, die 2 die als eerste gepakt zijn zitten nog steeds in voorarrest, daarvan loopt het voorarrest op 5 november af, (dan hebben ze 110 dagen in voorarrest gezeten 2x3 dagen + 14 dagen + 90 dagen)
vervolgens zijn er nog 2 minderjarige opgepakt, die mogen het proces in vrijheid afwachten (standaard procedure want minderjarig)
nummer 5 is onbekend of die buiten of binnen zit
nummer 6 loopt wel weer buiten in afwachting van zijn proces
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:05 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel erg stil rondom hem op tiktok, of volg ik de verkeerde kanalen
Jij ook niet aangezien je hem weer was gaan volgen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptBizar ook hoe dik hij is geworden, die zit straks in een scootmobiel. Bradge heeft in al die jaren blijkbaar nooit de kans gepakt om wat van z'n leven te maken, een dagbesteding ofzo. In plaats daarvan zit hij nog steeds thuis achter de PC, openlijk z'n date belachelijk te maken die zich nergens tegen kan verweren... Geen spat veranderd in al die tijd
Je zou zeggen nu dit een beetje achter de rug is dat hij geen reden meer heeft om telkens een kanaal te verwijderen, bizar!quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Hij heeft voor de zoveelste keer in een paar maanden tijd zijn kanalen offline gehaald. Ik ken hem nog van vroeger en ben hem voor de gein weer gaan volgen, maar dat is niet te doen zo dus ben gestoptBizar ook hoe dik hij is geworden, die zit straks in een scootmobiel. Bradge heeft in al die jaren blijkbaar nooit de kans gepakt om wat van z'n leven te maken, een dagbesteding ofzo. In plaats daarvan zit hij nog steeds thuis achter de PC, openlijk z'n date belachelijk te maken die zich nergens tegen kan verweren... Geen spat veranderd in al die tijd
En ook nu had hij echt beloofd dat hij het niet meer offline ging halen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Ver voordat er sprake was van extreem gestalk had hij al een knipperlichtrelatie met youtubekanalen en fora. Dat wispelturige is vooral ook een karaktereigenschap.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:30 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je zou zeggen nu dit een beetje achter de rug is dat hij geen reden meer heeft om telkens een kanaal te verwijderen, bizar!
Dit hele topic gaat over mensen met een beperking. Zowel slachtoffers als daders.quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:43 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als ze moeilijkheden hebben met simpele dingen als het vinden van een baan en afsluiten van een verzekering.
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vastquote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL4 ''Online criminelen opgepakt''
Kwam net een promo tegen op tv.
Ik weet niet wat ze gaan behandelen, ik ga wel kijken uiteraardquote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd? Die gasten zitten toch al maanden vast
Die zijn allemaal op vrije voeten hoor.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vrij triest programma is dat. Maar ga wel kijken idd.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL5 ''Online criminelen ontmaskert''
Hoelaat?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Bradley is a.s maandag te zien op RTL5 ''Online criminelen ontmaskert''
Nee, maar handiger als t hier in t topic staat voor iedereen.quote:Op zondag 5 november 2023 16:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is dat echt zo moeilijk om zelf uit te zoeken?
programma met diezelfde kale blaaskaak van hunted. wat een aanfluiting is datquote:Op woensdag 1 november 2023 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het afblazen van de pro forma-zitting, het feit dat hij afgelopen dagen weer al zijn kanalen heeft verwijderd en het ogenschijnlijk niet doorgaan van zijn aflevering misschien met elkaar te maken hebben? Zou toch wat zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 16:30 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Nee, maar handiger als t hier in t topic staat voor iedereen.
https://www.tvgids.nl/informatief/online-criminelen-ontmaskerd 20.31 dus. Maar er staat op tvgids dat het een herhaling is?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Dat ze toch geen daders hebben gevonden/geen bewijs hebben?quote:Op zondag 5 november 2023 20:52 schreef Viezig het volgende:
[..]
Zou het afblazen van de pro forma-zitting, het feit dat hij afgelopen dagen weer al zijn kanalen heeft verwijderd en het ogenschijnlijk niet doorgaan van zijn aflevering misschien met elkaar te maken hebben? Zou toch wat zijn.
Ach, wel tof dat er aandacht voor hebben!quote:Op zondag 5 november 2023 17:56 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
programma met diezelfde kale blaaskaak van hunted. wat een aanfluiting is dat
Hij is voor de 612e keer gestopt. Maar zal ongetwijfeld spoedig terug zijn.quote:Op zondag 5 november 2023 22:21 schreef Elan het volgende:
Is bradge nog op TikTok dan ik kan hem niet vinden.
lijkt geen herhalingquote:Op zondag 5 november 2023 20:52 schreef Viezig het volgende:
[..]
Zou het afblazen van de pro forma-zitting, het feit dat hij afgelopen dagen weer al zijn kanalen heeft verwijderd en het ogenschijnlijk niet doorgaan van zijn aflevering misschien met elkaar te maken hebben? Zou toch wat zijn.
Mooi, op tv gids stond (h) daarom dacht ik het.quote:Op maandag 6 november 2023 08:35 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
lijkt geen herhaling
intro:
https://www.rtl.nl/progra(...)fc-ac5f-64f0a4369dc0
Is dat de intro of hele aflevering?quote:
introotje alleenquote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat de intro of hele aflevering?
En waar kijk je die?
intro heb ik van een paar posts hierboven https://www.rtl.nl/progra(...)fc-ac5f-64f0a4369dc0quote:Op maandag 6 november 2023 19:45 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dat de intro of hele aflevering?
En waar kijk je die?
Ratten en katten kartel hetzelfde sneue volkquote:Op maandag 6 november 2023 20:37 schreef PotjeSambal het volgende:
Internetcultuur naar tv gebracht.
Triest als je het zo hoort. Dat looijkartel moet totaal geen leven hebben.
Die gast is gewoon in de 30 met kinderen en een bedrijf. Denk niet dat hij nu met een prettig gevoel aan het kijken is.quote:Op maandag 6 november 2023 20:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja zeker.
Wat een zieke geesten, tering.
Als ie meekijkt en niet vast zit. Maar hopelijk dat als ie kijkt in zijn broek schijt.quote:Op maandag 6 november 2023 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon in de 30 met kinderen en een bedrijf. Denk niet dat hij nu met een prettig gevoel aan het kijken is.
dmquote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Enrico is alvast gevonden
niet heel moeilijk te vinden
dmquote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Op de wc aan het kijken. Dun in de broek.quote:Op maandag 6 november 2023 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon in de 30 met kinderen en een bedrijf. Denk niet dat hij nu met een prettig gevoel aan het kijken is.
Oh letterlijk hetzelfde volkquote:Op maandag 6 november 2023 20:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ratten en katten kartel hetzelfde sneue volk
Nee, ik ga dit niet openbaar maken, de kans bestaat dat ik de verkeerde heb (al acht ik die kans klein dat ik verkeerd zit)quote:
Heel erg.quote:Op maandag 6 november 2023 21:02 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Best heftig als je dit zo op tv ziet.
Snap ik daarom dm'de je al. Ik wil ook niet fout beschuldigen.quote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit niet openbaar maken, de kans bestaat dat ik de verkeerde heb (al acht ik die kans klein dat ik verkeerd zit)
waar zoek je op? Ik ben altijd best goed hierin dus beetje jammerquote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit niet openbaar maken, de kans bestaat dat ik de verkeerde heb (al acht ik die kans klein dat ik verkeerd zit)
Denk het wel? Weet niet welke site anders. Behoorlijk groots aangepakt dan. Daar zat zelfs een webshop op volgens mij.quote:
maakt niet uit, openbaar of DM, ik zal niet delen wat ik heb gevondenquote:Op maandag 6 november 2023 21:04 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Snap ik daarom dm'de je al. Ik wil ook niet fout beschuldigen.
Ene Enrico Z toevallig?quote:Op maandag 6 november 2023 20:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Je hebt hem dus niet gevonden. Stoere praat.quote:Op maandag 6 november 2023 21:16 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
maakt niet uit, openbaar of DM, ik zal niet delen wat ik heb gevonden
All I can say; de getoonde foto's matchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |